Medya Bölümden Kesitler..💫
️❄️
Kalp ritmim gelen sesleri algılamamda bana yardımcı olamazken anında bakışlarımı savaşın yüzüne çevirdim. "Sakin ol.." Savaş'ın sakince mırıldanması ile ellerini daha sıkı tutarken savaş kapının açılma şeklinden olsa gerek tedirgin olsa da istifini bozmadı ve sakinlikle saniyelerin geçmesini bekledi.
Koridordan gelen sadece toplu ayak sesleri ile ellerini olabilirmiş gibi çok daha sıkı tutarken koridordan gelen tanıdık ses ile tanıdık yüzler ortaya çıktı ve bir anlık şokun ardından bedenimde bir rahatlık oluştu. "Tam zamanında..!"
Ortamda ki sisli hava anında dağılırken şaşkınlıkla aralanan dudaklarım bize sırıtarak bakan yüzleri görür görmez kapandı. Savaş ellerini ellerimden ciddiyetle çekerken anında Barışın yüzüne baktı ve anlamadığım bir bakış attı. Barış sanki ikisini dikizlediğimi anlamış gibi ellerini bibirine vururken büyük bir keyifle konuştu. "Ooo.. Yenge hanımın parmağında ki yüzüğe bakılırsa ikizim daha önce davranmış."
Neden geldiklerine bir türlü anlam veremezken zihnimi dolduran düşünce ile kalbimde yumuşacık hisler oluştu ve her birinin yüzünde bakışlarım içimde ki kapanan boşluk ile gezindi. Evet bu gün bizim için özel bir gündü, bu gün savaş ve benim için en özel gündü.. Fakat normal insanlar alyanslarını ailesi ile beraber takardı. Aileleri ile beraber bu işi kararlaştırırlardı.
Ve biz daha saniyeler önce evlilik teklifini gerçekleştirmiş ve de tam gaz söz ile devam ediyorduk. Bu düşünce ile dudaklarımda mutluluk ile bir tebessüm oluşurken Pars bu durumu bozmuş olmasından zevk alır gibi (!) bize yaklaştı ve yaklaştığı an savaşın ayağa kalkmasını fırsat bilerek eli ile omzunu sıvazladıktan sonra onda daha önce görmediğim bir keyifle konuştu. "Bizim damadın keyfini bozduk anlaşılan.." Bunu demesi ile kızlar ve Barış büyük bir kahkaha patlatırken Barış yanıma gelip beni kaldırmadan önce savaşa bana göre tatlı bir bakış attı. Savaş sanki şuanki durumu bozmak istemiyor gibi ona başını sallarken bunalmış gibi elini kaldırdı ve gömleğinin yakasını çekiştirdi.
Her kafadan ayrı bir ses çıkarken Savaş Parsın saniyeler önce 'Bizim damadın keyfini bozduk anlaşılan..' demesine karşılık saygı ile "Estağfurullah" Demesi ile dayanamadım ve Barışların kahkahasına ayak uydurdum. Bunların hepsi barışın sayesindeydi.. Barış sayesinde bu gün hep beraberdik.. Onun gözlerinin içine minnetle bakıp en samimi tebessümümü yollarken saçlarımın oldukça düzenli ve güzel olmasını umursamadı ve saçlarımı dağıtırken "Prenses gibi olmuşsun kız." Diye şikayetçi bir tavır ile söylendi.
Dudaklarımdan bir kahkaha kaçarken ona içimde ki minneti gizlemeden sıkıca sarıldım ve ikimizin duyacağı şekilde "Her şey için çok teşekkür ederim.." diye mırıldandım. Kollarını sırtıma koyup az önce ki halinin aksine ciddi bir sesle konuştuğunda kalbimde yumuşacık hisler oluştu. "Teşekkür etme.. Siz çok daha iyisini hak ediyordunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ESİRİ | Raven
Novela JuvenilTamamlandı ✓ SİYAHIN ESİRİ SERİSİNİN 2. KİTABI ❝Elleri bedenimde ki gücünü kaybederken korku ile ondan ayrıldım ve ellerimi yanaklarında yara olduğundan dolayı boynunun iki yanına koyup korku ile ismini fısıldadım. "Savaş Mir.." Gözleri yarım bir şe...