❄️21.Bölüm❄️

4.2K 548 539
                                    

Medya: Bölümden Kesitler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Bölümden Kesitler..💫

Bu gece +480 yorum ve +95 oy gelirse bu gün yeni bir bölüm daha gelecek..🦋

❄️

Bölüm zehranurdemir6 'ya ithafen..️❤️

Sıcak suyun altında ki bedenim her saniye rahatlarken gözlerimi sıkıca kapattım ve annemin yüzünü gözlerimin önünde hayal etmeye çalıştım. Elim boynumda ki kolyesine kayarken aptallığımı bir kez daha kendi yüzüme vurdum ve huzur bana battığı için doğrulup bedenimde ki köpüğü duruladım.

Bedenimi siyah bir havluya sarıp savaşın içeride olmaması için içimden dualar ederken perdeleri sıkıca çekilmiş teras camlarını görünce dudaklarımda bir tebessüm oluştu. Üzerimde ki yorgunlukla dolaba ilerleyip Savaşın siyah en bol tişörtünü aldığımda üzerime geçirdim ve koltuğun üzerinde ki pikeyi alıp üzerime pelerin gibi örttükten sonra serin yaz akşamının tadını çıkartmak için terasa Savaşın yanına çıktım.

Bakışları anında beni bulurken ciğerlerinde ki dumanı havaya üfledi ve elinde ki sigarayı diğer eline alıp benden uzaklaştırdı. Üzerimde ki bakışlarını umursamadan yanına ilerlerken ikimizi de pikeye saracak şekilde yanına oturdum ve bedenimi tamamen ona doğru döndürdüm.  Başımı dizlerine yatıracakken kolu ile bunu engelledi ve beni direk kucağına çekti.

Ortamda ki sessizliğe ormanın derin ve bana korkutucu gelen sessizliği karışırken başımı omzuna çektim ve ona doğru bakıp beni karnımdan kavramasına izin verirken söylediği şeyi umursamadım. "İçeri geç hadi.. Hasta olursun." Derin bir nefes alıp içimde ki sıkıntıyı gizlemeden gözlerinin içine bakarken elinde ki sigarasını söndürdü ve diğer elini de sırtıma sardı.

Beni rahatça tutabilmek için elinin birini bacağıma koyduğunda kaşları anında çatıldı ve "Olmaz böyle bak buz gibi olmuşsun" diye söylendi. Bu durumu umursamayıp başımı geriye doğru yatırırken ıslak saçlarımın havludan dökülmesine izin verdim.

Savaş bana sert bir ifadeyle bakarken onun kucağında başımı geriye yatırıp sallandırmayı sevdiğim için rahat bir oturum kazandım. Gözlerimin önüne gelen tatlı anılarla içimde ki duygular daha da karmaşık bir hâl aldığında ıslak saçlarımı uçuran rüzgarla gözlerimi kapattım. Aklıma o gece gelirken anıları aklımdan def etmeye çalıştım. O gece Parsın kucağında da bilerek böyle durmuştum.

Savaş bir şeyler homurdanırken yüzümde ki huzurla yatmaya başladığımda yavaş yavaş homurdanmayı kesti ve bana söz geçiremeyeceğini anlayınca istediğim gibi yatmama izin verdi. Kendi üzerine sardığım pikeyi umursamadan beni kendine tamamen çekip bedenimi sıkıca pikeye sardığında huzurla bir nefes aldım ve saçlarımın arasından rüzgarların geçmesine izin verdim.

SİYAHIN ESİRİ | RavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin