❄️36.Bölüm❄️

3.6K 422 182
                                    

Medya: Bölümden Kesitler - Esin & Barış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Bölümden Kesitler - Esin & Barış

❄️

Ruhta beden kadar mı özgürdü yoksa göz yaşı kadar mı?

Ağzımdan kaçan hıçkırıklarla anında aramızda ki mesafeyi kapatıp bana yaklaştığında ellerini yanaklarıma koydu ve sakin olmam için bir kaç mırıltı çıkarttı. Kendimi fazlasıyla zor tutarken beni göğsüne çekti ve bir kaç saniye sonra "Anlatmak ister misin?" Diye mırıldandı.

Aklıma "Aşık mısın ona?" Diye dengesizce soruşu gelirken başımı ona kaldırdım ve ona diyemediğim şeyi gözlerinin içine bakarak yanıtladım. "Ona canım acıyacak diye diyemedim ama ben aşığım.."

Gözlerinde anlamaz bir ifade oluşurken "Niye canın acısın bebeğim..?" Diye yumuşacık bir ifade ile sordu. Özgürce akan göz yaşlarımla ona bakarken göz yaşlarıma engel olmak için ellerimle yüzümde ki yaşları sildim. Ellerimi yüzümden uzaklaştırıp Savaşın yüzüne bakacakken ellerinin odağının ellerim olması ile elinin birini sırtımdan çekti ve sanki elimin acıdığını biliyormuş gibi elime bir öpücük bıraktı.

Onun bunu öğrenmesine hiç gerek olmadığı için elimi anında ondan çekerken sadece "Ben yukarıdayım." Dedim ve bana izin vermese de direk eve girdim. Merdivenlere doğru yönelip odama çıkarken bakışlarım bir an Pars'ın odasına kaysa da direk bakışlarımı çektim ve içimde ki korkuyu gizlemeden odaya girip kapıyı kapattım.

Bütün gün bu odadan çıkmamayı planlarken elime telefonu aldım ve yine o dersleri izlemeye başladım.

❄️

Karanlık çökmüş odada tek ışık kaynağı ayken savaş sabahtan beri dört beş kez yanıma gelmiş ve ne olduğunu öğrenmeye çalışmıştı. Tahmin ettiğini bilsem de ağzımdan duymak istediğini biliyordum. Bende en sonunda dayanamamış ve onu aramıza mesafe koymalıyız diye uyarmıştım.

Bunu yapmamın asıl nedeni Parstı. O iyi biri olsa da zihni iyi değildi. Ve ben sorun çıkmasını hiç istemiyordum. Savaş o saatten sonra bir kez bile yanıma uğramamıştı. Sanırım kızmıştı. Haklıydı da.. Öyle konuştuğuma pişman olurken elime telefonu aldım ve bir anlık delilikle yazdım.

Esin:

"Savaş"

Çok yaratıcıydım. Hatta o kadar yaratıcıydım ki aptal gibi sadece ismini yazmıştım. Tekrar bir şeyler yazmak isterken ne demek istediğimi anlayacağını düşündüğüm için bir şey yazmadım ve çıktım.

SİYAHIN ESİRİ | RavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin