Tygří ostrov

40 5 7
                                    

Jméno: Geisha
Pohlaví: tygřice
Věk: 3 roky
Území: tyrkysové
Povaha: Geisha je dost samotářská tygřice, která nemá příliš ráda společnost a mnohem raději tráví čas o samotě než ve společnosti. Společnost jejích blízkých jí nevadí, ale jinak společnost nevyhledává a spíše se jí vyhýbá. Je dost tichá a s nikým se příliš nebaví. Vždy si vše nechává pro sebe a i když ji něco trápí, nikomu to neřekne, protože nechce nikoho zatěžovat svými problémy a zároveň nechce, aby jí někdo pomáhal, protože je přesvědčená, že vše zvládne sama a cizí pomoc v žádném případě nepotřebuje. Nemá ráda cizince. Chová se k nim nedůvěřivě a často i nepřátelsky. Věří jen málokomu a získat si její důvěru nebývá snadné.
Něco o ní: Je velmi silná a umí překvapivě dobře bojovat. Nedělá jí problém přemoci i většího, zkušenějšího nebo silnějšího tygra, než je ona sama. Též je skvělá lovkyně a umí dobře plavat. Lov i plavání ji baví. Je dost rychlá a umí být velmi tichá. Když chce, dokáže být velice nenápadná a je velmi dobrá v lezení po stromech. Když nemůže usnout, ráda pozoruje noční oblohu a přemýšlí nad různými věcmi. Svou bílou srst zdědila po otci, ale narozdíl od něj má zelené oči, ne modré, a její pruhy nejsou černé, ale tmavě hnědé.
Minulost: Narodila se na ostrově. Svého otce nikdy nepoznala a její matka o něm nikdy nemluvila, takže ani neví, kdo to je. Její matka zemřela při požáru, když jí byly dva roky a poté jí zbyli jen její dva sourozenci. Před nedávnem však jejího bratra zabili pytláci a tak jí zbyla už jen sestra. Ona také byla se svou sestrou už jednou málem chycena pytláky, ale nakonec se jim podařilo utéct. Jen jejich bratr bohužel stejné štěstí neměl.
Rodina:
Suria - matka (mrtvá)
Maoz - otec (žije jako samotář)
Rajah - bratr (mrtvý)
Azura - sestra (žije spolu s ní)
Vzhled:

Jméno: AzuraPohlaví: tygřiceVěk: 3 rokyÚzemí: tyrkysovéPovaha: Azura je v podstatě opak své sestry - je celkem společenská a nemá ráda samotu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Azura
Pohlaví: tygřice
Věk: 3 roky
Území: tyrkysové
Povaha: Azura je v podstatě opak své sestry - je celkem společenská a nemá ráda samotu. Mnohem raději tráví čas ve společnosti než sama. Je milá a přátelská. Když je potřeba, dokáže pomoci druhým a nikdy by nenechala nikoho v nesnázích, pokud by měla šanci danému pomoci. Je na ní spolehnutí a vždy dodrží své slovo. Vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. Pro své blízké by byla schopná riskovat vlastní život, pokud by to bylo potřeba a nikdy by nedovolila, aby se jim něco stalo. Nerada bojuje a nemá ráda spory. K cizincům bývá často celkem důvěřivá.
Něco o ní: Není příliš silná, takže příliš nevyniká v boji, za to ale umí dobře lovit a je velmi rychlá. Nedělá jí problém lezení po stromech a stejně jako její sestra i ona umí skvěle plavat. Když nemá co dělat, ráda odpočívá ve stínu nebo na nějaké větvi vysoko v korunách stromů. Má strach lidí a též se bojí ohně. Zná základy léčitelství. Naučila se je díky své matce, která uměla dobře léčit. Baví ji pozorovat noční oblohu stejně jako její sestru. Stejně jako její sestra i ona zdědila bílou srst po otci. V podstatě vypadá jako jeho kopie, protože má i stejně výrazné nebesky modré oči a černé pruhy.
Minulost: Stejná, jako u Geishy.
Rodina:
Suria - matka (mrtvá)
Maoz - otec (žije jako samotář)
Rajah - bratr (mrtvý )
Geisha - sestra (žije spolu s ní)
Vzhled:

Rodina: Suria - matka (mrtvá)Maoz - otec (žije jako samotář)Rajah - bratr (mrtvý )Geisha - sestra (žije spolu s ní)Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: Mikeskobooks

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat