❄️64.Bölüm❄️

3.2K 336 440
                                    

Medya Bölümden Kesitler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya Bölümden Kesitler..💫

📌 🅞🅝🅔🅜🅛🅘

Normalde Instagram da anket açacaktım fakat burada herkesin cevaplamasını istedim. Sizce iki günde bir çok daha uzun bölüm mü gelsin, yoksa yine aynı sistemde mi devam edelim?

❄️

Sakin olacaktım. Tıpkı onun gibi bir bakış ile onu yola getirecektim. Bu sefer ona kesinlikle teslim olmayacaktım. O kadınların gözlerini oymak istiyordum. Halt var gibi gözleri her yerde, en çok da benim olanın üzerindeydi.

Şimdi oraya gidecektim ve tek bir bakış ile herkesin gözü önünde onun benim olduğunu kanıtlayacaktım. O daha beni görmemişti. Çünkü beraber hiç böyle ortamlara girmemiştik. Onun yanında böyle kızlar hiç olmamıştı. Ben olmuştum! Hep ben olmuştum!

Beynimde tehlike çanları çalarken başımı iki yana iddialı bir şekilde salladım ve kendimden emin bir şekilde mırıldandım. "Yürü kızım Esin." Oldukça emin adımlarla masasına doğru ilerlerken beni rahatsız edecek kadar savaşın yakınında durmaları hepsini parçalamama neden olacak kadar beni sinir ediyordu.

Başı telefonuna eğik bir şekilde içkisini bir kez daha yudumladığında ona yaklaşmadan önce üzerimden deri ceketi çıkarttım. Kadınların birinde bir hareketlilik olduğu an adımlarımı daha da hızlandırırken kadının baya baya savaşın yanında ki boşluğa yönelmesi ile neredeyse koşarak adımlamaya başladım.

Savaş kadının geldiğini hissetmiş gibi başını telefonundan dahi kaldırmadan bir şeyler söylerken kadının bir an duraksaması ile onu kovduğunu anlamıştım. Onu onun değil benim yapmam lazımdı! Şuan o kadının saçlarına yapışmak istiyordum. Ama yakışmazdı.. Değil mi? Raven'in kızına yakışmazdı.. Ama Ravene de yakışmıyordu!

Şimdi savaşa kızmanın hiç sırası değildi. Kadınlar uzaklaştıktan sonra onu boğabilirdim ama şimdi değildi. Kadının tekrar hareket etmesi ile savaşın yanına yaklaştığım için sıfır gerginlik ile yanına yaklaştığımda deri ceketimi masaya atmamla kadının bakışları beni buldu.

Savaş beni o kadınlardan sanıp hala başını kaldırmazken sinirle söylenmesi ile kaşlarım sinirle çatıldı. "Abi bir s*ktir git ya.." Kadının dudaklarında iğrenç bir tebessüm oluşurken ona inat dudaklarıma bir tebessüm yapıştırdım ve oldukça yumuşak, aynı zamanda ise sinir bozucu bir ifade ile "Sana diyor tatlım.." diye mırıldandım.

Konuşmam ile savaşın bakışları anında beni bulurken gözlerinde farklı pencereler aralandı. Gözlerinde sadece ikimizin anlayacağı bir afallama oluşurken bir şey söyleyeceği sırada susması için işaret parmağımı ona doğru kaldırdım ve kadına bakışlarımı çevirirken susması için bir işaret yaptım.

SİYAHIN ESİRİ | RavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin