❄️67.Bölüm❄️

3.3K 345 344
                                    

Medya Bölümden Kesitler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya Bölümden Kesitler..💫

️❄️

Savaş Mir'den..

Mekandan ayrılalı yaklaşık yarım saat olurken esinin ona "Madem öyle.. Cezalısın." Dediğim anda ki yüz ifadesi aklımdan çıkmıyordu. Sanki tam olarak ne dediğimi çok iyi anlamış ve şuan kendiyle savaş veriyormuş gibiydi. Ona birbirimize ve isteklerimize asla karşı koymayacağımızı göstermek istemiştim. O da şimdi eminim ki tam olarak bunu düşünüyordu. Bakışlarını her saniye üzerimde hissederken ona göz ucuyla baktım. Sanki bir şey söylemek ile söylememek arasında gidip gelirken başımı ona doğru hafifçe çevirdim ve aşağı yukarı ne demek istediğini tahmin ettiğim için onu kıvrandırmak hoşuma gittiği için sessiz kaldım.

Tanıdık yollara girmeye başlarken Esinin yüzünde ki sabırlı ifade ile tek ümidinin dolapta ki çikolatalar olduğunu biliyordum. İyice keyiflenirken evin önüne gelmemizle arabayı durdurdum ve sakince arabadan inip onun tarafına doğru ilerlemeye başladım.

Kapısını açıp çıkarken inmesi ile yanına yaklaştım ve onu kolumun altına alırken kapıya doğru ilerlemeye başladık. Uyuyan birileri olmasından dolayı kapıyı yavaşça açarken sakince içeri geçtik. Barışın yokluğu ile uyuduğunu anladığımda koltukta uyuya kalan Pars'ın üzerine oturup parsın saçları ile oynayan Melisayı görür görmez dudaklarımda bir tebessüm oluşurken Esinin direk kolumun altından çıkıp mutfağa geçmesi ile ona 'Dolapta çikolata yok' demek istesem de yüzünde ki hayal kırıklığından sonra ki sevinci görebilmek için sessiz kaldım.

Melisa'nın sırtı bana dönük olduğu için beni göremezken Pars'ın uyanmaması  için sakince Melisayı kucağıma aldığımda onun Parsla oynunu böldüğüm için başta bana kızsa da onu kendime döndürdüğümde beni görmesi ile dudaklarından heyecanlı bir çığlık kaçtı. Ona sessiz olması için bir işaret yaparken dudaklarımı küçük yanaklarına bastırdım ve şu küçücük bedeni ile üstlendiği yaşam ile içimi kaplayan sıkıntıya engel olamadım.

Pars yanlış olsa da güzel bir baba, güzel bir abi ve güzel bir dosttu. Fakat eş olma konusunda sınıfta kalmıştı. İyi bir eş olamayınca da iyi bir baba olabilme ihtimali yarıya inmişti.

Melisa çok zor şeyler yaşayan güçlü akıllı bir bebek olsa da onun hak ettiği hayat bu değildi. Onun şuanda hak ettiği hayat annesinin yanıydı. Lilliana'yı o gün ben ellerimle yollamıştım hava alanına.. Eğer bir kadının ihaneti söz konusu olsa beni bulaştıracağını düşünmüyordum.

Kollarımda ki prensese sıkıca sarılıp  tekli koltuğa geçerken mutfaktan hayal kırıklığı ile gelen sevgilime sanki bu durumu hiç anlamamış gibi yaptım ve ciddiyetle konuştum. "Pars uyuya kalmış üstünü örtsene" Bakışları anında koltuğu bulurken sanki yeni farketmiş gibi kaşları havalandı ve gözlerinde ki şefkati gizlemeye çalışarak yanına doğru ilerlemeye başladı.

SİYAHIN ESİRİ | RavenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin