,,Co to sakra bylo?" Zeptal jsem se a zasmál se, abych zakryl tu obrovskou žárlivost která mi proudila celým tělem.
,,To fakt netuším, nevím co to do ní vjelo.." Zasmál se Louis a nervózně přešlápl z jedné nohy na druhou. Zřejmě doufal že jsem zapomněl na věc s tím že miluje někoho jiného.
,,Asi bychom si měli dát oběd ne? Niall už podle mě uvařil oběd." Řekl jsem a odešel do kuchyně.
,,Co to bylo za rámus kluci?" Zeptal se hned Niall a naložil nám jídlo na talíř.
,,To se ptej tady Louiho." Ušklíbl jsem se a talíř si od něj vzal.
Niall pozvedl obočí a otočil se směrem k Louisovi.
,,Byla tu Mia." Řekl vyhýbavě Louis.
,,A?" Dobýval se odpovědi Niall.
,,Řekla že mě furt miluje a pak mi strčila jazyk do krku." Protočil oči Louis.
Niall vyprskl smíchy ale pak se zarazil. ,,Vy spolu nejste?"
,,Noo ne..." Řekl Louis a uvědomil si, že jaksi tuhle novinku jim zapomněl říct.
,,Proč?" Zeptal se hned Liam a nadzvedl jedno obočí.
,,Už ji nemiluju." Řekl jednoduše a snažil se se mnou nenavázat oční kontakt protože... no, když se hádal s Miou tak prozradil něco co zřejmě nechtěl ať víme.
Kluci zřejmě pochopili že se o tom nechce bavit, tak se pustili do jídla kterému se konečně dalo říkat jídlo, vzhledem k tomu že ho vařil Niall.
***
,,Co dneska podnikneme?" Zeptal se Liam když jsme všichni dojedli a seděli v obýváku.
,,Hlavně už nepijme." Zasmál jsem se.
,,Jo, dobrý nápad." Zasmál se Louis taky zadíval se mi do očí.
,,Já půjdu za Cheryl, pokud nevadí." Zamumlal nepřítomně Zayn s pohledem zabodnutým do mobilu.
,,Dobře, tak mi ostatní půjdeme třeba do parku ne? Projít se na čerstvý vzduch, vždyť jsme tady furt zavření..." Navrhl Niall a my souhlasili.
,,Jdu se jen převléct, hned jsem tu." Řekl jsem a vyběhl do mého pokoje. Chodit na nějaké trapné procházky se mi nechtělo. Co kdybych zůstal doma? ,,A nebo já asi zůstanu tady, neva?" Zavolal jsem na ně.
,,Ne, v pohodě..." Odpověděl mi Niall a kluci opustili dům.
Byl jsem tu teď sám. Co bych mohl dělat? Nakonec jsem se rozhodl jít do naší nahrávací místnosti a něco si zazpívat. Zpěv mi nejvíce pomáhá si pročistit hlavu.
Sedl jsem si na židli k mikrofonu, dal si sluchátka a začal zpívat.
Your hand fits in mine like it's made just for me
But bear this in mind, it was meant to be
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks
And it all makes sense to meI know you've never loved the crinkles by your eyes when you smile
You've never loved your stomach or your thighs, the dimples in your back at the bottom of your spine
But I'll love them endlessly
ČTEŠ
your smile || larry stylinson
Fanfick čemu jsou peníze, když nemůžu být šťastný? k čemu je všechna ta sláva, když nemůžu být milován? jsem slavná osobnost, kterou miluje každá bláznivá directionerka, a dokonce i on.. ten, který mi před několika lety ukradl mé srdce, a už ho nikdy nevr...