Jméno: Hagar
Pohlaví: vlk
Věk: 6,5 roku
Postavení: lovec
Smečka: Wolfgang
Něco o něm: Hagar je celkem milý a přátelský vlk, který ale není příliš společenský. Je rád ve společnosti pár vlků, co jsou mu blízcí, ale vadí mu, když je středem pozornosti. Je vstřícný a ochotný a rád komukoli pomůže. Je na něj spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Je velice silný a i dost rychlý. Umí dobře lovit a vyniká v boji, ale do boje se nikdy nehrne. Je celkem výbušný, ale umí se ovládat. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu. Je velmi odvážný a obětavý a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Nemá rád spory a vlky z druhé smečky. K cizincům bývá nedůvěřivý a často i nepřátelský. Někteří členové smečky se domnívají, že je z části pes, ale neví to jistě. On sám tomu nevěří. Pravda však je, že ze čtvrtiny pes skutečně je po svém otci, který byl napůl pes a napůl vlk, ale neví o tom. Má roztržené pravé ucho a jizvu na zadní tlapě. Je oddaný smečce a nikdy by ji nezradil.
Minulost: Narodil se ve smečce společně se svými dvěma sestrami, které však po smrti matky ze smečky odešly. Hagar tak zůstal ve smečce sám. Doufá, že se jeho sestry někdy vrátí a nebo, že se s nimi alespoň znovu setká. Nikdy nepoznal svého otce a jeho matka o něm nikdy nechtěla mluvit. Vždy si myslel, že jeho otec byl samotář. Měl družku Siriu, se kterou měl tři vlčata, ale zemřela na následky zranění, co jí způsobil medvěd. Jeho synové ze smečky odešli. Ve smečce zůstala jen jeho jediná dcera Semity.
Rodina:
Reisa - matka (zemřela na infekci)
Sayur - otec (nikdy ho nepoznal a nic o něm neví)
Yerena - sestra (odešla za smečky)
Asha - sestra (odešel ze smečky)
Družka: Siria (zemřela na následky zranění, která jí způsobil medvěd)
Vlčata: Wayll (odešel ze smečky), Altair (odešel ze smečky), Semity (žije ve smečce)
Vzhled:Jméno: Semity
Pohlaví: vlčice
Věk: 3 roky
Postavení: léčitelka
Smečka: Wolfgang
Něco o ní: Semity je velmi milá, přátelská, vstřícná, ochotná, chápavá, spolehlivá a laskavá vlčice, která ráda každému pomůže. Snaží se být užitečná a prospěšná smečce. Dělá vše pro dobro smečky a vždy myslí více na ostatní než sama na sebe. Nemá ráda boje a hádky, protože podle jejího názoru jde vše vyřešit bez zbytečných sporů. Baví ji léčit a pomáhat ostatním, jelikož jí pomoc ostatním dělá šťastnou a dodává jí pocit toho, že je užitečná smečce. Má ráda zimu a sníh. Umí docela dobře lovit a jde jí plavání, ale není moc dobrá v boji. Ubránit se sice umí, ale její bojové schopnosti jsou spíše průměrné. Je velmi rychlá, hbitá a mrštná, ale není příliš silná. Má neobvyklé jasně modré oči a je z části pes po svém otci, ale neví o tom. Bývá celkem důvěřivá k cizincům a je oddaná smečce.
Minulost: Narodila se ve smečce. Její matka zemřela na následky zranění, která jí způsobil medvěd, když byl Semity a jejím bratrům rok a její bratři poté ze smečky odešli. Semity nechtěla, aby někdo další zemřel stejně, jako její matka a proto se rozhodla, že se chce stát léčitelkou, což se jí nakonec povedlo.
Rodina:
Siria - matka (zemřela na následky zranění, která jí způsobil medvěd)
Hagar - otec (žije ve smečce)
Wayll - bratr (odešel ze smečky)
Altair - bratr (odešel ze smečky)
Vzhled: