Další postavy do Ostrov Erthele

154 6 20
                                    

Jméno: Stín (dříve Rybíz)
Pohlaví: vlk
Věk: 8 let
Postavení: dospělý
Smečka: rozpadlá Smečka Bojovníků
Povaha: Stín je celkem tvrdohlavý a neústupný vlk, který si vždy stojí za svým a nenechá si do ničeho mluvit. Je celkem náladový a není moc společenský. Je raději o samotě někde v ústraní. Společnost pár vlků, kterým věří, mu ale nevadí. Není příliš vlídný a sebevědomí mu rozhodně nechybí. Je přesvědčený, že má vždycky pravdu a je také dost bojovný, takže se snadno zaplete do nějaké potyčky. Napříč tomu však dokáže být i milý. K cizincům bývá nedůvěřivý a často i nepřátelský. Bývá těžké získat si jeho důvěru a pokud ho někdo zradí nebo ho nějakým způsobem raní, je takřka nemožné si ho získat zpět. Jen zřídka dává druhé šance.
Něco o něm: Stín je velmi houževnatý vlk, který disponuje velkou silou a dobrými bojovými schopnostmi. Umí také dobře lovit a je velice odolný vůči chladu. Jeho původní jméno bylo Rybíz, ale poté, co odešel ze Smečky Běžců, se přejmenoval. Má natržené levé ucho a jizvu na pravé přední tlapě od potyčky s jedním ze Stopařů, kvůli tomu, že lovil na jejich území.
Minulost: Narodil se Duně v době, kdy se potulovala po ostrově. Jeho otec byl ze Smečky Běžců a jelikož Stínova matka nechtěla zůstávat na jednom místě, poušť jí nevyhovovala a smečka ji moc nemusela, nechala Stína u Běžců a následně odešla. Poté, co Stín dospěl, rozhodl se, že se ji pokusí najít. Cestou narazil na mladou světle šedivou vlčici jménem Lunaris, která ho naprosto okouzlila svou krásou a ihned se do ní zamiloval. Ovšem, když zjistil, že čeká vlčata, tak ji opustil, protože se necítil připravený mít rodinu a měl strach z toho, že by byl špatným otcem. Později toho však začal litovat, ale už neměl odvahu se vrátit zpět, tak se toulal dál a stal se jedním z Bojovníků. Nyní má však v plánu se vrátit a je odhodlaný alespoň někoho ze své rodiny najít.
Budoucnost: Byla bych ráda, kdyby se někdy setkal s Taquirem a zjistil, že je jeho otcem. Mohl by to zjistit třeba na základě toho, že by mu připomínal Lunaris. Také by se mohl znovu setkat se svou matkou Dunou. Jinak to nechám na tobě a co se týče smrti, tak v příběhu klidně může zemřít.
Rodina:
Duna - matka (starší Bojovníků)
Cedr - otec (zemřel)
Smutná - nevlastní sestra (nešťastně spadla ze stromu a zlomila si vaz)
Soumrak - adoptivní bratr (učeň Bojovníků)
Družka: Lunaris (zemřela na nemoc)
Potomci: Taquir (Alfa Rybářů)
Vzhled:

Rodina: Duna - matka (starší Bojovníků)Cedr - otec (zemřel)Smutná - nevlastní sestra (nešťastně spadla ze stromu a zlomila si vaz)Soumrak - adoptivní bratr (učeň Bojovníků)Družka: Lunaris (zemřela na nemoc)Potomci: Taquir (Alfa Rybářů)Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Opatrná
Pohlaví: vlčice
Věk: 3 roky
Postavení: Omega
Smečka: Stopařů
Povaha: Jak napovídá její jméno, je to velmi opatrná vlčice. Je také klidná, trpělivá, ochotná a nekonfliktní. Nemá ráda spory a snaží se s každým dobře vycházet. Je docela tichá a není příliš společenská. Nemá však ráda samotu a je nerada středem pozornosti. Je velmi pracovitá a plnit povinnosti Omegy ji baví. Svým povinnostem se vždy věnuje naplno a vždy se při práci plně soustředí. Je na ni spolehnutí a vždy dodrží to, co slíbí. Nikdy by nikoho nenechala v nesnázích a ráda komukoliv pomůže. K cizincům bývá často možná až příliš důvěřivá. Je oddaná smečce a nikdy by ji nezradila.
Něco o ní: Svou povahou se liší od většiny vlků ze smečky. Je velice bystrá a všímavá po svém otci a velmi rychlá po matce. Přestože je Omega, umí dobře lovit. Její nevýhodou je, že není příliš silná a neumí moc dobře bojovat, ale ubránit se dokáže.
Minulost: Narodila se ve smečce. Nikdy nepoznala svého otce, jelikož zemřel v boji ještě před jejím narozením. Její matka zemřela, když jí bylo něco málo přes rok a její bratr poté ze smečky odešel. Opatrná však stále doufá, že se s ním někdy znovu setká.
Budoucnost: Byla bych ráda, kdyby se v průběhu příběhu setkala se svým bratrem a kdyby nezemřela, jinak to nechám na tobě.
Rodina:
Rychlá - matka (zemřela poté, co ji napadl medvěd)
Bystrý - otec (zemřel v boji)
Obezřetný - bratr (odešel ze smečky)
Druh: Obětavý (lovec Stopařů)
Potomci: Rozhodný (učeň Stopařů)
Vzhled:

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat