❄️15.Bölüm❄️

5.1K 607 441
                                    

+400 Yorum gelirse bu gün bir bölüm daha gelecek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

+400 Yorum gelirse bu gün bir bölüm daha
gelecek..

Medya: Bölümden Kesitler..💫

Bölüm Milena ismini Instagram'da öneren Butterfly_dream2058 'e ithafen..🦋

❄️

Koca bir sırıtış oluşunca belimde ki ellerini bırakmadan dudağında ki elime koca bir öpücük bıraktı ve gülerken "Silme.." diye mırıldandı. Elimi dudaklarından yanağına doğru kaydırdığımda konuştum. "Üzerine bulaşır" Bana serseri bir bakış attığında başını bana doğru eğdi ve saçlarının anlını kapatmasına izin verirken bu gün milyonuncu kez kalbimi ezip geçti. "Bulaşalı uzun zaman oldu zaten.."

Derin ve sesli bir nefes alırken böyle amaçsızca susmamız beni telaşlandırdığı için boynunda ki kollarımı çözdüm ve "Sen daha giyinmemişsin" diye söylendim. Tam ondan ayrılıp yatağa doğru ilerleyecekken beni tuttu ve mırıldandı. "Önce şu dövmeni kapatmamız lazım.."

İşte bunu hiç sevmiyordum. Kolyeye sesimi çıkartmasam da dövmeye ayrı bir bağım vardı. Sıkıntılı bir nefes alıp elimi tutmasına izin verirken beni makyaj masasına oturttu ve saçlarımı tek omuzumda toplayıp kapatıcılardan birini fırçaya sürdü. Omuzumda ki askıları kibarca kollarıma doğru çekiştirirken ellerimde ki yüzüklerle oynuyordum.

Savaş narince ve sabırla koca dövmeyi kapatırken aynadan onu izliyordum. Hafifçe eğilmiş ve kaşlarını çatarak sert yüz hatlarını korkutucu bir hale getirmişti. Onun da böyle yaşamak hoşuna gitmediğini görüyordum. Canı sıkılıyordu. Ona sanki bu durumu önemsememiş gibi enerjik bir sesle konuştuğumda bakışlarımız aynada kesişti. "Her şey çok güzel ya.." Bana devam etmemi ister gibi bakarken yüzünde tebessüm oluşmasını sağlayacak şekilde konuştum. "Hep böyle olur dimi?"

Dediğim şey her ne kadar dışarıdan saçma dursa da bir çok anlam saklıydı. Söylemek isteyip de söyleyemediklerim gizliydi..

Gözlerinde ki pırıltılarla açık kalan omzuma bir öpücük bıraktığında hiç bir şey demedi ve bakışları ile içinde ki duyguları yansıtıp sırtımla ilgilenmeye devam etti.

Son bir kaç yeri de kapatıp büyük bir dikkatle sırtımla bakışırken elinde ki fırçayı masaya bıraktı ve kollarıma indirdiği askıları kibarca kaldırıp kapatıcıya bulaşmaması için büyük bir özen gösterdi. En sonunda diğer omzunda ki askıyı da yaptığında dakikalardır verdiği dikkatin etkisinden çıkamamış gibi bir ifade ile konuştu. "Saçlarını hemen sırtına çekme"

SİYAHIN ESİRİ | RavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin