Medya: Bölümden Kesitler..💫
❄️
Aşağıda Melisayı Savaşın kucağında gördüğümde Pars'ın üzerimde ki bakışlarını umursamadan Savaşın yanına oturdum ve elimi tutması için parmağımı ona uzattım. Savaşın lafını ikiletmeden aşağı inmiş olmam hoşuna gitmiş gibi bakışlarını üzerime çektiğinde Melisa ikimizin ortasında durdu ve bir bacağını savaşa diğerini benim bacağıma koyarken boynunumuzda ki zincirlerle oynamaya başladı. Pars'ın üzerimde ki bakışları beni gererken Melisaya ellerimi açtım ve kucağıma oturması için bir hareket yaptım.
Melisa direk kucağıma kendini bırakırken yorgunlukla bağdaş kurdum ve savaşla aramıza mesafe koyup koltuğun diğer ucuna oturdum. Kendimi böyle daha rahat hissederken Savaş ağzının içinden bir küfür savurdu ve cebinden telefonunu çıkarttı.
Dakikalar sonra Melisa benden sıkılıp Savaşın kucağına tırmanırken su almak için ayağa kalktım ve ilerlemeye başladım. Salondan çıkacakken kolumu tutan Barış ile bakışlarımı ona çevirdim ve sorarca baktım. "Hiç yakıştıramadım sana.." Yalandan ayıplarca konuşması ile bana imalı bir bakış atarken banyoda ki olaydan bahsettiğini anladığım an benden kaçmasını umursamadan ayağımı kaldırdım ve üzerimde ki bakışları bilsem de tam benden kaçacakken sırtına tekme attım.
Barış gür bir kahkaha atıp kaçarken "Terbiyesiz." Diye ikimizin duyacağı şekilde konuştum ve direk mutfağa geçtim. Barış arkamdan kahkahayı basarken göremese bile gözlerimi devirip mutfağa geçtim. Koca bir bardağa buzlu su hazırlarken içeride ki hava hoşuma gitmediği için verandaya çıktım.
Masaya geçip rahatça otururken saçlarımı yukarıdan dağınık bir topuz yaptım ve sudan koca bir yudum aldım. Kısa bir süre sonra açılan kapı ile bakışlarımı kapıya çevirdiğimde Selini kapıda görmemle bakışlarımı suya çevirdim ve görmezlikten geldim. Bu gün o kadar güzel bir geçirmiştim ki modumu düşürecek bir şey yaşamak istemiyordum.
"Güzel vakit geçirmene sevindim." Selin'in sesi ile başımı ona kaldırdığımda güzel vakit geçirdiğimi nereden anladığını bilmediğim için sorarca başımı salladım. Önümde ki sandalyeyi çekip oturduğunda beni yanıtladı. "Yüzünde ki gülümsemeyi ben bile solduramıyorsam.. Epeyce güzel vakit geçirmiş olmalısınız. Aynı şey barış için de geçerli. Beni gördüğünde yolunu değiştirmek yerine yanımdan geçiyor."
Barışın ona aramızda ki bir şey için set çektiğini yeni öğrenirken sudan bir yudum daha aldım ve benim canımı yaktığı gibi onun da canını yakmak istedim. "Evet çok güzel bir gündü.." Kaşları suçlu bir şekilde havalanırken bakışlarımı kaçırmama neden olacak şekilde konuştu. "Bu gün affetmek için de güzel bir gün olsa..?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ESİRİ | Raven
Ficțiune adolescențiTamamlandı ✓ SİYAHIN ESİRİ SERİSİNİN 2. KİTABI ❝Elleri bedenimde ki gücünü kaybederken korku ile ondan ayrıldım ve ellerimi yanaklarında yara olduğundan dolayı boynunun iki yanına koyup korku ile ismini fısıldadım. "Savaş Mir.." Gözleri yarım bir şe...