Jméno: Foxfrost
Pohlaví: kocour
Věk: 4 roky
Postavení: válečník
Klan: Sunclan
Povaha: Foxfrost je docela milý, vstřícný, přátelský, trpělivý, ochotný, rozumný a chápavý kocour, který se snaží být užitečný a nápomocný. Respektuje nadřazené a nikdy si na nikoho nedovoluje. Je velmi odvážný a obětavý a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Nikdy nejedná bezhlavě a vždy nejdříve přemýšlí a až potom jedná. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Nedělá unáhlené závěry a nikoho předem neodsuzuje jen kvůli vzhledu nebo původu. Snaží se s každým dobře vycházet a nemá rád boje, jelikož je toho názoru, že se dá vše řešit bez zbytečných sporů. Nemá moc rád cizince a bývá vůči ním obvykle docela nedůvěřivý a vždy mu nějakou dobu trvá, než si k někomu vybuduje důvěru. Je odddaný svému klanu a nikdy by ho nezradil.
Vlastnosti: Je velmi ychlý, silný a obratný. Má také docela velkou výdrž a je díky své husté srsti odolný vůči chladu. Umí dobře lovit ryby, plavat a bojovat. V boji však využívá především svou rychlost, než sílu, kterou sice také má, ale obvykle ji tolik nevyužívá, pokud je to však potřeba, nebojí se ji dát najevo.
Bratr: Fireflame
Vzhled:Jméno: Shadowfang
Pohlaví: kocour
Věk: 4 roky
Postavení: samotář, ale chtěl by se přidat k Sunclanu
Povaha: Shadowfang je docela vznětlivý a tvrdohlavý kocour, některý však umí svou výbušnost ovládat a když chce, umí být i milý, ale jen k málokomu. Je také dosti sebevědomý a neústupný, takže když si něco usmyslí, bývá těžké mu to vymluvit a vždy si stojí za svým. Je přesvědčený, že právě on má vždycky pravdu a bývá těžké ho přesvědčit o opaku. Umí však přiznat svoji chybu a dokáže se, ač neochotně, omluvit. Je velmi mazaný a snadno dokáže někoho přelstít. Je také dost bojovný a spory by často řešil bojem. Je však i rozumný, takže se dokáže udržet a nezaútočil, kdyby to pro něj znamenalo, že by měl problémy a bylo by to pro něj nevýhodné. V těžkých situacích umí zachovat chladnou hlavu a jen tak něco ho nerozhodí. Nikdy by však nikoho nenechal v nesnázích a je ochotný pomoci svým blízkým. K cizincům bývá nedůvěřivý a někdy i arogantní a agresivní, ale to jen občas a bývá těžké získat si jeho důvěru.
Vlastnosti: Je velmi rychlý, hbitý a mrštný. Je to velmi silný, dobrý a vytrvalý bojovník a v boji ho nebývá jednoduché porazit. Umí se skvěle přetvařovat a dobře lhát. Je také svělý plavec a lovec, který umí skvěle lovit ryby, které jsou zároveň jeho oblíbenou kořistí. Lovit jinou kořist mu však také jde.
Družka: Cometshine (tajně)
Koťata: Frostkit, Icekit, Smudgekit, Moonkit
Vzhled: