Jméno: Airen
Plemeno: Jakutská lajka
Pohlaví: pes
Věk: 3,5 roku
Postavení: Alfa
Něco o něm: Airen je docela milý, přátelský, rozumný, chytrý, rychlý, vytrvalý a obětavý pes, který by nikdy žádného člena smečky nenechal v nesnázích a vždy myslí více na ostatní než sám na sebe. Vždy nejdříve přemýšlí a potom jedná. Nikdy nejedná bezhlavě a klade potřeby své smečky nad své vlastní. V těžkých situacích umí zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Snaží se být dobrým vůdcem, proto bývá někdy přísný, ale vždy je ke všem spravedlivý. Je také docela výbušný, ale nikdy nedokáže být na někoho naštvaný dlouho. Umí velmi dobře lovit a bojovat, ale pokud je to možné, tak se boji raději vyhne. Umí také dobře plavat a má rád vodu a sníh. Díky husté srsti je velice odolný vůči chladu. Je oddaný své smečce a nikdy by ji nezradil. K cizincům bývá nedůvěřivý a někdy bývá těžké získat si jeho důvěru. Skrývá svou minulost a nerad o ní mluví. Nikdo ze smečky nezná jeho minulost a většina smečky si myslí, že předtím, než se přidal ke smečce, byl zřejmě už od narození toulavým psem, i když to tak ve skutečnosti není. On je při tom však nechává, protože nechce, aby se někdo dozvěděl pravdu. Všichni totiž popírají to, že by mohl být kdysi psem, který žil s dlouhými packami a on se bojí, že kdyby zjistili, že to tak je, tak by ho mohli vyhnat a už by ho neměli rádi, protože někteří nemají rádi dlouhé packy a psy, kteří s nimi dříve žili, nebo dokonce stále žijí.
Minulost: Dříve byl saňovým psem, ale jeho pán na něj byl zlý a tak se rozhodl, že od něj uteče. Jednou v noci prokousal díru do plotu a podařilo se mu utéct. Pak žil nějakou dobu jako toulavý pes ve městě, ale jednou ho lidé chytili a zavřeli do útulku, ze kterého však utekl hned, jak se mu naskytla příležitost. Poté, co ho jednou málem srazilo auto se rozhodl, že z města raději odejde a tak utekl do divočiny, kde narazil na tuhle smečku, která ho přijala a on se po smrti bývalého Alfy nakonec stal novým Alfou, kterým je doteď.
Vzhled:Jméno: Layla
Plemeno: Samojed
Pohlaví: fena
Věk: 2 roky
Postavení: lovkyně
Něco o ní: Layla je veselá, milá, vstřícná, ochotná, trpělivá, přátelská, upovídaná a optimistická fena, která má ráda společnost a nemá ráda samotu. Ráda si s ostatními povídá a snaží se být užitečná a nápomocná, ale ostatním se může zdát spíš otravná. Vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a nikdy by nikoho nenechala v nesnázích. Umí dobře lovit, ale není moc dobrá v boji, proto vždy potřebuje někoho, kdo by jí kryl záda. Je sice milá, ale když chce, tak umí se naštvat a žádné urážky nebo pomluvy si rozhodně nenechá líbit. Díky husté srsti je velice odolná vůči chladu a má ráda zimu a sníh.
Minulost: Dříve byla vodítkovým psem, ale když její majitelka zemřela, lidé ji dali do útulku, protože se o ni neměl kdo starat. Layle se však v útulku nelíbilo a tak z něj utekla hned, jak měla příležitost. Pak žila jako toulavý pes, ale poté, co se ji lidé znovu pokusili chytit se rozhodla, že uteče do divočiny. Druhý den ráno se vydala do nejbližšího lesa, kde narazila na tuto smečku, která ji přijala a tam se stala díky svým loveckým schopnostem lovkyní.
Vzhled:Jméno: Rick
Plemeno: Sibiřský husky
Pohlaví: pes
Věk: 2,5 roku
Postavení: Hlavní hlídkař
Něco o něm: Rick je milý, přátelský, vstřícný, ochotný a pozorný pes, kterému téměř nic neunikne. Má smysl pro humor a je pro každou legraci. I přesto, že je milý, tak se umí naštvat, ale nikdy nedokáže být naštvaný dlouho. Je velmi odvážný a obětavý a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Je sice hlídkař, ale i tak umí docela dobře lovit, avšak, není příliš dobrý v boji. Bojům a jiným sporům se snaží raději vyhnout, protože je toho názoru, že by to nepřineslo nic dobrého a myslí si, že se dá vše řešit bez zbytečných bojů. Snaží se být užitečný a nápomocný a je na něj spolehnutí. Někdy bývá zbrklý a jedná bezhlavě, ale pokud něco pokazí, vždy se za to upřímně omluví a je schopný přiznat vlastní chybu. Snaží se s každým dobře vycházet, i když ví, že to někdy nejde a za své blízké by byl schopný riskovat život. Je oddaný smečce a nikdy by ji nezradil.
Minulost: Narodil se jako vodítkový pes, ale vždy ho lákal život divokého psa a chtěl se jím stát. Když mu byl rok a jeho majitelka ho na louce pustila z vodítka, Rick zpozoroval zajíce a okamžitě se za ním rozběhl. Na volání jeho majitelky nebral ohled a hnal se za zajícem tak dlouho, dokud mu zajíc neutekl a on si neuvědomil, že se ztratil. Poté žil nějakou dobu jako toulavý pes, až jednou narazil na hlídku této smečky, která ho dovedla do tábora za Alfou, kterého požádal, zda by se mohl přidat. Alfa ho po chvíli přemýšlení a domluvě s Betou a Deltou nakonec přijal a on se postupem času z obyčejného hlídkaře dostal až na místo Hlavního hlídkaře.
Vzhled: