Medya: Selin ve Kesitler..💫.
❄️
Bölüm lavidaesunfuego 'ya ithafen..❤️
Gelmiştik işte. İçimde ki aşamadığım korkumla, yanımda hayatını harcayan adamla evin önündeydik. İçimde yaşadığım hiç bir hissin tarifi yoktu. Bir yanım öyle bir mutluydu ki kalbime bahar getirmişti, diğer yanım ise öyle bir acıyordu ki başımı yerden kaldırasım gelmiyordu.
Savaşın elini sıkıca kavrarken üzerinde ki ağırlığı görsem de güçlü durması bana güç veriyordu. Birbirimiz ile bakışmaya Savaş son verirken kendinden fazlasıyla emin adımlarla eve doğru ilerlemeye başladı. İçimde ki korkuyu Savaş hissetmiş gibi bana yandan korkutucu bir bakış attığında omuzlarımı dikleştirdim ve onunla aynı adımları atmaya başladım.
Kapının önüne geldiğimizde Savaşın sert bir şekilde kapıyı çalması ile Barışın homurdanma sesini duyduğum an Savaşın elini daha sıkı tuttum ve yanan gözlerimi umursamadım. Saniyeler sonra Barış kapıyı sertçe açtığında bakışları bizi bulduğu an öylece durdu ve kaldı. Bakışları ikimizin arasında dönüp dolaşırken elinde ki su bardağı yeri boyladı ve gözleri dolmaya başladı.
Kalbimde ki acı öyleydi ki bedenimi kasıp kavuruyordu. Savaş elimi her saniye daha sıkı tutarken Selin'in sesini duymamla kalbim daha hızlı atmaya başladı. "Kim gelmiş?!" Selin bakış alanıma girer girmez kendimi bir ipin ucunda asılır gibi hissetmeye başladığımda Selin'in bakışları önce yerde kırılmış olan parçalara takıldı ve "Of Barı-!" tam lafını tamamlayacakken bizimle göz göze geldi.
Gözlerinden yaşlar anında akarken sanki destek almak ister gibi Barışın kolunu tuttu ve öylece durdu. Savaş 'a bakışlarımı çevirdiğimde daha önce görmediğim duygularla bakıyor olmasına karşı gözümden bir damla yaşın akmasına izin verdim.
Selin'in saniyeler sonra ağzından koca bir hıçkırık kaçırıp bizim ismimizi söylemesi ile Savaşın elini bütün gücümle sıkarken Barışın gözlerinde gördüğüm ifade korkmama neden olmuştu. Gözleri dolmuş ve kendini kasmaktan gözlerinin içi saniyeler içinde kıpkırmızı olmuştu.
Barış kendini toparlamaya çalışarak bize bir adım attığında gözünden bir damla yaş akarken Savaşın elini bıraktım. Barış ağzından kaçan bir hıçkırık ile "Kardeşim.." Dediğinde gözlerimden akan yaşlara engel olamadım. Selin inanamazca bakarken başını olumsuzca salladı ve yanıma yaklaşıp kollarını direk boynuma doladı. Ağzından kaçan büyük hıçkırıklar ile "Buradasınız.." diye inanamazca haykırırken benden ayrıldı ve elini omuzlarıma ve kollarıma doğru indirip bakışlarını bir kaç saniye savaşa çevirdikten sonra "Yaşıyorsunuz.." diye mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ESİRİ | Raven
Teen FictionTamamlandı ✓ SİYAHIN ESİRİ SERİSİNİN 2. KİTABI ❝Elleri bedenimde ki gücünü kaybederken korku ile ondan ayrıldım ve ellerimi yanaklarında yara olduğundan dolayı boynunun iki yanına koyup korku ile ismini fısıldadım. "Savaş Mir.." Gözleri yarım bir şe...