Medya Bölümden Kesitler..💫
❄️
Ona içimde ki aşkı gizlemeden bakarken dudak kıvrımında ki parmaklarımı tekrar sigarasına çıkarttım ve mırıldandım. "Sen benim hayatımda gördüğüm tek kusursuz insansın. Kusurlarınla kusursuzsun. Bir bakışınla, bir dokunuşunla, her şeyinle çok kusursuzsun." Parmaklarımın arasında ki sigaradan derin bir nefes alırken elini sigarasından çekti ve dumanı en derinlerine kadar içine çekti.
Elleri anında belimi bulurken bir elimi yeniden omzuna yasladım ve dudakları arasında ki sigarayı aldığı nefesi kestikten sonra kibarca geri çektim. Ciğerlerinde o zehri tutarken işaret ve orta parmağımın arasına sigarasını aldım ve kollarımı boynuna dolarken elimde olan sigarasını bizden biraz daha uzakta tuttum. Ciğerlerinde gizlediği dumanı umursamadan yüzümü ona yaklaştırıp dudaklarını kibarca kavrarken ciğerlerinde ki dumanı refleksen dudaklarımızın arasında kaybolmaya başladı.
Buz gibi olmuş teni ve dudakları bedenimden bir ürperti geçmesine neden olurken teni kadar soğuk davranıyor olması ile nedensizce istemediğini düşündüğüm için geri çekilecekken bedenimi tamamen bedenine sıkıca yasladı ve ondan ayrılmama izin vermedi.
Soğuk elleri deri ceketimin altından ince beyaz gömleğimin üzerinde gezinirken kendimi ona doğru iyice yasladım ve boşta kalan elimle ensesinde ki saçları parmaklarıma dolamaya çalıştım. Soğuk ellerini üzerimde gömlek olsa da oldukça net hissettiğim için bedenimden bir ürperti geçerken ondan hafifçe ayrıldım.
Ağzımda ki sigara tadı hiç hoşuma gitmezken nedensizce kaşlarım çatıldı ve sigarası parmaklarımın arasındayken elimi hafifçe kaldırıp rüzgarın dağıttığı saçlarını geri gönderdim. Bakışları yüzümde ufak ufak turlar yaparken bakışları birden arkamdan ağrı uzaklara dalmaya başlaması ile yüz hatları daha da belirginleşti ve sert bedeni iyice gerildi. Ne olduğunu anlamadığım için elimi yavaş yavaş saçlarından indirirken anlamazca konuştum. "Bir şey mi var?"
Bakışları anında beni bulurken acele ile konuştu. "İç onu." Ona anlamadığım için gözlerimde ki soru işaretleri ile bakarken sigarayı kastettiğini anladığım an tekrarladı. "Onu iç." Bir an savaşın sarhoş olma ihtimalini düşünsem de onun öyle kafayı dağıtacak kadar sarhoş olamadığını bildiğim için dudaklarımda garipser bir tebessüm oluştu ve konuşmaya çalıştım. "Sen hep kızmaz mıydın? Yanımda bile içmezdi-"
"Bebeğim sorgulama ve sadece bu seferlik iç." Gözlerinde ki ciddiyet ile 'Neden?' diye soracakken bana uyarı dolu bir bakış attı ve ne kadar ciddi olduğunu gözler önüne serdi. Oldukça garipser bir şekilde dudaklarıma doğru zehri götürürken savaşın uyarısı ile doğal davranmaya çalıştım. "Anlatacağım. Sadece doğal davran."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ESİRİ | Raven
Novela JuvenilTamamlandı ✓ SİYAHIN ESİRİ SERİSİNİN 2. KİTABI ❝Elleri bedenimde ki gücünü kaybederken korku ile ondan ayrıldım ve ellerimi yanaklarında yara olduğundan dolayı boynunun iki yanına koyup korku ile ismini fısıldadım. "Savaş Mir.." Gözleri yarım bir şe...