,,Harry už bychom měli jet, možná- to myslíš vážně?" Vyprskl smíchy, když mě uviděl stát s lahvičkou make-upu.
,,Chceš to zakrýt nebo ne?" Uchechtl jsem se a došel k němu.
,,Kde si to sebral?" Zeptal se pobaveně a zaklonil hlavu, abych mu to mohl zakrýt.
,,Cheryl." Odpověděl jsem jednoduše a on se lehce napnul.
,,A jo, to mi mohlo dojít." Uchechtl se.
Když jsem měl hotovo, Loui se podíval do zrcadla a překvapeně pootevřel pusu.
,,To fakt funguje tak dobře?" Zeptal se a stoupl si blíž k zrcadlu, aby si to lépe prohlédl.
,,Kdo ví, co všechno si tím holky zvládnou zakrýt." Pokrčil jsem rameny a chytil Louiho za ruku. ,,Jdeme?"
,,Jo, neměl by jsi jí to vrátit?" Zvedl ke mně pohled.
Kývl jsem a došel spolu s Louim k Cheryl, nebo spíše k Zaynovi, do pokoje, kde oni ale nebyli. Položil jsem jí to na místo, z kama to vzala a vydal se pryč.
Sedli jsme si do auta a Loui mě navigoval k místu kde jeho mamka bydlí. Nevím proč jsme řídil já a ne on, ale mě prostě řízení baví, a ho až tak moc ne.
Zaparkoval jsem u domu, kde bydlela jeho mamka a vystoupili jsme ven. Před dveřma se Loui zastavil a zhluboka se nadechl.
,,Bude to v pohodě, neboj." Pousmál jsem se, a nevím jestli jsem uklidňoval sebe nebo jeho, protože jsem byl taky nervózní.
,,Jo, já vím." Oplatil mi úsměv a nejistě zmáčkl zvonek.
Chvíli jsme tak jen stáli, pak se ale otevřeli dveře a já spatřil poměrně mladou ženu s hnědými vlasy pod ramena a zářivým úsměvem na rtech.
,,Lou, tak ráda tě vidím!" Vyhrkla nadšeně a přitáhla si ho do objetí.
,,Já tebe taky, mami." Usmál se a objetí ji opětoval. ,,A tohle je Harry... můj přítel..." Řekl nervózně když se od ní odtáhl.
Ona se na mě podívala a na chvíli se zarazila. Pak se ale znovu zářivě usmála taky mě objala. ,,Moc ráda tě konečně vidím, Harry." Vyhrkla a přitiskla si mě k sobě.
Překvapeně jsem vykulil oči, jelikož jsem to ani trochu nečekal, a všiml jsem si, že má Loui na tváři stejný výraz.
,,Já vás taky." Odvětil jsem když jsem se vzpamatoval a objal ji zpátky.
,,Harry, tykej mi, jsem Jay." Věnovala mi další úsměv a šla do jídelny
S Louim jsme si vyměnili zmatený a hlavně překvapený výraz a vydali se za ní.
,,Posaďte se, jídlo bude za chvíli hotové." Řekla s neustálým úsměvem na tváři a odešla předpokládám do kuchyně.
,,Já ti to říkal." Ušklíbl se Loui a spokojeně se usmál.
,,Wow, to jsem fakt nečekal." Odvětil jsem a musel se taky usmát.
Upřímně jsem se její reakce bál, ale tohle mě opravdu mile překvapilo.
Po chvíli donesla Louiho mamka, teda vlastně Jay, na stůl jídlo a posadila se naproti nám.
,,A jak dlouho jste vůbec spolu?" Zeptala se a naložila si jídlo.
,,Um, asi něco přes měsíc bych řekl." Odpověděl nejistě Loui a taky si nabral jídlo.
,,Od 28. března." Usmál jsem se, naložil si jídlo.
ČTEŠ
your smile || larry stylinson
Fanfick čemu jsou peníze, když nemůžu být šťastný? k čemu je všechna ta sláva, když nemůžu být milován? jsem slavná osobnost, kterou miluje každá bláznivá directionerka, a dokonce i on.. ten, který mi před několika lety ukradl mé srdce, a už ho nikdy nevr...