❄️84.Bölüm❄️

3.9K 438 946
                                    

Medya Bölümden Kesitler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya Bölümden Kesitler..💫

🔻
• Bölüm sonunda ki açıklamayı okumadan geçmeyin lütfen..
• 110 Oy ve 1K yorum sınırı 📌

❄️

"Eve gidelim. Ağrıların oluyor sonra.." Mırıltısı ile başımı omzundan kaldırırken yüzüne baktım ve evde ki o ortamı düşlediğim için ona isteksiz bir bakış attım. Gitmek istemiyor oluşuma hak vermiyor olsa gerek bana kötü bir bakış attığında konuştu. "Seni bu kadar geren şey ne? Önemli olan Pars değil miydi?" Ona cevap vereceğim sırada bir elini belime diğerini de bacaklarımın altına koyup beni kucağına oturttuğunda başımı ona doğru hafifçe kaldırdım ve konuştum. "Açılay.. O da izledi videoyu. Hatta Selin ona izletirken açılay selini parçalayacak zannettim."

Konuşmam ile dudaklarında varla yok arasında bir tebessüm oluşurken kucağında iyice rahat bir oturum kazandım ve sırtımı kolu ile omzu arasına yaslayıp bedenimi daha rahat  bir şekle soktum. "Neden bu durum bu kadar komik geliyor sana? Farkında mısın bilmiyorum ama eğer engel olmasaydık bu gün bambaşka bir şekilde bitecekti." Konuşmam ile kaşları çatılırken saçlarının üzerime doğru düşmesini umursamadan başını bana eğdi ve sorarca baktı. "Selin barışa bile öyle şeyler anlatmış ki annen aramadan hemen önce onunla konuşurken çocuğun yüzü değişti konuyu açtığım an." Konuşmam ile savaş ağzından terbiyesiz bir küfür savururken devam ettim. "Sonra ben Barışa gerçeği aynen senin gibi üstü kapalı bir şekilde anlattığımda, veranda da onların yanındayken o videonun çekildiğini söylediğimde ki yüz ifadesi bile beni korkutmaya yetti."

Savaşın yüzü gerginlik kazanırken dudaklarımdan histerik ve yapmacık bir kıkırtı kaçtı ve nedensizce sanki erkek düşmanıymışım gibi konuştum. "İş bu ya.. Kadın yapar ahlaksız olur, erkek yapar elinin kiri olur."

Savaş bu lafımla bedenimi sıkıca sararken bedenimi ona bıraktım ve sessiz kaldım. "Sen benim olsan olsan kanatlarım olursun.." Konuşması ile büyük bir rahatlıkla ona yasladığım  başımı yüzüne doğru kaldırırken yüzüme doğru düşen saçları ile elimi kaldırdım ve saçlarını parmaklarım arasında geçirdim.

Elinin birini kasıklarıma doğru indirip üzerine neredeyse yattığım kolunu sıklaştırırken bakışlarım yüzünün her bir köşesinde gezdi. "Ben Açılay'ın izlediğini bilmiyordum.. Barış izleyecekken elinden almıştım.." Konuşması ile ellerimi saçlarından hafifçe çekerken derin ve sesli bir nefes aldım ve savaşı mutlu etmesini umarak konuştum. "Açılay bu gece konuşmaya çalıştı.."

Konuştuğum an yüzünde gözle görülür bir afallama oluşurken devam ettim. "Artık en azından kendini susmakla cezalandırmıyor. O zeki bir kız. Suskunluğunu bozacaktır." Yüzünde ki ifade ile kucağında hafifçe doğrulurken kolumun birini boynuna sardım. "Ne oldu da konuşmaya çalıştı? O bunu denemek bir yana dursun susmayı bir ihtiyaç gibi görüyordu."

SİYAHIN ESİRİ | RavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin