Medya Bölümden Kesitler..💫
📌 Aşağıda ki açıklamayı okumadan geçmeyin lütfen..
📌Dün Instagram da da paylaştığım ilerleyen günlerden ufak spoiler barındıran video 🔻
❄️
Kadına yumuşak bir bakış atıp ellerimi bacaklarıma kibarca vurduğumda sırtımı koltuğa yasladım ve kendimden emin olup bir o kadar da net bir şekilde konuştum. "Neden? Benim abim olduğu için gözümde hatalı olamaz mı?" Kadının gözlerinde büyük bir afallama oluşurken eli ile yaralarına dikkat etmeden gözünde ki yaşları sildi ve kibar bir şekilde burnunu çekip mırıldandı. "Sen ondan gizli mi iş çeviriyorsun yani?"
Sanırım Parstan gizli bir şey yapmak kırmızı çizgisi olmuş gibiydi. O kadar ürkek bakıyordu ki bakışları ona zarar vermeyeceğimizi bilse de çok güvensizdi. Ne yaşamıştı bu kadın bu kadar da böyle ürkek bakıyordu? Gözlerinde ki yaşları her ne kadar sakince durduramadan akıyor olsa da omuzları bakışları aksine meydan okurca duruyordu. Derin bir nefes alıp başımı olumsuzca salladığımda emin tavrımdan ödün vermedim. Çünkü bu tam olarak iş çevirmek değildi gözümde.
Kadının bakışları anında koru ile dolarken Melisaya daha sıkı sarıldı ve konuşmama müsade etmeden acele ile ağlarken konuştu. "Onca şeyden sonra asla izin vermez ki o. Hem belli ki şimdilik haberi yok. Ne olur söylemeseniz?" Kadına tekrar olumsuzca başımı sallayıp ayağa kalktığımda önünde diz çöktüm ve bir elimi Melisanın dizine koyup diğer elimi kadının dizine koydum. Kadın bana sorarca korku ile bakarken ona buruk fakat samimi bir tebessüm yollayıp yumuşak bir sesle konuştum. "Suçsuz bir kadını suçlayarak ve hatta ölüme terk ederek en büyük hatayı o yaptı zaten. Onca şey diye bahsettiklerinin hepsi onun yaptığı hatalar. Eğer ortada Melisa olmasa emin ol ki senin varlığından dahi hiç bir zaman bahsetmezdik bile. Fakat ortada bir bebek var. Şimdi olmasa da bir gün öğrenecek.. Ama o gün ne bu gün ne de yarın olacak.. Senin istediğin zaman olacak.."
Kadının gözlerinde ki korkuyu tereddüte çevirmeyi başardığımda elini minnetle elimin üzerine koydu ve ağzından bir hıçkırık kaçarken beni yanında yer açarak yanına çekti. Gözlerinde birden minnetin ışıltıları oluşurken içinde ki bitmez tükenmez inatla, umutla konuştu. "Bu süreçte kızımı görmeme izin verir misiniz?" Titeyen sesi ile konuştuğu an inanamamazca ona bakmaya başladığımda bu konuda izin alıyor oluşu canımı sıktığı için net bir şekilde konuştum. "İzin vermek bize düşmez ki.. Biz sadece yardımcı olabiliriz. Sende istediğin zaman görürsün. Hem savaşla sık sık getiririz." Başımı emin olmak ister gibi savaşa çevirdiğimde kadın da büyük bir heyecanla başını ona çevirdi ve umutla baktı. Savaşın ifadesiz bir şekilde "Elbette" demesi ile kadının ağzından sevinç dolu hıçkırıklar kaçtı ve kucağında ki melisa ile bana sıkıca sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ESİRİ | Raven
Fiksi RemajaTamamlandı ✓ SİYAHIN ESİRİ SERİSİNİN 2. KİTABI ❝Elleri bedenimde ki gücünü kaybederken korku ile ondan ayrıldım ve ellerimi yanaklarında yara olduğundan dolayı boynunun iki yanına koyup korku ile ismini fısıldadım. "Savaş Mir.." Gözleri yarım bir şe...