❄️23.Bölüm❄️

4.5K 508 237
                                    

Medya: Bölümden Kesitler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Bölümden Kesitler..💫

❄️

Gözlerim uykusuzlukla kapanırken Savaş başını bana doğru kaldırdı ve mırıldandı. "Sen uyu bebeğim.. Ben ilgilenirim." Aslında bu teklife hayır demek istemesem de Savaşa sarılmadan uyumak istemediğim için omuz silktim ve bakışlarımı bebeğe çevirdim. Geldiği ilk andan itibaren bir saniye bile enerjisini kaybetmemişti. Hala karnımda otururyor ve kendince bir şeyler söylemeye çalışıyordu.

Bebek Savaşın 'Bebeğim' demesine karşı ufak bir çığlık atıp anlaşılması zor şekilde "Bebek.." dediğinde Savaş ufak bir kahkaha attı ve bebeği kucağına alırken ciddiyetle mırıldandı. "Bebek değil.. Benim bebeğim.." Bunu demesi ile omzuna hafifçe vururken ufak bir kıkırtı çıkarttım ve sessiz kaldım.

Savaş omuzumdan başını kaldırıp kendi yastığına yattığında bana doğru başını çevirdi ve içimi ısıtarak konuştu. "Uyumalısın.. Çünkü sabah Melisadan önce bizimkiler uyanır ve eminim ki hiç istemeyeceğimiz şekilde bizi uyandırırlar" Ona bir kez daha olumsuzca omuz silkerken yatakta doğruldum ve bağdaş kurup yastığımı kucağıma aldım.

Savaş bana olumsuz ve sert bir bakış attığında sabır diler gibi baktı ve bebeği yatağa koyup ayağa kalktı. Ne yaptığını dikkatle izlerken bana doğru döndü ve "Kapının önünde Melisa'nın çantası vardı?" Diye sorarca konuştu. Bakışlarımı odada bir tur gezdirip koltuğun üstünü başımla işaret ederken Savaş çantayı kaşlarını çatarak açtı ve içinden Melisanın rahatça giyebileceği şeyleri çıkarttı.

Bu kadar ince ve düşünceli yapısını odun kimliğinin altında gizliyor olması ile dudaklarımda bir tebessüm oluşurken elinde ki kıyafetle yanıma gelirken söylendi. "Prensesin önce bir uyku moduna girmesi lazım.. Yoksa bu kız bizi sabaha kadar oturtur." Ağzımdan ufak bir kıkırtı kaçarken Melisayı kendime doğru çektim ve üzerinde ki pembe elbiseyi çıkartmak için narince sırtında ki fermuarı indirdim.

Savaş başında ki bandanayı çıkartıp kenara koyduğunda Melisa uykuya hazırlık yerine elinde ki oyuncağı daha hızlı salladı ve büyük bir gürültü çıkarttı. Başımı Savaş'a kaldırıp tek kaşımı yukarı kaldırırken "Emin misin?" Diye sorduğumda bir Melisaya bir de üzerinde ki heyecana baktı ve yüzünü tuhaf bir hale sokup inanmaya çalışırca sonunu uzatarak "Yani.." diye mırıldandı.

Üzerinde ki elbiseyi kibarca çıkartırken Savaş başını Melisaya doğru eğdi ve kalbimde değişik duygulara yer vermeme neden olacak şekilde konuştu. "Uyursun dimi kızım..?" Derin bir nefes alırken Melisa Savaşın yanağını tuttu ve yüzünü aynı oyuncağı sallarken ağzından değişik bir mırıltı çıkarttı. Savaş Melisa'nın bu sert hareketi ile gözlerini kapatıp onun istediği gibi kendini yönetmesine müsade ederken Melisa'nın elini tutup avuç içlerine minik öpücükler bıraktı.

SİYAHIN ESİRİ | RavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin