Warriors - The Star Destiny

182 11 0
                                    

Jméno: Stripefur
Pohlaví: kocour
Věk: 4,5 roku
Postavení: Zástupce
Něco o něm: Stripefur je přátelský a tichý kocour, který umí v těžkých situacích zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Nebojí se vody a má ji i docela rád. Umí plavat a je to výborný lovec a skvělý bojovník. Ničeho se nebojí a umí lovit ryby. Je velmi rychlý, mrštný a chytrý. Rád pomáhá ostatním a snaží se být užitečný. Klan je u něj na prvním místě a myslí víc na klan než sám na sebe. Je oddaný svému klanu a nikdy by ho nezradil. Od narození žije v klanu, ale jeho rodiče byli každý z jiného klanu a proto ho někteří členové moc nemusí.
Sestra: Bloodclaw
Učedník: Snowpaw/wing
Vzhled:

Jméno: HawkclawPohlaví: kocourVěk: 3 rokyPostavení: válečníkNěco o něm: Hawkclaw je bojovný, tvrdohlavý, chladný, silný a odvážný kocour

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Hawkclaw
Pohlaví: kocour
Věk: 3 roky
Postavení: válečník
Něco o něm: Hawkclaw je bojovný, tvrdohlavý, chladný, silný a odvážný kocour. Poměrně rychle se naštve a nemá rád, když mu někdo říká, co má dělat, ale velitelku poslechne na slovo. Stripefura moc nemusí, protože mu závidí jeho pozici a nemá rád poloklanové kočky, ale nedovoluje si na něj. Ničeho se nebojí a je velmi silný, rychlý a chytrý. Umí velmi dobře lovit a výborně bojovat. Je jedním z nejsilnějších a nejlepších válečníků v klanu. V klanu ho většina členů respektuje a někteří ho dokonce obdivují. Má rád pozornost, dobrodružství, boje a adrenalin. K těm, kterým plně důvěřuje je milý a přátelský. Ke kočkám je milý a chová se k nim jako gentleman. Navzdory jeho povaze je oddaný klanu a nikdy by ho nezradil. K cizincům bývá nedůvěřivý a někdy až přehnaně agresivní. Nesnáší mazlíčky a poloklanové kočky. V boji je ke všem nepřátelům nemilosrdný. Od narození žije v klanu. Jeho otec byl bývalým velitelem, ale zemřel v boji s nepřátelským klanem. Jeho matka byla z poloviny mazlíček, ale to nikdo ani Hawkclaw neví. Dokonce ani jeho matka to nevěděla. Zemřela na nemoc. Sourozence žádné nemá. Už jako učedník byl velmi talentovaný a šikovný. Velmi rychle se učil a jeho učitel si ho chválil.
Učedník: Featherpaw/tail
Vzhled:

Učedník: Featherpaw/tailVzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat