Když jsme byli všichni tak v půlce oběda, nenápadně jsem se podíval na Louiho a ten kývnul.
,,Kluci, chceme vám něco říct..." Řekl jsem a přesunuli se na mě všechny pohledy. Teda až na Louisův, ten se totiž tvářil jakoby tu ani nebyl.
Zayn se ušklíbl, protože už věděl o co jde.
,,Já a Loui... spolu jsme..." Pošeptal jsem a kluci nadzvedli obočí.
,,Promiň, trochu hlasitěji. Nauč se mluvit Harry, jelikož když nám chceš něco říct, nemůžeš si to pošeptat pro sebe." Zasmál se Liam a já ho probodl pohledem.
,,Já a Loui spolu jsme." Řekl jsem už hlasitěji.
Niall a Liam zalapali po dechu a vytřeštili oči, Zayn se ale jen uvědoměle pousmál, jelikož už to věděl.
Pak ale Niall a Liam vyprskli smíchy a já s Louim a Zaynem jsme je nechápavě sledovali.
,,Dobrý vtip!" Řekl Niall a zase se začal smát.
,,To není vtip, myslím to vážně." Řekl jsem s pozvednutým obočím.
,,Sice jsme celou noc chlastali, ale to že je dneska Apríl víme i přes to." Dostal ze sebe Liam a smál se dál. ,,Ale jako pokus to byl dobrý, skoro jsme vám to i uvěřil." Řekl a oba už byli v naprostém záchvatu smíchu.
Já jsem na ně čuměl jak na idioty a Zayn a Loui mě pobaveně sledovali.
,,Hele klídek už jo?" Sjel jsem je kritickým pohledem a oni se konečně uklidnili.
,,Zajímalo by mě co jsi dal Louimu za to aby to s tebou zahrál." Řekl Niall a pobaveně mě sledoval.
,,To ať vám řekne Loui, co jsem mu dal." Zamumlal jsem a Louis mě probodl pohledem.
Kluci narážku zřejmě nepochopili. ,,Co ti teda dal?"
,,Ehm... no nic důležitého... To je jedno..." Snažil se nezrudnout a já ho pobaveně sledoval.
,,Myslel jsem to vážně. Jsme spolu." Řekl jsem vážně.
,,Hele pokus to byl dobrý, ale nejsme blbí." Zasmáli se.
,,No to zřejmě jste..." Zamumlal jsme a Loui vyprskl smíchy.
,,Fakt spolu jsou, viděl jsem je líbat se v bazénu a jsem tu z nás tři jediný kdo není slepý a pozná to." Řekl Zayn kterého už to zřejmě přestávalo bavit.
Já se na něj vděčně usmál. ,,Vůbec jsem netušil že je dneska a Apríl a upřímně je mi to úplně jedno. Louiho miluju a chtěli jsme vám to říct, jenže vy jste asi moc velcí idioti na to abyste to pochopili." Řekl jsem a oni mě probodli pohledem.
,,Dokažte to." Opáčil Liam.
,,Co?" Nechápal jsem.
,,Dokažte že spolu fakt jste a není to jen Apríl." Přidal se k němu Niall, protože si zřejmě oba pořád mysleli že si z nich děláme srandu.
Pokrčil jsem rameny, chytil Louiho za bradu a přitáhl si ho do polibku. On své ruce obmotal kolem mého krku a sedl si mi na klín. Vášnivě jsme se líbali a Loui mi zajel rukama do vlasů. Na to jsem reagoval tím že jsem spokojeně zamručel a přitáhl si ho k sobě ještě blíž.
Naprosto jsme zapoměli že právě sedíme u oběda s ostatníma klukama a ponořili se do tohoto polibku.
,,Ehm, jo dobrý, už by stačilo ne?" Zamumlal Liam když jsem začal Louimu strkat ruku pod tričko a snažil se na nás nekoukat.
ČTEŠ
your smile || larry stylinson
Fiksi Penggemark čemu jsou peníze, když nemůžu být šťastný? k čemu je všechna ta sláva, když nemůžu být milován? jsem slavná osobnost, kterou miluje každá bláznivá directionerka, a dokonce i on.. ten, který mi před několika lety ukradl mé srdce, a už ho nikdy nevr...