Jméno: Aivy
Plemeno: Jakutská lajka
Pohlaví: fena
Věk: 2,5 roku
Postavení: samotářka
Smečka: žádná
Povaha: Aivy je velmi milá a přátelská fena, která ráda komukoliv pomůže a nikdy by nikoho nenechala v nesnázích. Je na ni spolehnutí a vždy dodrží své slovo. Nikdy nejedná bezhlavě. Předtím, než něco udělá, si vždy vše nejdříve promyslí. Není příliš společenská a je nerada středem pozornosti. Nemá ráda boje a je toho názoru, že se dá vše vyřešit bez zbytečných sporů. Pro své blízké by riskovala život a nikdy by je nezradila. Umí si poradit skoro se vším a ničeho se nezalekne. Nikdy se předem nevzdává a vždy si stojí za svým názorem. Nevadí jí samota, jelikož je na ni zvyklá, ale v hloubi duše by chtěla mít nějakou společnost. Obvykle nedává druhé šance, takže když ji někdo zradí, už mu pravděpodobně nebude znovu věřit. K cizincům bývá obvykle nedůvěřivá. Nevěří jen tak někomu a nebývá snadné získat si její důvěru.
Něco o ní: Nepamatuje se na svou minulost a nevzpomíná si ani na svou rodinu. Je hodně rychlá a mrštná. Také je hodně vytrvalá a odolná vůči chladu. Umí dobře lovit a plavat. Má ráda vodu a sníh. Dokáže být velmi nenápadná. Docela by se chtěla přidat k nějaké smečce, ale není si jistá, zda je to dobrý nápad. Bojí se totiž, že by ji ostatní odsuzovali za to, že se nenarodila ve smečce.
Minulost: Nepamatuje si ji.
Druh: nemá
Potomci: nemá
Vzhled:Pro: Kesinka11