❄️7.Bölüm❄️

5.2K 644 333
                                    

Medya: Bölümden Kesitler 💫

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Bölümden Kesitler 💫

❄️

Kadına göz yaşlarımı acele ile silip bakışlarımı çevirdiğimde bakışlarının odağı yüzümde ki yaralar olmuştu. Hadi ama.. O kadar da kötü olamazdı değil mi? Bir canavara dönüşmüş olacak değildim ya..

İstifimi bozmadan yatarken tipik bir deli olma yolunda geldiğim an ilk adımımı atmıştım. Kadın bana yaklaşıp "Kan tahlili yapmamız lazım " dediğinde umursamazca oturur bir hâle geldim ve hırkayı üzerimden çıkartıp özensizce kenara bıraktım. Kadın koltukta olacağını düşünmemiş olacak ki başta afallasa da sonradan ciddiyetimle bir şey dememişti.

Kadın yanıma gelip getirdiği bir kaç şeyi masaya bıraktığında kısa süre sonra kanımı alabilmek için iğneyi koluma yerleştirmişti. Kolumda o kadar iğne izi ve morluklar vardı ki kadının yüz ifadesi gerilmişti. Umursamazca koltuğun sırtına yaslanırken kadın kısa süre sonra işini bitirdi ve odadan çıktı. Bakışlarım yatağı bulurken oraya uzanmayı reddettim ve rahatça bulunduğum koltuğa uzandım. Burada vakit nasıl geçer bilmezken içimde ki umutla gözlerimi kapattım.

***

Gelen fısıltı şeklinde konuşmalarla rahatsızca kıpırdandığımda terlediğimi hissediyordum. Sesler uğultu şeklinde bana yaklaşırken bedenimde büyük bir huzursuzluk vardı. Birden boğazımda hissettiğim ellerle olduğum yerde kurtulmak için bir kaç hamle yaparken bana gülümseyerek bakan yüzle korkmaya başlamıştım.

Bacaklarımı hareket ettirmeye çalışırken yapabildiğim tek şey yattığım yerde ufak hamleler yapmaktı. Ellerimin bir başkası tarafından kavrandığını hissettiğimde ellerimi çekmek istedim fakat bu kişi izin vermedi. Boğazımda ki eller sıklaşırken nefessizlikten yanan ciğerlerimle gözlerimi sımsıkı kapattım. Gözlerimi tekrar açtığımda gördüğüm tanıdık yüzle hareket etmeyi kestim ve gözlerimden akan yaşlarla hayal kırıklığı ile ismini söyledim. 'Savaş Mir..'

Gözlerimi kırpıştırıp görüş alanımı netleştirdiğimde kulağıma gelen cıyırtı şeklinde seslerle boğazımda ki eller bütün gücünü vererek beni boğmaya ve gördüğüm tanıdık yüz başka birine dönüşmeye başladı. Hızla akan göz yaşlarımla elleri altına çırpınırken omuzlarıma değen ellerle korku ile sıçradım. Gözlerimi açtığımda ellerimle boynumu kavradım ve derin nefesler almaya çalıştım.

Her şeyin bir kabus olduğunu anlamam epeyce uzun sürerken bana telaşla bakan gözler ile başımı olumsuzca salladım ve göz yaşlarımı geri göndermeye çalıştım. Pars omuzlarımda ki ellerini ellerime indirdiğinde tenimin buz gibi olduğunu hissedebiliyordum. Bedenim buz kesmiş gibi olduğum yerde dururken ismimin korku ile söylenmesine karşılık yutkunmaya çalıştım.

SİYAHIN ESİRİ | RavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin