❄️66.Bölüm❄️

3.5K 339 516
                                    

Medya Bölümden Kesitler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya Bölümden Kesitler..💫

❄️

Savaş Mir'den..

Bana korku ile bakan gözlerinden ve o özgüvenli kızımın anında yok oluşundan arkamda onlardan herhangi birinin olduğunu anlamıştım. Ne olursa olsun şimdi sırası değildi, bu sefer sırası değildi. Kendini kendinin kurbanı yapmasına bu sefer izin vermemeliydim. Bu sefer ne onlar esinin korktuğunu hissetmeli, ne de esin kendi zihnini bulandırmamalıydı..

"Sevgilim.." İçinde ki korkuyu gizlemeden yumuşak fakat bir o kadar da korku dolu bir sesle konuştuğunda bedeninin burada fakat ruhunun yine eskilerde dolandığını anlamıştım. Adamın gözlerinin içine baktığını gözlerinde ki ifadeden anlayabiliyordum.

Bu sefer izin vermeyecektim.. Bu sefer ne onların esinin onlardan korktuğunu hissetmesine izin verecektim ne de güçlü kızımın zihnini koca bir kara kutuya hapsetmesine izin verecektim.
Belinde ki ellerimi sıklaştırıp sanki hiç bir şey yokmuş gibi hafifçe ona doğru bir adım atarken dolan gözlerini saniyelerce durdurduğu boşluktan bana doğru çekti. Bir kaç saniye yüzüme bakarken dudaklarıma bir tebessüm yapıştırdım ve esinin arkamda ki iti görmemesi için onu müziğin ritmine göre, sanki hiç bir sorun yokmuş gibi döndürdüm.

Ona hayatın devam ettiğini göstermek istiyordum. Ona onun güvende olduğunu hissettirmek istiyordum. "Savaş.. Onlardan biri var." Titreyen sesi ile konuştuğunda yüzümü boynu ile saçlarının arasına doğru yaklaştırdım ve bedenini yönetirken ona şuanki bulunduğumuz yerin gerçekliğini anlatmak ister gibi fısıldadım. "Kollarımdasın.. Benimlesin.. Geçmediğini biliyorum.. Ama kendini onlara ispatlamalısın."

Başımı ondan uzaklaştırıp tepkisini ölçmek ister gibi bakarken dolan gözlerinde aralanan geçmişin kapısı hafifçe kapandı ve gücünü toplayamasa da bedenime bütün gücünü verip ayakta kalmayı başardı. Esinin o adamı görmemesi için sırtını ona doğru çevirmiş olmamdan faydalanıp içimde ki hırsla başımı az önce esinin bakıyor olduğu koridora çevirirken önümden geçen bedenler yüzünden bir kaç saniye göremesem de sonradan önümden çekilen bedenlerle orada duran kişinin Barlas olduğunu anlamıştım.

Buraya gelmiş olmasını pek anlamlandıramasam da önemli bir şeylerin olduğu kesindi. Belki de benim burada olduğumun haberini aldığı için gelmişti. En son Enzionun mekanında olanlardan sonra hatrı sayılır bir iyilik yapmış olsa bile Esinin o hali -ipin ucunda asılmış bendeni- gözlerimin önüne geldikçe onun nefesini kesmek istiyordum. Bir şey konuşmak istediği her halinden belliydi. Fakat şimdi hiç sırası değildi. Esinin o adamın yüzünü görmesi bile en son ormanda olanlardan sonra çok yanlıştı.

SİYAHIN ESİRİ | RavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin