Medya: Bölümden Kesitler..💫
❄️
Gelen korkutucu çığlık sesleri ve sıcaklık ile gözlerimi açtığımda yatağın etrafını kaplamaya başlayan alevler ile korku ile olduğum yerde doğruldum ve idrak etmeye çalışarak aldığım sık nefesleri umursmadan yatakta ayağa kalktım.
Savaşı görememekle gözlerim anında dolarken yatağın etrafını tamamen sarmak üzere olan alevlerden acele ile yataktan zıplayarak kurtuldum. Kapı dahil her yer yanakarken ağzımdan koca bir hıçkırık kaçtı ve korkudan buz gibi olan ellerimle olduğum yerde sıkıştığım için çaresizce ellerimi yüzüme koydum. Koridorun ağzından gelen Barışın sesi ile korkudan sesimi dahi çıkartmazken aklıma gelen şeyle derhal terasa çıktım.
Gerçekti.. Her yer yanıyordu.. Göz yaşlarım hızlıca yanaklarımı ıslatırken tutuşan perdelerden kendimi son anda kurtardım. Aklıma Pars gelirken kalp atışlarım daha da şiddetlendi ve direk uca doğru ilerledim. Alevler peşim sıra gelirken o anlık şokla bir şey yapmasam da dışarıya çıkan Barış direk "Koru kendini!" Diye bağırdığı an ağzımdan ufak bir çığlık kaçtı ve duvarın dibine doğru ilerledim.
Herkes bahçeye çıktığında konuşulanlar ve söylenenler uğultu olarak geliyordu. Dün gece savaşla Selin'in odasında kaldığımız aklıma gelirken kendimi bizim odanın terasında bulmamla kafam iyice karışmıştı. Savaşın yokluğu kalbime bir acı verirken erkenden gideceğini söyleyişi aklıma gelmesi ile gözlerimden yaşlar hızlıca aktı.
Böyle beklemek bana bir fayda vermeyeceği için daha önce de yaptığım gibi bacağımı ısınmaya başlayan demirlerden ağrı dışarı çıkarttım ve aşağıdan gelen bütün seslere sağır kesildim.
Mermerin üzerinde yavaş yavaş yürürken ateşin artık dibimde olması ile soğuk soğuk terlemeye ve ellerim kayganlaşmaya başladı. Derin bir nefes alıp mermerde yürürken Pars'ın sesi dikkatimi dağıtıyordu. Sakince gidip verandanın çatısına atladığımda artan bağırış sesleri ile bir an dengem bozulmuştu. Kısa sürede kendimi toplayıp üzerimde ki afallamayı umursamadan verandanın çatısının ucuna doğru yürürken Pars uca doğru yürümeye başladı.
Göz yaşlarım hızlıca akarken gücü kesilmiş kollarımla bedenimi aşağı doğru sarkıttım. Derin bir nefes alıp atlayacakken bedenimi saran güçlü kollarla ayaklarım yere değdi. Tepkilerimi bile doğru dürüst vermezken Pars beni kendine doğru döndürdü ve sıkıca sarıldı. Bakışlarım bir an başka tarafa kayarken Akını ve kardeşini görmemle akan göz yaşlarım kesildi.
Bütün bedenim buz keserken aklıma gelen gerçekle sesimin ayarını umursamadan "Melisa nerede!?" Diye bağırmamla Akınlar yanımıza geldi. Barış elini saçlarına götürüp ağzından büyük bir küfür savurduğunda Pars'ın gözlerinde ki gizli acı ortaya çıktı ve içeri girmek için bir iki adım attı. Akın ve kardeşi onu derhal tutarken Pars büyük bir öfke onlardan kurtulmak için hamleler yapmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ESİRİ | Raven
Novela JuvenilTamamlandı ✓ SİYAHIN ESİRİ SERİSİNİN 2. KİTABI ❝Elleri bedenimde ki gücünü kaybederken korku ile ondan ayrıldım ve ellerimi yanaklarında yara olduğundan dolayı boynunun iki yanına koyup korku ile ismini fısıldadım. "Savaş Mir.." Gözleri yarım bir şe...