Při jídle jsem měl pořád hlavu plnou myšlenek. Jak mohl někdo jako on, svěřit část své nevinnosti mně? Jak mě mohl nechat ho o to připravit? Mě! Vždyť jsem býval fakt prase, stydím se na to jen pomyslet.
Dal mi jednu z nejcennějších věcí co měl. Proč nechal zrovna mě? Kdybych to věděl dřív, neměl bych pořád takové perverzní narážky a nespěchal bych tak na něj. Vždyť jsme spolu byli teprve den! Jako jo, když jsem měl vztahy předtím tak jsme spolu spali ještě předtím než jsme spolu vůbec byli, ale tohle je jiné. Je jsem nemiloval tak moc jako Louiho. Kdybych to věděl dřív, choval bych se jinak, počkal bych déle, protože chápu že jsem na to šel celkem rychle.
Sice jsme spolu zatím nespali se vším všudy, ale i tak. Pořád mi svěřil část své nevinnosti...
Nechápu proč se za to stydí. Netuší co se mnou dělá jen ta představa, že jsem jediný kdo se ho takto dotýkal. Že jsem jediný kdo ho dovedl až na vrchol. Že jenom moje jméno vykřikl, když jsem ho dovedl až na vrchol. Že je prostě můj, a ničí jiný... Měl by na to být hrdý. Měl by být hrdý že je ještě tak nepošpiněný od věci kterých jsem je plný. (Fajn, tak to znělo fakt blbě xd)
,,Copak?" Zeptal se Louis, který už mě nějakou dobu pozoroval.
,,Proč jsi mi to dovolil?" Zlomeně jsem se na něj podíval.
,,Co jsem ti dovolil?" Nechápavě se na mě podíval.
,,Vzít ti to nejcennější cos měl... Proč zrovna já? Kdybych to věděl dřív tak bych tak nespěchal a neměl ty blbé narážky. Teď se za sebe stydím... Proč jsi to dovolil zrovna mně? Hnusím se za to sám sobě, že jsem ti to vzal..." Řekl jsem a hleděl mu do očí.
Loui na mě chvilku vyjeveně zíral. ,,Harry. Kdybych nechtěl tak ti to nedovolím. Nechtěl jsem ti to říkat aby si neříkal přesně tohle. Nechci ať si nic z toho vyčítáš. Proč jsem to dovolil tobě? Protože tě miluju. Miluju tě a věřím ti, taky vím že jsi ten pravý, i když to teď zní jako klišé, tak vím že tě miluju a navždy budu. Už na to nemysli." Řekl a usmál se na mě.
Povzdechl jsem si a zavřel oči.
Louis obešel stůl a sedl si mi obkročmo na klín. Dal mi pusu na čelo, na nos a pak na pusu.
Zase se mi roztékalo celé tělo. Co to se mnou zvládne udělat jedna jeho pusa? Objal jsem ho kolem pasu a přitáhl si ho k sobě.
Pomalu jsme se líbali a on mi ruce obtočil kolem krku.
,,Co kdybychom využili toho že tu nikdo není a nikdo mi nebude zítra vyčítá že jsem... byl hlasitější?" Zablýsklo se mu v očích a nohy si obtočil kolem mého pasu.
Mně se rozšířily zorničky. Tuhle jeho druhou stránku taky strašně moc miluju.
Chytil jsem ho pod zadkem a odnesl ho do obýváku. Položil jsem ho na gauč a začal ho líbat na hrudi. Pak jsem mu chytil ruce nad hlavou a líbal ho na krku. On se prohnul v zádech a tiše vzdychal. Jemně jsem ho kousl do klíční kosti a on zasténal.
Neměl jsem před chvilkou depku přesně tady s tohodle? Nee, vůbec. Nemůžu si pomoct...
Obkročmo jsem si nad něj klekl a pustil mu ruce.
,,Jsi tak krásný..." Zašeptal jsem mu do ucha a skousl mu ušní lalůček. Dal jsem mu kolena od sebe a lehl se mezi jeho nohy. On svoje nohy obtočil kolem mě a rukama mi jezdil po zádech.
Najednou jsem ale přestal.
,,Co se stalo?" Zeptal se nechápavě Loui.
,,Nemusíš to dělat jen kvůli mně." Řekl jsem a posadil de vedle něj.
ČTEŠ
your smile || larry stylinson
Fanfictionk čemu jsou peníze, když nemůžu být šťastný? k čemu je všechna ta sláva, když nemůžu být milován? jsem slavná osobnost, kterou miluje každá bláznivá directionerka, a dokonce i on.. ten, který mi před několika lety ukradl mé srdce, a už ho nikdy nevr...