Star cat

70 7 3
                                    

Jméno: Wolfclaw/Vlčí dráp
Pohlaví: kocour
Věk: 3 roky
Postavení: zástupce
Klan: Lesní
Něco o něm: Je celkem tichý a umí se rychle rozhodovat. Zároveň však vždy myslí na následky a vše si vždy pečlivě promýšlí. Nikdy nejedná bezhlavě a nedělá unáhlená rozhodnutí. K ostatním se většinou chová podle toho, jak se oni chovají k němu. Nemá však rád spory a tak se snaží vyhýbat kočkám, které by neváhali si s ním nějaký spor začít. Se všemi členy klanu se snaží dobře vycházet, i když ho někteří moc nemusí. I když se to nezdá, je poměrně výbušný, avšak umí se velmi dobře ovládat, takže svou zlost dá najevo jen výjimečně. A nejen zlost, ale i ostatní city. Celkově totiž své city příliš najevo nedává a snaží se je potlačovat, kvůli čemuž může působit chladně a bezcitně, i když takový ve skutečnosti není. Své skutečné pocity dává najevo jen ve společnosti svých nejbližších. Je rozumný a spravedlivý a odvaha mu rozhodně nechybí. Je vůdčí typ, proto se dokáže kdykoliv ujmout vedení v případě potřeby. I když je mladý, je zkušený bojovník a bývá těžké ho porazit. Je totiž velmi mrštný a také celkem silný. K cizincům se chová nedůvěřivě a bývá často těžké získat si jeho důvěru, protože nevěří každému. Z vlastní zkušenosti totiž ví, že se mu to nemusí vyplatit. Je oddaný svému klanu a nikdy by ho nezradil.
Minulost: Narodil se v klanu, avšak jeho otec byl zrádce, který byl z klanu vyhnán za pokus o vraždu bývalého zástupce. Moc si na něj nepamatuje, jelikož v té době byl ještě kotě. Když se stal válečníkem, náhodou našel svého otce, avšak byl už mrtvý. Pohřbil ho a dál se tím nijak nezaobíral. Nevyvolalo to v něm žádnou lítost, protože ho skoro neznal a navíc ho vždycky nesnášel za to, že zradil klan a jemu tak zničil život, protože kvůli němu se k němu ostatní chovali nedůvěřivě a pomlouvali ho za jeho zády. Kvůli tomu nikdy neměl moc přátel a to vše jen proto, že jeho otec byl zrádce. Štvalo ho to a když zjistil, že je jeho otec po smrti, byl vlastně i celkem rád. Alepsoň už se nemohl o nic pokusit. Jeho matka zemřela o rok později a jeho dvě sestry poté z klanu odešly.Jedním z důvodu bylo to, že jim to v klanu připomínalo matku a druhým to, že už nedokázaly nadále snést věčné pomluvy a nedůvěřivé pohledy ostatních. On však i přesto v klanu zůstal. Chtěl totiž ostatním dokázat, že není jako jeho otec a že si zaslouží jejich důvěru, což se mu podařilo, když zachránil veliteli život a po smrti bývalého zástupce se stal zástupcem on. Od té doby už jeho oddanost nikdo nezpochybňoval. Jediný člen rodiny, který mu v klanu zůstal, je jeho bratr.
Rodina:
Windstorm/Větrná bouře - matka (mrtvá)
Shadowfang/Stín - otec (mrtvý)
Firestripe/Ohnivý pruh - bratr (žije v klanu)
Nightflower/Noc - sestra (odešla z klanu)
Mistyfur/Mlžná srst - sestra (odešla z klanu)
Družka: Gingershine/Ryšavka (žije v klanu)
Koťata: Moonpaw (žije v klanu)
Vzhled:

Rodina: Windstorm/Větrná bouře - matka (mrtvá)Shadowfang/Stín - otec (mrtvý)Firestripe/Ohnivý pruh - bratr (žije v klanu)Nightflower/Noc - sestra (odešla z klanu)Mistyfur/Mlžná srst - sestra (odešla z klanu)Družka: Gingershine/Ryšavka (žije v klan...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Gingershine/Ryšavka
Pohlaví: kočka
Věk: 2,5 roku
Postavení: hlídka
Klan: Lesní
Něco o ní: Je velice milá a má ráda společnost. Vadí jí samota a nerada trávu čas sama. Baví ji probírat s ostatními členy klanu různé novinky a má ráda koťata, proto je ochotná pomoci matkám s péčí o ně kdykoli má čas. Baví ji si s nimi hrát a vyprávět jim různé příběhy. Také by někdy chtěla mít svá vlastní. Je velmi bystrá, takže jí téměř nic neunikne. Má také velice dobrý sluch. Není příliš silná, ale zato umí být velmi nenápadná, dokáže se velmi tiše plížit a umí skvěle lézt po stromech. Také je rychlá a vynalézavá, takže si dokáže poradit skoro se vším. Ráda pozoruje hvězdy a západ slunce. Neumí moc dobře bojovat, ale zato umí dobře lovit. Má respekt k výše postaveným členům klanu a na nikoho si nedovoluje. Snaží se být prospěšná klanu, proto ráda komukoliv pomůže a vždy myslí na dobro klanu. Myslí více na sebe než na ostatní a klade potřeby druhých před své vlastní. Pro své blízké by dokázala udělat snad úplně cokoliv. Je oddaná svému klanu a nikdy by ho nezradila.
Minulost: Už od narození žije v klanu. Její matka měla stejné postavení jako nyní ona a její otec byl bývalým zástupcem klanu. Zemřel však když jí byly dva roky. Její matka zemřela krátce poté kvůli tomu, že ji napadla liška, která jí způsobila příliš vážná zranění, kterým nakonec podlehla. To ji i jejího bratra velmi zdrtilo. Její bratr to neunesl a tak odešel z klanu. Ona se ho sice snažila přemluvit, avšak marně. Její bratr už byl rozhodnutý. Jeho odchod ji zasáhl, avšak dostala se z toho za pomoci svého druha, který jí byl oporou.
Rodina:
Roseheart/Růže - matka (mrtvá)
Foxtail/Liščí ocas - otec (mrtvý)
Forestleaf/List - bratr (odešel z klanu)
Druh: Wolfclaw/Vlčí dráp (žije v klanu)
Koťata: Moonpaw (žije v klanu)
Vzhled:

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat