Trnová smečka

92 8 2
                                    

Jméno: Sharp
Pohlaví: vlk
Věk: 3 roky
Postavení: lovec
Povaha: Sharp je docela tichý a samotářský vlk, který není příliš společenský. Občas bývá nepřátelský, pokud ho někdo otravuje a pokud ho někdo naštve, může být i agresivní. Je dost výbušný, ale umí se ovládat a svou zlost dá obvykle najevo jen tehdy, kdy ví, že si to může dovolit. Někdy se však stane, že se neovládne, pokud ho někdo naštve opravdu hodně. Když se něco takového stane, mívá z toho obvykle problémy, ale ne větší než vlk, co si spor začal. Nikdy není tím, kdo by si začínal spory, ale urážky či pomluvy si rozhodně nenechá líbit. Nemá rád spory, proto se jim spíše snaží vyhnout a nerad se do nich dostává. Se členy smečky se snaží dobře vycházet a respektuje je. Nejvíce však respektuje výše postavené vlky, i když Alfa pár příliš nemusí. Ale i tak vždy udělá, co mu Alfa nebo jeho družka nařídí, i když je mu to často proti srsti. I když je nemá rád a s mnohými jejich rozhodnutími nesouhlasí, nikdy to nedá najevo, protože se nechce dostávat do sporů a je si moc dobře vědom toho, že kdyby jim nějak odporoval, začal by si tím velký spor, který by mohl mít pro něj dost špatné následky. Obvykle tráví čas o samotě nebo jen s pár členy smečky, co jsou mu blízcí, ale takových je velmi málo. Vůči svým blízkým je starostlivý a ochranitelský. Je k nim milý a v jejich společnosti se cítí šťastný. Udělal by cokoliv, aby je ochránil a byl by pro ně schopný riskovat vlastní život, pokud by to bylo potřeba. Když ho něco trápí, vždy si to nechá pro sebe a nikdy nikomu nic neřekne. Nechce totiž svými problémy zatěžovat ostatní a je toho názoru, že si své problémy má vyřešit sám bez toho. Myslí si, že je zvládne vyřešit sám a ničí pomoc nepotřebuje. K cizincům bývá obvykle dost nedůvěřivý a někdy i nepřátelský, ale ne agresivní, pokud k tomu nemá důvod. Nevěří jen tak někomu a získat si jeho důvěru nebývá snadné. Nedává druhé šance a když ho někdo jednou zradí, bývá takřka nemožné získat si jeho důvěru zpátky. Je oddaný své smečce a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Je velmi rychlý a vytrvalý. Též disponuje velkou silou, proto není divu, že je skvělý v boji. Vyniká též v lovu a díky jeho vytrvalosti mu nedělá problém pronásledovat kořist i několik kilometrů. V boji nebývá snadné ho porazit a většina soubojů s ním končí soupeřovou porážkou. Nesnáší zabíjení a nemá rád lidi.
Minulost: Narodil se ve smečce spolu se svou sestrou. Když mu byl rok, jeho otec zemřel na následky zranění, které utrpěl v boji s vlkem z jiné smečky, když ho cizí vlk napadl. Jeho ztráta ho hluboce zasáhla a dlouho toužil po pomstě. Snažil se daného vlka najít, aby mohl svého otce pomstít, ale jeho matka se sestrou mu to nakonec vymluvily a jemu došlo, že kdyby daného vlka zabil, byl by nejen stejný jako on, protože by se tím pádem stal také vrahem, ale zároveň by tak mohl zapříčinit další spor, což rozhodně nechtěl. Rok poté, co zemřel jeho otec, jeho matku srazilo auto, když honila zajíce, vběhla na silnici a nevšimla si auta. Poté už mu z rodiny zůstala jen jeho jeho sestra, kterou nechce nikdy ztratit a nikdy by nedopustil, aby se jí něco stalo.
Rodina:
Raven - matka (mrtvá)
Coal - otec (mrtvý)
Shade - sestra (žije ve smečce)
Přátelé: Shade, Layla, Ichigo
Nepřátelé: Dakshi
Budoucí družka: Layla (žije ve smečce)
Jizvy/zranění: má jizvu na levém rameni a na levé straně krku
Vzhled:

Rodina: Raven - matka (mrtvá)Coal - otec (mrtvý)Shade - sestra (žije ve smečce)Přátelé: Shade, Layla, IchigoNepřátelé: Dakshi Budoucí družka: Layla (žije ve smečce)Jizvy/zranění: má jizvu na levém rameni a na levé straně krkuVzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Shade
Pohlaví: vlčice
Věk: 3 roky
Postavení: hlídkařka
Povaha: Shade je v podstatě opak svého bratra - je velmi milá, přátelská a především společenská. Narozdíl od jejího bratra nemá ráda samotu a vadí jí, když je sama. Ráda tráví čas ve společnosti a nejraději je ve společnosti svých blízkých. Je velmi ochotná a ráda komukoliv pomůže či poradí. Vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. Je na ni spolehnutí a vždy dodrží své slovo. Respektuje ostatní členy smečky a na nikoho si nedovoluje. Nemá ráda spory, proto se snaží se všemi členy smečky dobře vycházet, ale urážky či pomluvy si rozhodně nenechá líbit. Dokáže se naštvat a potom být nepříjemná. Vůči svým blízkým je velmi starostlivá a byla by pro ně schopná riskovat vlastní život. Většinu času je veselá a má dobrou náladu. Snadno si najde nové přátele a vždy bere vše z té lepší stránky. Když je někdo smutný, vždy se mu snaží zlepšit náladu a obvykle se jí to daří. K cizincům bývá obvykle celkem důvěřivá, ale doopravdy věří jen těm vlkům, u kterých si je jistý, že si její důvěru zaslouží. Když ji někdo zradí, bývá těžké si získat její důvěru zpátky, ale umí odpouštět a dokáže danému dát druhou šanci, pokud si tedy myslí, že si to zaslouží. Své smečce je oddaná a nikdy by ji nezradila.
Něco o ní: Stejně jako její bratr je i ona velmi rychlá a vytrvalá, takže jí nedělá problém běh na dlouhé vzdálenosti. Její lovecké schopnosti jsou však spíše průměrné a se svým bratrem se srovnávat nemůže. Narozdíl od svého bratra není příliš silná, tudíž není moc dobrá v boji, ale případnému nebezpečí se ubránit dokáže. V boji obvykle potřebuje někoho, kdo by jí kryl záda. Za levým uchem nosí dvě pírka z káněte, které bylo první kořistí, kterou ulovila. Zároveň to byl dle jejího názoru její nejlepší úlovek, protože ulovit káně a obecně ptáky není zrovna jednoduché, takže to považuje za úspěch. Svého druha nadevše miluje a nikdy by ho neopustila. Má velmi ráda vlčata a má pro ně slabost. Baví ji si s nimi hrát nebo jim vyprávět různé příběhy, proto byla velmi šťastná, když se stala adoptivní matkou Minx. Ačkoliv Minx není její biologická dcera, bere ji jako svou vlastní a má ji velmi ráda.
Minulost: Stejná jako u Sharpa.
Rodina:
Raven - matka (mrtvá)
Coal - otec (mrtvý)
Sharp - bratr (žije ve smečce)
Přátelé: Sharp, Layla, Ichigo, Dusk, Bergen
Nepřátelé: nemá, ale pokud někdo chce
Druh: Ink (žije ve smečce)
Vlčata: Minx (žije ve smečce)
Jizvy/zranění: nemá
Vzhled:

Rodina: Raven - matka (mrtvá)Coal - otec (mrtvý)Sharp - bratr (žije ve smečce)Přátelé: Sharp, Layla, Ichigo, Dusk, BergenNepřátelé: nemá, ale pokud někdo chceDruh: Ink (žije ve smečce)Vlčata: Minx (žije ve smečce)Jizvy/zranění: nemáVzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ohledně toho, zda mohou zemřít, bych byla ráda, kdyby nezemřeli, ale kdybych měla vybrat jen jednoho, který by nezemřel, tak asi Shade.

Nejsem autorem obrázků.

Pro: Emily652

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat