❄️28.Bölüm❄️

3.9K 435 396
                                    

Medya: Bölümden Kesitler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Bölümden Kesitler..💫

❄️

Bölüm LN__LN 'ye ithafen..❤️

Kısa süre sonra Savaş Melisada ki bütün dikkati üzerine çekmeyi başardığında Melisa babasından direk Savaş'ın kucağına atladı ve savaşın saçlarını aynen sabah ki gibi yüzüne getirip çekmeye başladı. Dudaklarımda bir tebessüm oluşurken Pars bile aralarında ki bu ilişkiye şaşırarak baktı. Melisa savaşın yüzünde ki saçları çekip korkutucu olmaya çalışarak yüksek sesli bir çığlık attığında Savaşın korkmuş gibi yapması ile yüzümde ki tebessüm sırıtışa dönüştü.

Savaşın korkmuş gibi yapması ile Melisa büyük bir kahkaha attığında Pars'ın yüzünde bambaşka bir ifade oluşmuştu. İkili güzelce oyun oynarken Melisa Savaşın salaş tişörtünden açık kalan tenine baktı ve birden babasına doğru döndü. O küçük parmağı ile Savaşın göğsünü işaret ederken aynen o geceki gibi acıdığını ve orada bir yara olduğunu belirtirce bir mırıltı çıkarttı.

Pars'ın kaşları anında çatılırken olduğum yerde rahatsızca kımıldadım. Pars dikkatini Melisaya verirken savaş tişörtünü anında düzeltti ve Parsın dediği şey ile yüzü kasıldı. "Ne oldu kızım oraya?" Kalbim hızlıca atarken o gece beraber olduğumuz için Melisa'nın bir şeyleri ortaya çıkartmasından korkuyordum.

Savaşla aramızda bir bakışma geçerken Melisa derdini anlatmaya çalıştı. Bir kaç saniye sonra anlatamadığını düşündüğünden olsa gerek Savaşın tişörtünü aşağı çekti ve yarası gözükmese bile bedenine bir öpücük bırakmaya çalıştı. Olduğum yerde soğuk terler dökerken Pars Melisa'nın dediğini çok iyi anladı. "Yara mı vardı orada kızım?"

Melisa onaylarca bir şeyler yapmaya başlarken yüzümün ısındığını hissediyordum. Bir kaç saniye sonra Melisa eli ile beni işaret edip bir kez daha konuştuğunda Savaşla bakışlarımız anında birbirimizi buldu. "Bebek.." Rezaletti! Olduğum yerde yerin dibine girmek isterken o gece savaşın bana 'bebeğim' dediğinden bahsettiğini anlamıştım.

Bir yanım oturup sadece saatlerce kahkaha atmak isterken diğer yanım kendimi yerin dibine gömmek istiyordu. Pars Melisaya anlamazca bakarken bakışları Melisa'nın eli beni işaret ettiği için beni bulduğunda Savaşta ki bakışlarımı çektim.

Ortamda ki derin sessizlik saniyeler sonra Savaşın olayı ustaca kaynatması ile bozulurken bütün kanın bedenimden çekildiğini hissettim. "Şimdi anladım.. Biz Melisa ile beraber yatıyoruz da ondan bahsediyor.." Pars'ın yüz ifadesi anında değişirken anlamazca "Esin ne alaka?" Diye sordu.

Harikaydı! Buna da bir açıklaması olmalıydı değil mi?! Savaş aklımdan geçen tüm saçma düşüncelere bir bakışla cevap verirken konuştu. "Normalde Esinle kalıyordu geceleri.." Pars'ın dudaklarında bir tebessüm oluşurken hoşuna gittiğini belli eder şekilde "Öyle mi..?" Diye mırıldandı.

SİYAHIN ESİRİ | RavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin