Jméno: Timber
Pohlaví: vlk
Věk: 3,5 roku
Postavení: Beta
Smečka: vlčí
Povaha: Timber je docela milý, přátelský a tichý vlk. Je také docela výbušný a nemá rád boje. Je to vůdčí typ, takže se dokáže ujmout vedení v jakékoli situaci. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží, co slíbí. Nikoho by nikoho nenechal v nesnázích a nedělá unáhlené závěry. V těžkých situacích umí zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Smečka je u něj na prvním místě a vždy myslí více na ostatní než sám na sebe a klade potřeby smečky před své vlastní. Nikdy nikoho nesoudí jen podle vzhledu, původu nebo postavení, protože sám moc dobře ví, jaké to je, jelikož to v minulosti zažil. K cizincům bývá nedůvěřivý a někdy bývá těžké získat si jeho důvěru. Je oddaný své smečce a nikdy by ji nezradil. Skrývá svou minulost a nerad o ní mluví.
Minulost: Narodil se v jiné smečce, jejíž Alfa ho nesnášel a byl vůči němu nespravedlivý jenom proto, že Timberův otec pocházel z nepřátelské smečky. Timber to jednoho dne už nevydržel a ze smečky odešel. Po několika měsících strávených jako samotář konečně narazil na tuto smečku, která ho přijala a on se postupem času dostal až na místo Bety.
Vzhled:Jméno: Kodiak
Plemeno: Sibiřský husky
Pohlaví: pes
Věk: 4 roky
Postavení: Alfa
Smečka: Pravdy
Povaha: Kodiak je docela přísný, ale rozumný a spravedlivý Alfa, který vždy myslí více na ostatní než sám na sebe a klade potřeby ostatních před své vlastní. Snaží se být dobrým Alfou a dělá vše pro dobro smečky. Je docela vstřícný a rád vyjde ostatním vstříc. Je velmi odvážný a obětavý a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Smečka je u něj na prvním místě a snaží se ji vést co nejlépe. Je zodpovědný a je na něj spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. V těžkých situacích umí zachovat chladnou hlavu a rychle jednat a jen tak něco ho nerozhodí. Nikdy nikoho nesoudí jen podle vzhledu, původu nebo postavení a nedělá unáhlené závěry. Vždy nejdříve přemýšlí a až potom jedná. Je toho názoru, že se dá vše řešit bez zbytečných sporů a proto se snaží bojům raději vyhnout, pokud je to ovšem nevyhnutelné a k nějakému boji dojde, vydá ze sebe vše a nikdy se nevzdává. Nemá rád psy z druhé smečky a k cizincům bývá nedůvěřivý. Je oddaný své smečce a nikdy by ji nezradil. Skrývá svou minulost a nerad o ní mluví.
Minulost: Dříve byl saňovým psem, ale to nikdo neví. Svou minulost tají a nemluví o ní. Do smečky se přidal jako toulavý pes samotář hledající smečku. Když se do smečky přidal, byl původně lovcem, pak Betou a nakonec se stal Alfou, čehož si velmi váží a je za to rád.
Družka: Celeste (Beta)
Štěňata: Rošťák, Daisy, Peanut, Čiperka
Vzhled: