We are warriors

66 8 4
                                    

Jméno: Levhartí dráp (zkráceně Levhart)
Pohlaví: kocour
Věk: 4,5 roku
Postavení: zástupce
Klan: Krvavý (Sanguis)
Povaha: Levhartí dráp je celkem náladový, bojovný, tvrdohlavý, sebevědomý, neustupný, ambiciózní, neustupný, chladný a výbušný koucour, který nedává příliš najevo své emoce. Většinou myslí víc sám na sebe než na ostatní. Pro nikoho by neriskoval vlastní život, pokud by to znamenalo, že by mohl přijít pro svůj vlastní. Jediná výjimka je velitel. Nemá rád, když mu někdo říká, co má dělat, ale velitele poslouchá. Velitel je také jediný, koho respektuje. Nemá rád cizince a chová se k nim nepřátelsky. Mazlíčky a tuláky opovrhuje a nebere je jako sobě rovné. Kočky z druhého klanu vyloženě nenávidí a nebojí se je napadnout, pokud na ně narazí. Je oddaný svému klanu a nikdy by ho nezradil.
Něco o něm: Je velmi velmi silný a je dobrý v boji. Umí dobře lhát a skvěle se přetvařovat, takže snadno dokáže někoho obelhat.
Minulost: Od narození žil v klanu. Jeho otec byl zástupce a navíc syn bývalého velitele, proto byl velmi ambiciózní. Levhart zdědil ambice po něm a jeho otec byl pro něj vzor. Vždy toužil být jako on a stát se zástupcem nebo dokonce velitelem. Když jeho otec tragicky zemřel poté, co se snažil odehnat lišku, hluboce ho to zasáhlo. Nedlouho po otcově smrti se stal učedníkem a jeho učitelem byl samotný velitel klanu. Byl na sebe hrdý a věřil, že když se stane tím nejlepším válečníkem, jeho otec na něj bude hrdý, proto každý den tvrdě trénoval. Trénink se mu vyplatil a on se stal válečníkem ještě měsíc předtím než dosáhl požadovaného věku pro jmenování. Brzy na to se stal jedním z nejlepších válečníků a následně se dostal na místo zástupce poté, co veliteli zachránil život. Jeho matka se před nedávnem utopila, což ho sice ranilo, ale po pár dnech se s tím vyrovnal.
Rodina:
Skvrnitá kožešina - matka (utopila se)
Jaguáří tesák - otec (byl zabit liškou)
Družka: nemá
Vzhled:

Jméno: Jasná obloha (zkráceně Obloha)Pohlaví: kočkaVěk: 3 rokyPostavení: léčitelkaKlan: Měsíční (Mensis)Povaha: Jasná obloha je milá a přátelská kočka, která ráda pomáhá a nikdy by nikoho nenechala v nesnázích

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Jasná obloha (zkráceně Obloha)
Pohlaví: kočka
Věk: 3 roky
Postavení: léčitelka
Klan: Měsíční (Mensis)
Povaha: Jasná obloha je milá a přátelská kočka, která ráda pomáhá a nikdy by nikoho nenechala v nesnázích. Vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a klade potřeby ostatních před své vlastní. Je velmi trpělivá a jen málokdy se naštve. Má ráda společnost a nesnáší samotu. Ve svém volném čase ráda pomáhá matkám s hlídám koťat a baví ji jim vyprávět různé příběhy. Nikdy nikoho předem neodsuzuje, jelikož sama moc dobře ví, jaké to je. Svému klanu je oddaná a nikdy by ho nezradila.
Něco o ní: Má velmi dobrou paměť, díky čemuž si pamatuje na co se která bylina používá. Vyzná se v bylinkách a umí skvěle léčit. Není moc silná a není příliš dobrá v boji. Je ale hodně rychlá a mrštná. Baví ji pozorovat oblohu. Hlavně v noci, kdy jsou vidět hvězdy.
Minulost: Narodila se v klanu, ale její matka byla původem mazlíček, proto ji ostatní často promlouvali a uráželi. Jako kotě neměla moc přátel, protože ostatní koťata s ní nechtěla mít nic společného. Nikdo, kromě jejích rodičů, ji nebral jako sobě rovnou. Na svého otce si moc nepamatuje, protože zemřel v boji, když byla ještě kotě a její matka zemřela krátce poté, co se stala učednicí. Obloha si vždycky přála stát se léčitelkou. Jelikož se od mala zajímala o bylinky a často pomáhala léčitelce, stala se nakonec její učednicí. Po její smrti se stala léčitelkou a její sen se tak splnil. Váží si, že je léčitelka a svému klanu se snaží sloužit, jak nejlépe dokáže.
Rodina:
Melody - matka (zemřela na nemoc)
Irbis - otec (zemřel v boji)
Druh: nemá
Vzhled:

Rodina: Melody - matka (zemřela na nemoc)Irbis - otec (zemřel v boji)Druh: nemáVzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: kittylove726

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat