56.kapitola 2/2

454 24 10
                                    

,,Myslím že stačilo, ne?" Přerušil nás Zayn a uchechtl se.

Odtáhl jsem se od Louiho a nespokojeně jsem zavrčel. Chytil jsem flašku a roztočil ji. Když ukázala zase na nás dva, spokojeně jsem se usmál.

,,Pravda nebo úkol?" Zeptal se protentokrát Loui a taky se usmál.

Viděl jsem v jeho očích ty jiskřičky plné adrenalinu.

,,Úkol." Odpověděl jsem a skousl jsem si ret.

,,Líbej mě." Řekl Loui jednoduše a všichni ostatní si hlasitě povzdechli.

,,Notak, neumíte si vymyslet něco jiného? Nepotřebujeme se tu dívat na to jak se tu ožužláváte." Uchechtl se Liam a protočil oči.

Naprosto jsem ignoroval Liamovu poznámku a vrhl se na Louiho rty. Začal jsem ho líbat s obrovskou horlivostí pak se přesunul na jeho krk, který jsem zasypával kousavými polibky. Loui zaklonil hlavu a s přivřenýma očima spokojeně zavrněl.

,,Dobrý, stačilo, pokračujem." Řekl Niall a dloubl mě do zad.

Protočil jsem oči a odtáhl se od Louiho. Pohladil jsem ho po tváři, kterou měl zrůžovělou vzrušením.

Loui roztočil flašku a ta ukázala na Cheryl a Nialla.

,,Pravda nebo úkol?" Zeptala se Cheryl a Niall k ní zvedl pohled.

Loui si opřel hlavu o moje rameno a já si obmotal ruku kolem jeho pasu.

,,Pravda." Odpověděl po chvíli Niall.

,,Spal jsi s Tess?" Zeptala se Cheryl a Niall ztuhl.

,,Jo..." Zamumlal Niall a sklopil pohled. Pak rychle chytil flašku a roztočil ji, aby od sebe odpoutal pozornost.

Nevím proč se tak stydí o tom mluvit, však je to normální.

Flaška ukázala na Liama a Cheryl.

,,Pravda nebo úkol?" Zeptal se Liam a podíval se na ní.

,,Pravda." Odvětila Cheryl.

,,Miluješ Zayna?" Zeptal se jí a ona se zarazila.

Nadzvedl jsem obočí, protože jsem nechápal proč se na to ptá.

,,S-samozřejmě že ano." Vyhrkla Cheryl a zamračila se.

Liam se jen ušklíbl a roztočil flašku, která ukázala spodkem na Louiho a vrchem na mě.

,,Pravda nebo úkol?" Zeptal se Loui a otočil se ke mně.

,,Pravda." Odpověděl jsem.

Loui chvíli přemýšlel. ,,Kdy jsi naposledy kouřil?" Zeptal se a já ztuhl.

Nechtěl jsem mu lhát, ale zároveň jsem nechtěl aby viděl že jsem zase kouřil.

Koutkem oka jsem se podíval na Liama, který se na mě nervózně pousmál.

,,Odpověz." Zamračil se Loui, když si všiml jak se tvářím.

,,Dneska..." Rozhodl jsem se mu nelhat a sklopil jsem pohled.

Loui otevřel pusu, protože chtěl něco říct, ale nakonec ji zavřel a otočil se pryč. Vypadal naštvaně.

,,Ty jsi naštvaný?" Zeptal jsem se opatrně a pohladil ho po zádech.

,,Je to tvoje věc..." Zamumlal a zabodl pohled do země.

,,To bylo kvůli mě, chtěl jsem ať si dá se mnou, jinak by si nedal." Řekl Liam a já se na něj děkovně usmál.

your smile || larry stylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat