~057~

91 15 35
                                    


От името на неутрален разказвач*

Понеделник.

Ах, февруари месец. Месецът на влюбените, нали? Свети Валентин наближаваше, но малко хора му обръщаха внимание. Защо? Защото повече ги вълнуваше началото на втория учебен срок и срочните оценки, за които толкова здраво работеха. Животът на гимназиста се въртеше главно около оценките му, защото от тях зависеше стипендията му. "Колкото повече, толкова повече" бе казал един мъдрец. Единствената им мотивация напоследък бяха именно тези пари, които щяха да получат при отличен успех. Клишираните празници като Свети Валентин бяха без значение в такива критични времена.

Но, както казах, не всички са така. Имаше и хора, които се вълнуваха за идването на този романтичен празник. Чудесен повод да излязат с приятелите си и да се почерпят, нали? Тази идея се въртеше в нечия глава цял ден и чакаше с нетърпение часовете да свършат, за да се прибере вкъщи и да пише на групата си.

Да, Хосок имаше уникалния план на Свети Валентин да си направи пикник с приятелите си. Отдавна не беше излизал с тях, заради всички контролни напоследък, но това беше перфектната възможност! Когато учебния ден свърши, нетърпеливо се качи в стаята си и извади телефона, за да пише в Цирка... само че някой вече го бе изпреварил.


Цирк

XiomOppar:
Какво беше домашното по химия от днес??

YeonniUnni:
Може би ако слушаше щеше да го знаеш

XiomOppar:
Може просто да ми го кажеш вместо да се заяждаш

LovelyJiminie:
Трябва да направим задачите след урока и да изразим химичните уравнения от четвърта задача

XiomOppar:
Благодаря на Чими, че ми каза домашното, вместо да се заяжда като някои хора 🙄

YeonniUnni:
Върви и се еби някъде

XiomOppar:
ОТКЪДЕ Е ТАЗИ АГРЕСИЯ КЪМ ЛЮБИМИЯ ТИ БРАТОВЧЕД?!

SleepyMin69:
Да не си в цикъл?

YeonniUnni:
Ядосана съм, защото този идиот през целия час ми дрънкаше някакви глупости и не успях да запиша целия план

XiomOppar:
НОВАТА ПЕСЕН НА АРИАНА ГРАНДЕ НЕ Е ГЛУПОСТ–

SleepyMin69:
НЕ МОЖЕ ЛИ ЕДИН НОРМАЛЕН РАЗГОВОР БЕЗ ДА СЕ КАРАТЕ?

Love scenario ~Sope~Where stories live. Discover now