Pořád jsme se utápěli v očích toho druhého. Přišla mi to jako věčnost, dokud se Loui nestoupl na špičky a nepolíbil mě. Věděl jsem, že do toho polibku dává všechny emoce co právě cítí. Sklonil jsem se, aby nemusel stát na špičkách, a polibky mu začal oplácet.
Pak se ale Loui odtáhl a opřel si hlavu o mé rameno.
,,Nikdy bych si nepomyslel, že si najdu někoho tak úžasného jako jsi ty." Pousmál se a chytil mě za ruce.
,,Půjdeme se nasnídat, ju?" Usmál jsem se, chytil jeho bradu a zvedl mu hlavu.
,,Nasnídat? Spíš naobědvat." Uchechtl se při pohledu na hodiny, které opravdu ukazovaly něco po dvanácté.
,,Prostě se pojď najíst." Zasmál jsem se a propletl jsem si s ním prsty.
Sešli jsme schody a vešli do jídelny, kde zrovna Zayn nosil jídlo na stůl.
,,Fakt sis to s tím jídlem nerozmyslel?" Pošeptal mi do ucha a já se zasmál.
,,Nevím, možná že když se rychle vypaříme, nebudeme muset umřít pozřením Zaynova jídla." Uchechtl jsem se, ale také jsem to řekl tak, aby to Zayn neslyšel.
,,Už je oběd, pojďte!" Zavolal Zayn a já zjistil, že můj plán na záchranu mého života asi nevyjde.
Posadil jsem se ke stolu vedle Louiho a pustil se do jídla. Ano, jídla. Tentokrát se tomu totiž dalo říkat jídlo, proto jsem si byl jistý, že mu Cheryl trochu pomohla. Tohle by sám nestvořil.
,,Tak co ten včerejší rozhovor?" Zeptal se Niall, aby začal nějakou konverzaci, jelikož u stolu bylo ticho.
,,Ta ženská byla docela vlezlá." Uchechtl jsme se.
,,Ale byla děsně sexy. Jenže furt koukala na tebe..." Ušklíbl se otráveně Liam.
Loui se napnul a snažil se chovat tak, jakoby mu právě někdo neřekl, že nějaká sexy ženská pořád koukala na jeho přítele. Bylo roztomilé jak žárlí.
,,Možná to bylo proto, protože jsme byli na rozhovoru a ona se mě ptala na otázky." Uchechtl jsem se.
Nepřišlo mi, že by se na mě nějak moc dívala.
,,Ty jsi stejně furt čuměl do mobilu, tak sis toho nemohl všimnout." Pokrčil rameny Liam.
,,Ptají se pořád na stejné otázky dokola, nebavilo mě to." Odvětil jsem.
,,Však tě pak Simon pěkně zjebal." Zasmál se Liam a já protočil oči.
,,Jistá neznámá osoba mě totiž pořád spamovala." Ušklíbl jsem se a pobaveně se podíval na Louiho, který se tvářil, jakoby se ho to vůbec netýkalo.
,,Možná si příště vypni zvonění, ať nemáš problémy, protože si píšeš s neznámou osobou." Zasmál se Liam a podíval se na Louiho.
,,Radši si budu psát se svým přítelem, než odpovídat na debilní dotazy." Usmál jsem se, a viděl jsem, jak se Loui pousmál nad tím jak jsem ho nazval.
,,Pokud tam máte nějaké sexy ženské, na žádný rozhovor tě už nepustím." Zasmála se Cheryl a přitom se dívala na Zayna.
,,Žádná není tak sexy jako ty." Ušklíbl se Zayn a políbil ji.
,,Já jsem tu vlastně jediný kdo nikoho nemá." Uchechtl se Liam když nás přejel pohledem.
,,Jo, máš pravdu." Odvětil Niall se smíchem.
Když jsme dojedli, cítil jsem se pořád nějaký ospalý, tak jsem si šel lehnout. Po chvíli jsme dokonce usnul.
***
ČTEŠ
your smile || larry stylinson
Fanfictionk čemu jsou peníze, když nemůžu být šťastný? k čemu je všechna ta sláva, když nemůžu být milován? jsem slavná osobnost, kterou miluje každá bláznivá directionerka, a dokonce i on.. ten, který mi před několika lety ukradl mé srdce, a už ho nikdy nevr...