❄️76.Bölüm❄️

3K 418 815
                                    

Medya Bölümden Kesitler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya Bölümden Kesitler..💫

📌Yarına kadar 100 oy ve 600 yorum gelirse yarın bölüm gelecek..

️❄️

Kapıldığım fırtınada iyice kaybolduğumu hissederken Melisa'nın savaşın kucağına basarak doğrulduğunu anladığım an savaştan ayrılmak için bir hamle yaptığımda izin vermedi ve tek eli ile Melisayla ilgilenirken sakinliğini korudu. Savaşın yüzünde hissettiğim Melisa'nın eli ile çocuğun böyle bir şeye şahit olmaması için bir kez daha savaştan ayrılmak için hamle yaptığımda savaş bir kez daha izin vermedi ve Melisayı daha sıkı tuttu. Yüzümde hissettiğim minik el ile savaş Melisa'nın elini tutarken iki parmağı ile Melisa'nın ona tutunmasına izin verdi ve onu kucağına tekrar oturtup tahminlerime göre parmağında ki yüzüğü çıkartmadan elini ona uzattı ve dikkatini dağıttı.

Dudaklarıma son kez sesli bir öpücük bırakıp hafifçe ayrıldığında Melisa'nın varlığı bile beni bu konularda gerdiği için bakışlarımı kaçırdım. "Ben teşekkür ederim yavrum.." Serseri bir ifade ile konuşmasıyla ona onaylamayan bir bakış attım ve yanan yüzümü soğuk elimle kapıya yaslanma bahanesi ile soğutmaya çalıştım.

Üzerimde hissettiğim bakışları ile gerilirken Melisa'nın çıkarttığı ufak huysuz seslerle başını ona doğru eğdi ve Melisa'nın boynunda ki kolyesini çekiştirmesi ile dudaklarını saçlarına bastırdı. Bakışlarım anında onu bulurken savaşın kucağında kaybolan Melisa ile dudaklarımda koca bir tebessüm oluştu. Kucağına çok yakışıyordu. Hele ki böyle zırhını kuşanıp, soğuk soğuk davrandığı zamanlarda onun zırhını indirince ya da Melisa için zırhını indirince benden mutlusu olmuyordu. Çünkü bu bana özel geliyordu. Bana beni özel hissettiriyordu.

Arabayı çalıştırır çalıştırmaz klimaları açarken karanlık yol beni ürküttüğü için bakışlarımı Savaştan ayırmadım. Burası bana çok soğuk geliyordu. Oysa savaşla çok anımız geçmişti bu evde. Yaşadığım kötü şeyler olsa da buraya soğuk olmamın nedeni yaşadığım kötü şeyler değil gibi geliyordu.

"Nereye gidelim istersin kızım..?" Savaşın yumuşacık bir sesle konuşması ile olduğum yere iyice sinerken 'kızım' dediği an eriyecek gibi olsam da kendimi toparlamıştım. Melisa kendince bir şeyler söylerken savaş yolda ki dikkatini bir an Melisaya verdi ardından ise direk yola bakıp sanki dediği şeyi anlamış gibi konuştu. "Oyuncaklar alalım mı? Hani kırılan bebeğin vardı ya.. Hem onu da almış oluruz."

Melisa'nın keyfi oldukça yerinde olsa gerek savaşa mutlulukla bakarken kucağında savaşa doğru döndü ve yanağına dudaklarını bastırdı. Böyle bir şeyi beklemediğimiz için ikimizinde ağzından şaşırtı dolu mırıltılar çıkarken verdiğimiz tepki Melisa'nın hoşuna gitmiş gibi savaşın diğer yanağını da öptü ve bilerek yine aynı tepkiyi vermemizle ağzından koca bir heyecan dolu çığlık çıkarttı.

SİYAHIN ESİRİ | RavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin