Jméno: Aegis
Plemeno: kříženec samojeda
Pohlaví: pes
Věk: 3 roky
Smečka: Deštivá
Postavení: lovec
Povaha: Aegis je milý, přátelský, společenský, vtipný, zábavný, optimistický, veselý, upovídaný, chápavý a trpělivý pes, který rád komukoliv pomůže. Nemá rád samotu a rád tráví čas ve společnosti svých blízkých. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Vždy myslí více na ostatní než sám na sebe a klade potřeby ostatních před své vlastní. V těžkých situacích dokáže zachovat klid a jen tak něco ho nerozhodí. Nemá rád spory, proto se snaží se všemi dobře vycházet. Je sice milý, ale dokáže se naštvat. Nikdy by nikoho nenechal v nesnázích, i kdyby to byl někdo, kdo by nebyl ze smečky. K cizincům a novým členům smečky bývá obvykle zpočátku nedůvěřivý, ale postupem času si k nim dokáže vybudovat důvěru. Je oddaný smečce a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Je celkem odolný a vytrvalý, takže mu nevadí chlad a málokdy se unaví. Má rád zimu a sníh. Nemá rád horko. Umí dobře lovit a jde mu plavání. Kvůli své minulosti moc nevěří lidem a snaží se jim vyhýbat.
Minulost: Dříve byl domácím psem, ale poté, co jeho majitel zemřel, se dostal do útulku, ze kterého si ho nedlouho poté vzal jeden pán. Jeho nový majitel na něj byl však zlý, nevěnoval se mu a nedával mu moc často najíst. Aegis proto utekl hned, jak se mu naskytla příležitost. Dostal se až do lesa, kde narazil na Deštivou smečku, která ho přijala mezi sebe.
Rodina:
Snow - matka (žije jako domácí pes)
Max - otec (nikdy ho nepoznal a nic o něm neví)
Jasper - bratr (žije jako domácí pes)
Leila - sestra (žije jako domácí pes)
Nara - sestra (žije jako domácí pes)
Družka: Dorian (lovkyně)
Vztah k vlkům: neutrální
Vzhled:Jméno: Koda
Plemeno: Australský ovčák
Pohlaví: pes
Věk: 4 roky
Smečka: Deštivá
Postavení: Omega
Povaha: Koda je milý, veselý, přátelský, zábavný, optimistický a vtipný pes se smyslem pro humor. Je spolehlivý a zodpovědný, takže vždy dodrží, co slíbí. Nemá rád spory, proto se snaží se všemi dobře vycházet. Je velmi pracovitý a povinnosti Omegy ho baví. Má rád společnost a nemá rád samotu. Respektuje výše postavené členy smečky a na nikoho si nedovoluje. Rád si povídá s ostatními a na všem se snaží najít něco pozitivního. Vždy myslí více na ostatní než sám na sebe a klade potřeby ostatních před své vlastní. Je sice Omega, ale rozhodně si nenechá líbit urážky, pomluvy a podobné věci a dokáže se ohradit. Nikdy nikoho předem neodsuzuje a nemá rád, když někdo soudí ostatní jen na základě vzhledu, původu nebo postavení. K cizincům bývá obvykle celkem důvěřivý. Je oddaný smečce a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Má rád vodu a baví ho plavání. Neumí moc dobře lovit ani bojovat, ale ubránit se dokáže a v případě nutnosti by si zřejmě nějakou kořist dokázal ulovit.
Minulost: Dříve býval domácím psem, ale po smrti svého pána se dostal do útulku. Podařilo se mu však utéct a od té doby žil ve městě jako toulavý pes. Když se ho však lidé pokusili znovu chytit a zavřít do útulku, rozhodl se z města utéct. Podařilo se mu utéct do lesa, kde narazil na Deštivou smečku, ke které se přidal.
Rodina:
Jackie - matka (žije jako domácí pes)
Wilson - otec (žije jako farmářský pes)
Kai - bratr (žije jako domácí pes)
Kirby - bratr (žije jako farmářský pes)
Kessy - sestra (žije jako farmářský pes)
Karin - sestra (žije jako domácí pes)
Kiki - sestra (žije jako domácí pes)
Vztah k vlkům: neutrální
Vzhled: