❄️80.Bölüm❄️

2.9K 434 1K
                                    

Medya Bölümden kesitler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya Bölümden kesitler..

Yarın ki bölüm için 1K yorum ve 110 oy sınırı 📌

❄️

O kadarını yapamazdı. Yani aklımdan geçtiği kadar korkunç bir şeyi yapmaya cesaret edemezdi. Bu düşünce ile az da olsa rahatlarken savaşa bir an önce anlatmam gerektiğini hissederek yukarı çıkmaya başladım. Selin'in aklında bir şeyler olduğu kesindi. Artık amacının ne olduğunu anlamak için kendimce fikirler üretiyordum. Belki bizi bu evde görmek istemiyordu belki de aptal bir kıskançlık oyununa zahmet ediyordu.

Savaşın giyindiğini bildiğim için yavaş yavaş çıkarken odadan iğrenç bir küfür ettiğini duymamla istemsizce yüzümü buruşturdum. Savaş normalde yanımda istisnalar haricinde küfür etmediği için bu haline alışık değildim. Kapının önünde kapıya kibarca elimle vurmamla savaşın sesini duyduğum an yavaşça kapıyı açtım. "Gel güzelim."

Benim geldiğimi kapıyı vuruş şeklimden anladığını biliyordum. Üzerine tişörtünü geçirirken bana doğru döndü ve saçlarını geri gönderip bana doğru yaklaştı. İçimde ki sıkıntı her an daha da büyürken savaş sanki az önce ona söylediklerimi unutmuş gibi konuyu bambaşka yerlere çekerek konuştu. "Böyle durmasan mı?" Ona anlamazca bakarken derdinin üzerimde ki kıyafet olduğunu anlamıştım. "Kabul.. Çok güzelsin. Ama konu da bu tam olarak. 'Çok güzelsin.' Ben evde pijamaları ile gezmeyi seven kızımı görmek istiyorum artık. Hem akşam oldu.. Koltuklarda uyuya kalacaksın. Sonra uğraş dur."

Her şeye rağmen dudaklarımda bir tebessüm oluşurken ellerimi göğsüne koydum ve ona yaklaşıp konuştum. "Elbise amacına hizmet etti zaten.. Daha onu giyip giymemek benim için önemli değil.." Kaşlarını kaldırıp ellerini bedenime dolarken bu durum hoşuna gitmiş gibi konuştu. "Pijamalarının da bu konuda sana yardımcı olabildiğini biliyor muydun?"

Kollarımı boynuna içimde ki yoğun hislerle dolarken ona şu durumda kötü sayılabilecek bir bakış attım ve konuştum. "Oysa arada bir beni kıskanmasan da kıskanmış gibi yapsan ortada hiç bir sorun kalmayacak" Konuşmam ile bir an gülecek gibi olurken bakışları arkamda ki kapıyı bulduktan hemen sonra bakışlarını bana çevirdi ve içi gider gibi derin bir nefesi ciğerlerine çekip konuştu. "Bunu seni gözünden bile kıskanan adama söylüyor olman bana hakaret gibi.."

Konuşması ile bu sefer ben derin ve sesli bir nefesi ciğerlerime gönderdim ve iğneleyici bir tavırla konuştum. "Öyle mi..? Demek ki bende bir sorun var. Hiç hissetmedim kıskandığını" Bakışları yüzümün her bir köşesinde gezerken sanki çok anormal bir şey söylemişim gibi dudaklarını olumsuz bir hale soktu ve konuştu. "Olabilir.. Yani kesin sende bir sorun vardır. Ya da biraz daha fazla ilgi istiyor da olabilirsin."

İçimi okuyor olduğu için ona bir şey demezken bir şey demeyeceğimi anlamış ve sanki bu dedikleri ile tatmin olduğumu hissetmiş gibi konuştu. "Sen şimdi üzerini değiştir seni kapıda bekliyorum." Ona bir şey demeden boynunda ki kollarımı çözerken dolaba doğru yürüdüm ve üzerimde ki kıyafeti büyük bir keyifle çıkarttım. Üzerime direk spor haki yeşilinin bir tık açığı olan tatlı bir tonda yeşil takım çıkarttığımda ilk bacaklarıma bel kısmı bedenimi tam saracak olan bacakları bol takımı geçirdim. Üzerine yarım boğazlı olan kolları bol fakat bilek kısmında ki gizli lastikleri sayesinde hoş bir görünüm kazanan tişörtünü geçirdiğimde saçlarımı üstten at kuyruğu yaptım ve direk kapıyı açtım.

SİYAHIN ESİRİ | RavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin