❄️56.Bölüm❄️

3.4K 358 382
                                    

Medya Bölümden Kesitler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya Bölümden Kesitler..💫

Bu gün bir bölüm daha akşam gelmesi bu bölüme bağlı..🤍

❄️

Ciğerlerimde ki acı ile gözlerimi sıkıca kapatıp bir nefes aldığımda Melisa savaşın boynunda ki kollarını çözdü ve diz kapakları ile savaşın karnına çöküp o küçük ellerini savaş yanaklarına koydu. Savaşın sert yüz hatları anında yumuşarken Melisa'nın konuşmak için derin bir nefes alması ile anlını kırıştırdı ve ne söyleyeceğini merak eder gibi konuşmasını kolaylaştırmak için beklerce başını salladı.

Melisa konuşmayıp derdini anlatamayınca savaşın yüzünden ellerini çekti ve yüzüne gelen saçları umursamadan ellerinin üstü ile göz yaşlarını silmeye çalıştı. Savaşın yüzünde onda daha önce görmediğim bir ifade oluşurken Pars'ın bu umursamamazlığı beni sinirlendiriyordu.

Melisa derdini anlatamasa da savaş onu anlamış gibi bir mırıltı çıkarttı ve Melisayı tek eli ile tutup Melisa'nın göz yaşlarını silmeye başladı. Dolan gözlerimden bir damla yaş akarken Melisa sakince ağlamasını bir anlık kesti ve bir kez daha bir şeyler söylemeye çalışırken savaşa tekrar sarıldı.

Savaşa sıkıca sarılması ile savaş sanki Melisa'nın bu hallerine dayanamıyormuş gibi kaşlarını çattı ve anlında ki kırışıklığı arttırıp gözlerini kapattı.

Dakikalar sonra Melisa'nın ağlayışları uykuya dalması ile son bulurken saçlarımın arasında ki ufak boşluktan Pars'ın saçlarımla oynamaya başlaması ile bakmaya son verdim. Saçlarımın yeniden yüzümü bulmasını izin verirken gözlerimi açtım ve ufak aralıktan savaşı izlemeye devam ettim. Boynuna sıkıca sarılan melisanın kollarını kibarca tutup boynundan çözerken Melisa biraz huysuzlandıktan sonra savaşın onu göğsüne yatırması ile tekrar sakinleşti.

Pars Melisa'nın bu halinden hiç etkilenmemiş gibi "Çocuklarla aranın iyi olacağını hiç düşünmezdim." Diye mırıldandığında savaşı kendinden bahsetmek canını sıkıyormuş gibi rahatsızca "Severim." Diye mırıldandı.

Nedensizce kalbimde tuhaf bir his oluşurken Pars'ın rahatça "Esindense sana bu kadar yakın olması.." diyecekken Savaş bana karşı içinde sakladığı gizli öfke ile "O sevmez." Diye mırıldandı.

Gözlerimin önüne Pars'ın kaşlarının çatıldığı hali gelirken "Neden sevmesin?" Diye mırıldandı. Savaştan gelecek cevabı merak ederken savaşın benim uyanık olduğumu anladığını biliyordum. "Çünkü o kaderin yükünü kendi omuzlarına çekmekten zevk alır. Yaşadığı kötü günleri geleceğine kilit olarak vurur. İçinde ki derdini anlatmak yerine sadece 'İstemiyorum.' der. Neden neyi istemediğini dahi anlayamazsın. O an neyi istemediğini söylemek istese bile zihninde döndürdüğü düşünceler yüzünden seninle iletişim dahi kuramaz."

SİYAHIN ESİRİ | RavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin