Moonclan

51 5 2
                                    

Jméno: Dawnfang
Pohlaví: kocour
Věk: 5 let
Postavení: válečník
Povaha: Dawnfang na první pohled působí jako zlý a chladný kocour, i když je ve skutečnosti úplný opak. Je milý a starostlivý. Rád ostatním pomáhá a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. I přesto, že je milý, si však rozhodně nenechá všechno líbit a není radno si s ním zahrávat. Je totiž ve skutečnosti dost výbušný, ovšem umí se velmi dobře ovládat, proto svou zlost kolikrát ani nedá znát. Pro své blízké by udělal cokoliv a v případě nutnosti by pro ně byl ochotný riskovat i svůj vlastní život. Je velmi odvážný a sebevědomí mu rozhodně nechybí. Není však nijak namyšlený a rozhodně nemá za potřebí se povyšovat nad ostatní. Podle něj jsou si totiž všichni rovni a nikdo nemá právo ponižovat druhé. Nemá příliš rád cizince a nové členy klanu, protože si není jistý, zda jim může věřit, avšak pokud prokáží, že si jeho důvěru zaslouží, dokáže si k nim časem vybudovat důvěru. Jeho důvěru je však snadné ztratit a pokud ho někdo nějakým způsobem zradí, bývá takřka nemožné si ji získat zpět, protože obvykle nedává druhé šance. Je oddaný svému klanu a nikdy by ho nezradil.
Něco o něm: Je velmi silný a umí dobře bojovat. V boji bývá těžké ho porazit a souboje s ním většinou končí soupeřovou porážkou. Je hodně vytrvalý a díky své husté srsti je velice odolný vůči chladu. Je také nezvykle velký, díky čemuž vzbuzuje v ostatních respekt. V mnohých dokonce i strach, takže je pro něj poměrně snadné nahnat nepříteli hrůzu už jen svým zjevem. V boji proto kolikrát ani nemusí nepřítele zranit. Stačí mu jen, když ho trochu postraší a on pak uteče.
Minulost: Narodil se v klanu. Jeho otec byl bývalý velitel, který však zemřel v boji, když byl Dawnfang ještě kotě, takže si ho moc nepamatuje. Krátce poté, co společně se svými sourozenci dokončil učednický výcvik a získal své válečnické jméno, se jeho matka utopila a jeho sourozenci se nedlouho poté rozhodli klan opustit. Dawnfanga to velice zasáhlo, avšak nakonec se z toho za pomoci svých blízkých dostal. Doufá, že se jeho sourozenci jednoho dne vrátí, ale s postupujícím časem ho naděje, že je ještě někdy uvidí, pomalu opouští.
Rodina:
Creampelt - matka (utopila se)
Stormstar - otec (zemřel v boji)
Swiftstrike - bratr (odešel z klanu)
Blossomheart - sestra (odešla z klanu)
Beigefur - sestra (odešla z klanu)
Družka: Sandstar (velitelka)
Vzhled:

Rodina: Creampelt - matka (utopila se)Stormstar - otec (zemřel v boji)Swiftstrike - bratr (odešel z klanu)Blossomheart - sestra (odešla z klanu)Beigefur - sestra (odešla z klanu)Družka: Sandstar (velitelka)Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: apricot_72

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat