1. bölüm

4.8K 68 11
                                    

İlerleyen bölümlerde +18 var. +18 sevmeyenler için söylemiş olalım.

Her zamanki gibi okulun bahçesinde
kızlarla laflıyorduk , yan tarafımda oturan Ece aniden kolumu dürtüp       " seninki geliyor" deyince hemen etrafıma bakındım.
Az ilerde Arasın bize doğru geldiğini gördüm. Ben panikle saçımı başımı düzeltirken kızlar kıkırdıyorlardı.Ece'ye dirseğimi geçirip karşımda oturan Şeyma'ya kötü bir bakış attım. Bu arada Aras karşımızda durup " Ne haber kızlar" dedi. Ben her zamanki gibi ağzım açık onu süzüyordum. Açık kahverengi saçlarını  özenerek yapmıştı , üzerinde koyu bir kot vardı.
Ayrıca mavi tişörtü gözleriyle tam bir uyum içindeydi. Ben çocuğa aval aval bakarken , Şeyma, "iyi. Sende ne var ne yok?" Diye sordu. Aras hafifçe omuz silkerek "aynı" dedikten sonra bakışlarını bana çevirip " Afra bugün Merti gördün mü?" dedi . Başımı olumsuz anlamda sallayıp " hayır " dedim. ardından "bir sorun mu var?" Diye devam ettim. Aras sıkıntılı bir şekilde "sorun yok" dedi hemen ardından "sonra görüşürüz" demesiyle "görüşürüz" dedim. Aras gidince Şeyma koluma vurup "gitti artık. ardından bakmayı kes" deyip Ece ile gülmeye başladılar.

Oflayarak omuzlarımı düşürdüm "iki yıl oldu hala konuştuğumuz tek şey 'merhaba, güle güle" dedim sitemle.

"Ah bir de kuzenini soruyor işte" dedim. Şeyma gözlerini devirirken "ne bekliyodun? Sen Mert'in yanında erkek fatma gibi gezersen, adam da sana bakmaz tabi" dedi.
Ece ciddi bir ifadeyle "boş versene kızım. Adam her gün başka kızla, okulda takılmadığı kız kalmadı. Vazgeç artık bu Aras sevdasından" dedi.
Şeyma da onu desteklercesine başını salladı.
Sadece omuz silkip "ben derse gidiyorum. Daha sonra görüşürüz" deyip kızların yanından uzaklaştım.

Kızlar o kadar haklı ki. Aras pislik gibi  ünüversitedeki kızların yarısıyla takıldı resmen.
Bense hastalıklı gibi iki senedir beni sevsin diye bekliyorum.
Belkide kızların dediği gibi, erkek fatma gibi davranıyorum?

Ama ben kendimi değiştiremem ki.
Ben buyum. Bu sert, kaba hallerim benim zırhım olmuş artık. Insanlar bu zırhın ardında ki Afra'yı görse, ne kadar zayıf olduğumu bilse, artık kendimi koruyamam.
Zaten istesem de değişemem ki. Ben çocukluğumdan beri bu zırhın ardına saklandım. Ben bu yaşıma kadar yanlız geldim.  Ece ve Şeyma ile aynı yurtta büyüdük. On sekiz yaşımıza gelince kendimizi kapıda bulduk. Iki senedir yıkık bir mahallede ucuz bir evde beraber yaşıyoruz. Okuldan arta kalan zamanımızda bir kafede garsonluk yapıyoruz. Yani en son ben kendime hakim olamayıp densizin birine dalmadan, kovulmadan önce öyleydi. Ama artık işsizim. Neyseki okul burslu ama yinede acil iş bulmam lazım.

***

Dersten sonra iş aramak için kızları beklemeden üniversteden çıktım. Zaten onlar okuldan sonra çalıştıkları kafeye gidecekler.

Okuldan çıkınca yol kenarındaki Aras'ın üstü açık arabasında, yanında sarışın bir kızla görmemle durdum. Onların sarmaş dolar hallerine baktım bi süre . Ardından Aras kızdan uzaklaştı. arabayı çalıştırıp, yanımdan geçip gittiler.

Bu ilk değil.

Ben bu manzarayla ilk kez karşılaşmıyorum.
Ama hala beni sevsin istiyorum mal gibi.

Buruk kalbimi görmezden gelip, büyük adımlarla yoluma devam ettim. Olması gereken bu. O istediği gibi yaşar. Ben onu seviyorum diye, onun hayatına müdahale edemem  ki.

Yine de içimde fırtınalar koptu ve ben sadece bu şehri dolaşıp iş bulmaya çalıştım. Aşka vaktim sadece bukadardı. Bir de gece başımı yastığa koyunca onu düşünmek.

İşte hayat bana sadece bukadar müsade ediyor.

Aşk senin içinde, nasıl istersen öyle yaşa.

Ayaklarım ağrıyana dek dolaştım iş bulamayınca eve dönmeye karar verdim.

ELZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin