❄️43.Bölüm❄️

3.8K 400 140
                                    

Medya: Bölümden Kesitler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Bölümden Kesitler..💫

❄️

Bir kaç dakika sonra musluğu kapattığımda Savaş'ın ve diğerlerinin aşağıdan gür sesini duyuyordum. Önemli şeyler oluyordu ve ben yine her şeyden bi haberdim. Savaşa hiç bir konuda engel olamazım. Bunu o da biliyordu.. Ama söylemiyordu.. Anlatmıyordu.. Onun zarar görmesine dayanamadığımı bildiği halde burnunun dikine gidiyordu.

Bir yıl sonra kendimi ilk defa bu kadar güçsüz hissediyordum. Bu işin sonu iyi bitmeyecekti.. Aşağıda ki sesler uğultu halinde bana ulaşırken anında göz yaşlarımı sildim ve cama doğru yaklaştım.

On, on beş dakika sonra sesler kesilirken gelen birden fazla adım sesleri ile herkesin odalarına toplandığını anlamıştım. Savaşın Pars çıktıktan sonra çıkacağını bildiğim için kendimi yavaşça toparladım ve derin bir nefes aldım.

Ortalık derin bir sessizliğin kurbanı olurken yaklaşık beş dakika sonra gelen ayak sesleri ile Savaş'ın çıktığını anlamıştım. Kapıya doğru yaklaşıp savaşın kapının önünde olduğunu anladığım anda kapıyı açarken gözlerime bakmadan içeri girdi ve tam karnına bakacakken direk banyoya doğru yürümeye başladı. Aşağıda her ne konuştularsa hoşuna gitmemişti. Öfkesi ortamı fazlasıyla geriyordu..

Banyodan su sesleri gelirken dolaba doğru yürüdüm ve üzerim siyah bir bralet geçirip altıma siyah şortumu giyindim. Saçlarımı yukarıdan bir topuz yapıp yüzüme inen saçları umursamazken tekli koltuğa geçtim ve koltuğa yan bir şekilde oturup sırtımı koltuğun koluna yasladım. Bacaklarımı koltuğun kolundan aşağı sarkıtırken su sesinin kesilmesi ile gözlerimi anında kapattım ve başımın hizasını tavana çevirdim.

Savaş tahminlerime göre banyodan çıkıp içeri girdiğinde dolabın açılma sesi ile emin olmuştum. Kısa bir süre sonra savaşın tekrar banyoya geçtiğini anladığımda gözlerimi açtım ve tavanla ufak bir bakışma yaşadık. İçimde ki sıkıntıyı anlamasını istiyordum. Bana anlatmasını istiyordum. Onun neyle burun buruna yaşadığını öğrenmek istiyordum.

Gelen kapı sesi ile istifimi bozmadan yatarken Savaş bana doğru yaklaştı ve bedeninde ki suyun üzerime damlamasını umursamadan bedenimi kucakladı. Ona sıkıca sarılıp gözlerimi kapattığımda belimde ki elini karnıma dolayacak kadar sıklaştırdı ve açıkta kalan omzuma bir öpücük bıraktı.

Bedenimin yumuşacık bir zemine bırakıldığını hissetmeden hemen önce savaşın yanıma yattığını hissettiğimde karnında ki kesiğin benden tarafa olduğunu bildiğim için ondan uzak durdum. Savaş başta bunu neden yaptığımı anlayamasa da sonradan beni kendine sıkıca çektiğinde çıplak karnımın kesiğin olduğu karnına değmesi ile içimden bir ürperti geçti.

SİYAHIN ESİRİ | RavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin