Vyhnanec

80 12 7
                                    

Jméno: Agar
Pohlaví: vlk
Věk: 3,5 roku
Postavení: Beta
Povaha: Agar je celkem milý a přátelský vlk, který je však dost tichý a není příliš společenský . Je na něj spolehnutí a vždy dodrží své slovo. Rozum mu rozhodně nechybí a stejně tak ani odvaha. Ničeho se nezalekne a do ničeho se nevrhá po hlavě. Vždy si vše nejdříve pořádně promyslí. Je velmi vynalézavý a dokáže si poradit skoro se vším. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Nemá rád spory, proto se snaží se všemi členy smečky dobře vycházet. Nikdy se nepovažuje nad ostatními a nelíbí se mu, když někoho s vyšším postavením ponižuje níže postavené. Podle něj jsou si všichni rovni. Nikoho předem neodsuzuje jen podle vzhledu, původu nebo postavení, ale podle toho, jak se chová a jaký je uvnitř, ne navenek. K cizincům bývá nedůvěřivý a nevěří každému. Důvěřuje jen těm, o kterých ví, že si jeho důvěru zaslouží. Obvykle nedává druhé šance a když ho někdo jednou zradí, bývá takřka nemožné získat si jeho důvěru zpátky. Smečce je oddaný a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Je velmi rychlý a také dost silný. Umí dobře bojovat a je též skvělý lovec. Díky své husté srsti je velice odolný vůči chladu. Má rád vodu a baví ho plavání. Jako jeden z mála umí lovit ryby, které jsou zároveň jeho oblíbenou kořistí. Dříve byl veselý a společenský, ale pak se změnil.
Minulost: Narodil se ve smečce. Jeho otec zemřel v boji, když byl Agar ještě vlče a jeho matka zemřela na nemoc, když mu byly dva roky. Poté mu ve smečce zbyla z rodiny pouze sestra, se kterou měl od té doby ještě bližší vztah než předtím. Znamenala pro něj hodně, proto ho její ztráta zdrtila. Po její smrti se zhroutil. Fyzicky byl v pořádku, ale psychicky byl úplně na dně. Celé dny byl zalezlý ve svém doupěti a ven téměř nechodil a když už, tak jen v noci. Nejedl ani se s nikým nebavil. Když ho někdo chtěl jít navštívit, vyhnal ho. Nakonec se však po nějaké době vzpamatoval a dal se znovu dohromady, i když ztráta sestry na něm zanechala následky. S nikým se příliš nebavil a většinu času trávil v lese, sám. Buď na lovu nebo proseděl i několik hodin u hrobu sestry a rodičů. Teď už je na tom sice líp, ovšem není takový, jaký býval dřív.
Rodina:
Aurora - matka (mrtvá)
Thunder - otec (mrtvý)
Tundra - sestra (mrtvá)
Družka: nemá
Přátelé: Sierra, Jarvis, Eshe
Nepřátelé: Amy
Vzhled:

Jméno: SierraPohlaví: vlčiceVěk: 2 rokyPostavení: lovkyněPovaha: Sierra je velmi milá, přátelská, veselá, optimistická a společenská vlčice, která ráda komukoliv pomůže a nemá ráda samotu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Sierra
Pohlaví: vlčice
Věk: 2 roky
Postavení: lovkyně
Povaha: Sierra je velmi milá, přátelská, veselá, optimistická a společenská vlčice, která ráda komukoliv pomůže a nemá ráda samotu. Nikdy by nikoho nenechala v nesnázích a to ani v případě, že by to byl někdo cizí. Je dost tvrdohlavá a když se pro něco rozhodne, tak si za tím jde a je jí jedno, co si o tom myslí ostatní. Často jedná bezhlavě a do všeho se vrhá po hlavě, což se jí někdy nevyplácí. Pokud ale něco pokazí, vždy se za to omluví a snaží se to nějak napravit. Vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. I když je milá, dokáže se naštvat a potom být nepříjemná. Pro své blízké by udělala cokoliv a nikdy by nedopustila, aby se jim něco stalo. Respektuje výše postavené a na nikoho si nedovoluje. K cizincům bývá často možná až příliš důvěřivá. Je oddaná smečce a nikdy by ji nezradila.
Něco o ní: Je velmi mrštná a obratná. Řadí se mezi nejrychlejší vlky ve smečce a málokdo se jí v její rychlosti vyrovná. Umí také skvěle lovit, proto není divu, že je jednou z nejlepších lovkyň z celé smečky. Není ale příliš silná, tudíž ani příliš nevyniká v boji. Má slabost pro vlčata a ráda s nimi tráví čas. Baví ji pomáhat matkám s jejich hlídáním, vyprávět jim příběhy a hrát si s nimi. V budoucnu by chtěla mít i svá vlastní vlčata.
Minulost: Od narození žije ve smečce. Její otec zemřel po útoku medvěda krátce před jejím narozením a její matka zemřela kvůli infekci, když jí byl rok. Její bratr se poté rozhodl že smečky odejít, i když se ho mnohokrát snažila přemluvit. Bylo to však zbytečné. Její bratr byl rozhodnutý a ani ona mu nedokázala odchod ze smečky vymluvit. I když už uplynul rok od doby, kdy odešel, doufá, že se s ním někdy znovu setká.
Rodina:
Eila - matka (mrtvá)
West - otec (mrtvý)
Spirit - bratr (odešel ze smečky)
Druh: Aasan (Delta)
Přátelé: Agar, Khaala, Irvin, Calla, Eshe
Nepřátelé: nemá
Vzhled:

Rodina: Eila - matka (mrtvá)West - otec (mrtvý)Spirit - bratr (odešel ze smečky)Druh: Aasan (Delta)Přátelé: Agar, Khaala, Irvin, Calla, EsheNepřátelé: nemá Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: HogwartsShlyterin

Můžeš si s nimi dělat, co chceš, jen bych byla ráda, kdyby nezemřeli. Pokud bych ale měla jednoho vybrat, tak asi Sierru. Sice bych byla ráda, kdyby přežili oba, ale kdyby měl jeden z nich zemřít, tak spíš ona.

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat