Znovuzrození legend

85 11 5
                                    

Jméno: Darkwraith
Pohlaví: vlk
Věk: 4 roky
Povaha: Darkwraith je dost tajemný a tichý vlk, o kterém toho nikdo moc neví. Společnosti se vyhýbá. Raději tráví čas o samotě někde v ústraní dál od ostatních. Na první pohled se jeví jako chladný a nepřátelský vlk, i když takový ve skutečnosti není, ale na to, aby to někdo zjistil, by se s ním musel alespoň trochu sblížit, což není snadné, protože o přátele příliš nestojí a jen tak někoho k sobě nepustí. I když se to možná nezdá, je ve skutečnosti celkem milý a ba i citlivý, ovšem tuto svou pravou tvář dobře skrývá a znají ji jen jeho nejbližší, nebo tedy znali, protože už žádné nemá. Ti, co mu byli nejbližší, už jsou totiž po smrti. Málokdo ví, jaký je doopravdy, kvůli čemuž o něm někteří šíří pomluvy a urážejí za jeho zády. On se sice může zdát, že o tom neví, ale opak je pravdou. Moc dobře ví, co si o něm ostatní myslí a kdo šíří tyhle řeči, ale ignoruje to, protože nechce vyvolávat spory. Kdyby ho však někdo napřímo urazil, s největší pravděpodobností by se naštval a urážku by mu vrátil. Je dost výbušný, ale umí se dobře ovládat, i když mu dříve dělalo problémy se to naučit. Nyní už však nemá se sebeovládáním problém. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Když si na něj dovoluje někdo s nižším postavením a snaží se ho nějakým způsobem ponížit, nedělá mu sebemenší problém danému ukázat, že tohle si dovolovat nesmí. Obvykle jen zavrčí a vycení zuby jako varování, ale pokud to nestačí, je schopný i chňapnout nebo daného dokonce srazit k zemi, ale to jen, když to daný opravdu přežene. I když může v takových chvílích nahánět hrůzu, o což mu vlastně jde, neublížil by. Celé je to jen jako varování a nic víc. Nestojí o problémy a ví, že kdyby někomu ublížil, tak by z toho problémy měl, což nechce. Navíc ví, že by tím mohl proti sobě poštvat ještě další vlky, což nechce už vůbec. Snaží se s ostatními udržovat neutrální vztahy. Nestojí o nepřátele, ale ani příliš o přátele nebo se to tak alespoň zdá. Není to tak, že by nechtěl přátele a nejde ani tak o to, že mu vadí společnost, ale především o to, že se bojí, že by o ně přišel. Ostatně stejně tak, jako o všechny, které kdy měl rád. Vždycky, když si k někomu vybudoval blízký vztah, přišel o něj. Má strach z toho, že by ho daný buď zradil nebo by zemřel, což by ho zasáhlo. Ten pocit již zná až moc dobře. Poznal tu bolest a... Už ji prostě nechce pocítit znovu. Nechce znovu zažít ten hrozný pocit. Nechce znovu zažít zklamání ze zrady nebo tu bezmoc, když někdo z jeho blízkých umírá a on s tím nemůže nic udělat. Nechce mít znovu výčitky svědomí. Nechce si to vyčítat, i když ví, že udělal vše, co mohl. I když ví, že za to nemohl, stejně si to vyčítá a dlouho přemítá nad tím, co mohl udělat jinak, i když je to zbytečné. Sice se zdá jako takový samotář, ale ve skutečnosti by byl za nějakou společnost rád, i když to nedá znát a všem se vyhýbá. Dělá to hlavně kvůli strachu ze ztráty a zrady. Avšak kvůli tomu, že ho samota ničí, není divu, že se zdá často takový smutný. Vidět ho se usmívat je velmi vzácné. Rozesmát ho totiž dokáže jen někdo, kdo mu je blízký. Někdo, na kom mu záleží, ale nikoho takového už nemá. Sice mu záleží na členech smečky, ale nikdo z nich ho nedokáže rozesmát. Nebo by to možná dokázal, kdyby si ho k sobě pustil a spřátelil se s ním, ale to by musel mít daného vlka opravdu rád a plně mu věřit, aby mu tohle dovolil. Vždy myslí více na ostatní než sám na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní, i když se to nezdá a mnohdy to nedává najevo. Skutečnost je ale taková, že by pro každého člena smečky byl schopný riskovat i vlastní život, pokud by to bylo třeba a to dokonce i pro ty, kteří by se dali považovat za jeho nepřátele. I když je možná nemá rád, smrt by jim rozhodně nepřál a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Vůči svým blízkým byl vždy starostlivý a ochranitelský, takže kdyby si našel někoho, s kým by se sblížil, s největší pravděpodobností by se tak choval i k němu. Vzhledem k tomu, co si zažil, je možné, že by byl ještě víc starostlivý a ochranitelský, takže by to možná mohlo být až otravné, ale kvůli tomu, že všechny blízké ztratil, se není moc čemu divit. K cizincům bývá nedůvěřivý a někdy i nepřátelský. Nevěří téměř nikomu a získat si jeho důvěru bývá dost těžké. Věří jen těm, u kterých si je jistý, že ho nezradí, a u kterých ví, že si jeho důvěru zaslouží. Nedává druhé šance a když ho někdo jednou zradí, bývá takřka nemožné získat si jeho důvěru zpátky. Smečce je oddaný a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Je velmi rychlý a až neobvykle silný. Je dokonce silnější než většina ostatních vlků ze smečky a je dost možná jedním z nejsilnějších vlků ze smečky. Díky tomu je skvělý v boji a patří mezi nejlepší bojovníky z celé smečky. Dokáže porazit téměř kohokoliv a ničeho se nezalekne. Souboje s ním často končí soupeřovou porážkou a jen málokdo ho dokáže porazit. Díky tomu, že jeho matka byla lovkyně, je též skvělý lovec a řadí se mezi nejlepší lovce smečky. Jeho rodiče se jmenovali Iceshade a Shadowfang. Jeho jméno znamená v překladu Temný přízrak a dostal ho díky tomu, že se umí pohybovat velmi tiše a dokáže být velice nenápadný. Ve tmě je takřka neviditelný a když se pohybuje neslyšně, tak se vážně může zdát jako přízrak. Nedělá mu problém se k někomu přiblížit bez toho, aby si toho kdokoliv všiml. Proto někteří ani neví, že stojí přímo za nimi až do chvíle, než promluví nebo ho někdo prozradí, pokud se přitom tedy někde neskryje. Mnozí tuto jeho schopnost považují za dost děsivou, ale jemu se dost hodí jak při lovu, tak i v boji. Má velmi hustou srst, díky které je velice odolný vůči chladu. Má chladné, ledově modré oči a když se na někoho podívá, často danému vlkovi přejede mráz po zádech, když se setká s jeho pohledem. Též je nezvykle velký, díky čemuž pro něj není těžké vyvolat v mnohých strach a i respekt. Umí lovit ryby, které jsou zároveň jeho oblíbenou kořistí. Rád tráví čas v lese a pozoruje noční oblohu.
Minulost: Narodil se ve smečce jakožto jediný syn tehdejšího Bety a jedné z lovkyň. Kvůli tomu, že byl jedináček, neměl žádné sourozence, se kterými by si mohl hrát. Zároveň měl smůlu, že se narodil zrovna v zimě, kdy se moc vlčat nenarodilo. Tehdejší zima byla krutá, takže některá vlčata nepřežila, protože umrzla. Bylo také málo potravy, takže matky často neměly dost mléka pro vlčata, což byl další důvod, proč některá nepřežila. On sice přežil, ale kvůli tomu, že byl jedním z mála, neměl příliš možnost najít si přátele mezi stejně starými vlčaty, jelikož nebyla skoro žádná. Navíc ostatní vlčata ho ani mezi sebe příliš nechtěla. Hrála si hlavně s vlastními sourozenci a o hraní s ním neměli zájem, tudíž byl Darkwraith často sám nebo trávil čas s rodiči, když měli čas. Jeho otec měl však jakožto Beta hodně práce a jeho matka také, když se znovu po nějaké době vrátila mezi lovce. Když mu táhlo na půl roku, podařilo se mu spřátelit se s jednou vlčicí, která se sice narodila o několik měsíců déle než on, takže byla v době, kdy se z nich stali přátelé, ještě vlče, ale to ani jednomu z nich nevadilo. Vlčice si ho oblíbila a brala ho jako nejlepšího přítele. Stala se z nich nerozlučná dvojka. Jak šel čas, jejich přátelství jen sílilo. Stali se z nich nejlepší přátelé. Darkwraith byl sice některými staršími vlčaty tak trochu šikanován, ale jeho kamarádka se za něj vždy postavila. Jak dospíval, většina vlčat, v té době už spíš mladých vlků, ho šikanovat přestala a hleděla si jiných věcí. Začali se víc zajímat o vlčice než o nějaké šikanování. Když Darkwraith dospěl, začal si uvědomovat, že mu na jeho nejlepší kamarádce, Goldenshine, záleží víc, než si původně myslel. Uvědomil si to hlavně ve chvíli, když ji viděl, jak se baví s jinými vlky. V tu chvíli poprvé pocítil pocit, který do té doby nepoznal - žárlivost. Nevěděl, co si počít, tak se rozhodl svěřit se své matce a ta mu řekla, že to znamená, že se do ní zamiloval. On se jí zeptat, co má dělat a ona mu řekla, že by jí měl o svých citech říct. On však nevěděl jak, tak si zašel za svým otcem pro radu. Věděl, že ten už s tím zkušenost měl, tak si myslel, že by mu mohl poradit. Jeho otec mu poradil, že hlavně nesmí mít strach a nemusí se ničeho obávat. Byl si jistý, že Goldenshine jeho city opětuje, no, k jeho velkému překvapení se tak však nestalo. Darkwraitha čekal velký šok, když jí o svých citech řekl. Goldenshine sice byla poctěná, že ji miluje, avšak ona ho nemilovala. Nechtěla ho ranit, tak mu co nejšetrněji řekla, že ho má ráda jen jako přítele a bere ho spíše jako staršího bratra než jako druha. To Darkwraitha ranilo. V tu chvíli měl pocit, jako kdyby se mu zhroutil celý svět. Slova Goldenshine, i když se mu to snažila říct co nejšetrněji, mu zlomila srdce. S tím se jejich vztah dost pokazil a už se nikdy neobnovil. Darkwraith se na ni skoro ani nedokázal podívat, protože si vždycky vybavil to, jak ho odmítla a zároveň i to, jak si spolu dříve rozuměli. Vyčítal si, že jí to řekl. Jeho rodiče mu však byli oporou a vysvětlili mu, že i to se někdy může stát a že láska může být i bolestivá a zrádná. Darkwraith pochopil, že Goldenshine se do něj nezamiluje, když ho nemilovala ani teď. Sice tajně doufal, že by si to mohla rozmyslet a zamilovat se do něj, ale brzy pochopil, že to je hloupost. Čekalo na něj však ještě ještě něco horšího. Ještě větší rána přišla, když se Goldenshine dala dohromady s jedním vlkem. Ne však s ledajakým vlkem, ale jedním z těch, co ho dříve šikanovali. Darkwraith to bral jako zradu a poté se s ní odmítl bavit. Jejich někdejší přátelství bylo to tam. Zbyla z něj jen bolestivá vzpomínka na minulost. Ani to však nebylo nic v porovnání s tím, co na něj ještě čekalo. Jednou tábor totiž zachvátil požár, v jehož plamenech zemřeli mimo mnoho jiných vlků i jeho rodiče. Nejhorší pro něj bylo to, že tam byl a viděl to. Viděl, jak byli jeho rodiče uvěznění ve smrtící pasti. Marně se je snažil zachránit. Po jejich smrti se uzavřel do sebe a stal se tím, kterým je teď.
Dodatek: Byla bych ráda, kdyby nezemřel a našel si v průběhu příběhu družku/druha, ale je to na tobě.
Vzhled:

Pro: _G_A_B_R_I_E_L_A_

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: _G_A_B_R_I_E_L_A_

Tak tohle je asi ta nejdelší přihláška, co jsem kdy udělala a musím uznat, že mi dala dost zabrat XD Psala jsem ji asi víc jak dvě hodiny a má přes 1800 slov, tak doufám, že je vše v pořádku a že se ti postava líbí :D

Jen tak pro zajímavost Iceshade a Shadowfang, rodiče Darkwraitha:

Jen tak pro zajímavost Iceshade a Shadowfang, rodiče Darkwraitha:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

V médiích Goldenshine. Autor obrázků je Nature-Ridge-Adopts z DeviantArt.

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat