❄️37.Bölüm❄️

3.6K 418 186
                                    

Medya: Bölümden Kesitler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Bölümden Kesitler..💫

❄️

Yaklaşık yarım saattin sonunda sade ve şık bir yüzük seçtiğimizde Barışla epeyce bir fikir ayrılığına düşsek de sonunda ikimizin de tam olarak sevdiği bir şeyi bulmuştuk. Adam seçtiğimizi anlamış olsa gerek yanımıza gelip parmağımın ölçüsünü alırken aklıma gelen soruyu direk sordum. "Savaşınkini nasıl ayarlayacağız?" Barış bakışlarını yüzüme çıkartıp "Ölçüsü var onun zaten burada" diye mırıldandığında yanımızda ki adama samimiyetle konuştu. "Savaşın bir şeyden haberi olmasın. Muhtemelen onun da bir iki güne buraya yolu düşer.."

Neden böyle dediğini anlayamazken adam olumlu bir mırıltı çıkarttı ve yüzükleri paket yapmaya gitti. Barışla beraber ayağa kalkıp adamın peşinden ilerlerken adam elinde ki yüzükleri güzel bir kutuya koydu ve ufak bir paket yapıp bize doğru uzattı. Ödeme mevzusunda bedenim gerilirken Barışa fırsat tanımadan cebimde ki kredi kartını çıkartacakken Barış adama çaktırmadan elimi tuttu ve ondan elimi kurtarmama izin vermeyip elinde ki kartı uzattı.

Başımı ona kaldırıp oldukça ciddi ve kötü bir bakış attığımda bana benden kötü bir bakış attı ve kredi kartını elimden çekip aldı. Elim boş kalırken ufak çantayı elime tutuşturdu ve hiç bozuntuya vermeden bakışlarını adama çevirdi. Bu durum beni o kadar çok sıkıyordu ki kendimi berbat hissediyordum.

Pars sanki Barışın bu planından haberdarmış gibi geçen günlerde elime tutuşturduğu kredi kartını neden verdiğini yeni anlamıştım. Demek ki Barış ona planı çok önceden kurup anlatmıştı.. Pars da Barışın bana ödeme konusunda izin vermeyeceğini bilse bile kartını vermişti.

"Yaptığın hoş mu şimdi Barış yaa..!" Mağazadan çıkar çıkmaz başımı ona kaldırıp içimde ki huysuzlukla konuştuğumda kolunu omzuma attı ve umursamazca omuz silkip "Bence çok hoş oldu.. Özellikle o son denediğin çok hoştu.. Yani mükemmel bir karar verdin." Diye konuyu kendince kaynattı. Ona kötü bir bakış yollayıp "Ondan bahsetmiyorum." Dediğimde o da sanki bu konuyu açmamdan rahatsız oluyormuş gibi beni duymazlıktan gelerek konuştu. "Bak ileride ki mağazada tam senlik elbiseler var.. Gel bir bakalım."

Bu hali ile dudaklarımda bir tebessüm oluşurken sabır diler gibi başımı iki yana salladım ve derin bir nefes aldım.

❄️

Önümde ki pizzadan bir kaç dilim daha yerken üzerimde ki yorgunluğu atamamıştım. Barışla girmediğimiz mağaza almadığımız bir şey kalmamıştı. Kimisi bana göre fazla lüzumsuz olsa da Barışın aklında bir şeyler var olacak ki bana pek kulak asmamıştı.

SİYAHIN ESİRİ | RavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin