Jméno: Spirit
Plemeno: Shiba inu x Sibiřský husky
Pohlaví: pes
Věk: 3 roky
Postavení: lovec
Něco o něm: Spirit je docela milý, ale tvrdohlavý pes, který bývá občas drzý a neposlušný. Nemá rád, když mu někdo říká, co má dělat, ale Alfu, Betu a Deltu poslouchá a respektuje a nikdy si na ně nedovoluje. Vždy si stojí za svým názorem a je téměř nemožné ho přesvědčit o opaku. Myslí si, že má vždycky pravdu a že vše zvládne nejlíp, i když to tak není. Je velmi rychlý a chytrý a na svou velikost má docela sílu. Umí velmi dobře lovit a bojovat. Nemá rád, když ho někdo poučuje nebo ponižuje a rozhodně si nenechá líbit žádné promluvy a urážky, to pak dokáže být velmi nepříjemný. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Je docela výbušný a není moc společenský. Je velmi odvážný a ničeho se nebojí. V těžkých situacích umí rychle jednat a zachovat chladnou hlavu. K cizincům bývá nedůvěřivý a odměřený. Vždy počítá s tím, že by je mohli zradit nebo že by mohli něco provést. Bývá těžké získat si jeho důvěru a nevěří jen tak někomu. Přesto všechno je však oddaný smečce a nikdy by ji nezradil.
Minulost: Dříve byl vodítkovým psem, ale jednou na procházce utekl za zajícem a už nenašel cestu zpět. Nějakou dobu žil jako toulavý pes a po nějaké době narazil na tuhle smečku a rozhodl se, že se k ní pokusí přidat a tak jednou ulovil zajíce a přinesl ho Alfě smečky s tím, že by se chtěl přidat do smečky a že ten zajíc je dar pro ni. Alfa ocenila jeho snahu udělat jí radost a tak ho nakonec přijala do své smečky.
Družka: Amina (Omega)
Vzhled:Jméno: Dixy
Plemeno: Bígl x Jezevčík
Pohlaví: fena
Věk: 2,5 roku
Postavení: hlídkařka
Něco o ní: Dixy je docela milá fena, která však někdy bývá drzá a občas si dovoluje na výše postavené psy, z čehož mívá problémy. Nemá ráda, když ji někdo poučuje a když jí někdo říká, co má dělat, ale Alfu, Betu a Deltu respektuje a nedovoluje si na ně. Je přesvědčená o tom, že právě ona zvládne všechno nejlíp a že má vždycky pravdu, i když to tak není a nedokáže přiznat vlastní chybu. Ke psům, na kterých jí záleží, se však chová mile a je k nim přátelská. Nemá ráda cizince a vodítkové psy. Není sice moc silná, ale zato je velmi rychlá, hbitá, mrštná a mazaná. I přes svou povahu je oddaná smečce a nikdy by ji nezradila.
Minulost: Už od narození žije ve smečce. Její matka byla původně toulavá fena, ale nakonec se přidala do této smečky, ve které se Dixy narodila. Svého otce nikdy nepoznala, ale ví, že je to pravděpodobně nějaký vodítkový nebo toulavý pes. Její matka zemřela poté, co na ni zaútočila liška. Dixy od té doby lišky nesnáší a touží se jim pomstít za smrt její matky. Původně měla dva sourozence, ale její bratr po smrti jejich matky odešel ze smečky a stal se samotářem a její sestra odešla k dlouhým packám.
Vzhled: