Medya: Bölümden Kesitler..💫❄️
Üzerimde ki rahatsız edici güneşle gözlerimi açtığımda Savaşın yanımda olmaması ile gözlerimi bile açamazken gözlerimi devirdim ve düz olmayacak kadar dengesiz adımlarla dolaba ulaştım. İçinden siyah ince askılı göbeğimin tamamını açık bırakacak bir büstiyer ve altına bacaklarımın yan kısımlarında ufak çıt çıt görünümünde olan spor bir eşofman görünümünde aldım. Bacaklarımın yan kısımları fazla boş kaldığı için bir file çorabı bacaklarıma geçirdiğimde o boş görüntü yerini büyük bir şıklığa bırakmıştı. Son olarak spor görünümümü desteklemek için ayaklarıma beyaz bir Supra geçirdiğimde saçlarımı salık bıraktım ve banyodaki işlerimi hallettikten sonra aşağı indim.
Aşağıya indiğimde koltuğa tutunarak ayakta duran Melisayı görür görmez dudaklarımda koca bir gülümseme oluşurken arkasından yanağına bir öpücük bıraktıktan sonra veranda da sigara içen Parsla göz göze geldik. Aklım savaşta takılı kalırken mutfağa doğru ilerledim ve arayan gözlerle baktım. Pars ve savaş hariç herkes buradayken sessiz sedasız bir şekilde öylece durdum ve güzelce bir göz gezdirdim.
Birden kulağımın dibinde ki barışın beni korkutmak için çıkarttığı tuhaf sesle korku ile ağzımdan bir çığlık kaçarken mutfaktakiler gür bir kahkaha patlattı. "Sana diyoruz duymuyor musun?" Selin'in söylenmesi ile kaşlarım çatılırken anlamazca baktım ve bir bardağa su doldurdum. Barış kahkaha atıp konuştuğunda gözlerimi devirdim. "Nasıl duysun Selin.. İkizimi arıyordur şimdi.."
Selin bana sinsi bir bakış atarken barışla aralarında ki bağı bildiğim için tehditkâr bir bakış attım. Anında bakışlarını kaçırıp lafı döndürdüğünde kalçamı tezgaha yasladım ve keyifle elimde ki bardaktan bir yudum aldım. "Esinin gözü bizden başkasını asla görmez.."
Selin'in bu lafı ile ufak bir kıkırtı çıkarttığımda herkesi şaşırtacak bir şekilde ve büyük bir rahatlıkla konuştum. "Hayır savaşı arıyordum.." Barış bir kahkaha atıp bir şey diyecekken masaya doğru yöneldim ve otururken "Nerede o?" Diye sordum.
Barış yanıma gelip "İşi var onun bu gün.." diye mırıldandığında yüzümü buruşturdum ve "Ne işiymiş o?" Diye sertçe sordum. Yanıma geldiğinde yanağımdan bir makas aldı ve mırıldandı. "Ara sor Esin.." Ona 'Ciddi misin?' diye bakarken huysuzca konuştum. "Telefonum eski evde kaldı."
Barışın keyfi yerine gelirken ortada ki yiyeceklerden bir tane aldı ve keyifle konuştu. "Arasan bile söylemeyeceğini biliyorsun. Onun için bu gün hiç bir şey sorma ona. Hem bizim işimiz var seninle" Konuşması ile kaşlarım çatılırken aklıma gelen şey ile dudaklarımda bir tebessüm oluştu ve aramızda ikimizin anlayacağı bir bakışma geçti. Kısa bir süre sonra herkes masaya oturduğunda sessiz sedasız kahvaltı yapmaya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ESİRİ | Raven
Novela JuvenilTamamlandı ✓ SİYAHIN ESİRİ SERİSİNİN 2. KİTABI ❝Elleri bedenimde ki gücünü kaybederken korku ile ondan ayrıldım ve ellerimi yanaklarında yara olduğundan dolayı boynunun iki yanına koyup korku ile ismini fısıldadım. "Savaş Mir.." Gözleri yarım bir şe...