Zákon smečky - Antarktida

86 4 15
                                    

Jméno: Jasper
Plemeno: Aljašský malamut
Pohlaví: pes
Věk: 2,5 roku
Postavení: hlídkař
Smečka: Severu
Povaha: Jasper je velice milý, přátelský, odvážný, chápavý, vtipný, ochotný a spolehlivý pes, který rád komukoliv pomůže. Má smysl pro humor a je s ním zábava. Nikdo by nikoho nenechal v nesnázích a pro své blízké by byl schopný riskovat vlastní život, kdyby to bylo nutné. Je tak trochu nemehlo, ale když něco pokazí, vždy se za to omluví a snaží se to napravit. Nemá rád spory a snaží se se všemi členy smečky dobře vycházet. Respektuje výše postavené členy smečky a na nikoho si nedovoluje. Má rád společnost a nemá rád samotu. K cizincům a novým členům smečky bývá obvykle zpočátku trochu nedůvěřivý, ale postupem času je schopný si k nim vybudovat důvěru. Je oddaný smečce a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Je velmi odolný vůči chladu a má rád zimu. Baví ho plavání a celkově má rád vodu. Přestože není lovec, umí dobře lovit a lov ho baví. Rád by se stal lovcem, ale nechce nikoho vyzvat na souboj. Pozice hlídkaře mu sice nevadí, ale lov ho baví víc než hlídkování. Ve smečce je teprve krátce, proto mu zatím nikdo příliš nevěří.
Minulost: Dříve byl záchranářským psem, ale jednou se ztratil a nenašel cestu zpět. Dlouho si to nechtěl přiznat, ale po několika dnech pochopil, že se ztratil a že cestu zpět už nenajde. Nějakou dobu pak žil jako toulavý pes, dokud nedávno nenarazil na Smečku severu, která ho přijala.
Družka: Kaltri (hlídkařka)
Potomci: nemá, zatím nad nimi příliš nepřemýšlel, ale možná by chtěl
Vzhled:

Jméno: ArrowPlemeno: DobrmanPohlaví: pesVěk: 4 rokyPostavení: lovecSmečka: JihuPovaha: Arrow je sebevědomý, ambiciózní, odvážný, bojovný, rozhodný a cílevědomý pes, který si stojí za svým

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Arrow
Plemeno: Dobrman
Pohlaví: pes
Věk: 4 roky
Postavení: lovec
Smečka: Jihu
Povaha: Arrow je sebevědomý, ambiciózní, odvážný, bojovný, rozhodný a cílevědomý pes, který si stojí za svým. Je dost tvrdohlavý a když si něco usmyslí, bývá těžké mu to vymluvit. Když je ve společnosti smečky, obvykle nedává příliš najevo své city. Nemá rád, když mu někdo říká, co má dělat a je celkem výbušný, takže je snadné ho naštvat. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a jen tak něco ho nerozhodí. Je vůdčí typ a v případě nutnosti je schopný ujmout se vedení. Vůči své družce je vždy milý a starostlivý. Zároveň je ale také dost majetnický a žárlivý, proto mu vadí, když vidí svou družku s nějakým jiným psem. Od doby, co zjistil, že jeho družka čeká štěňata, však už tolik nežárlí. Nemá rád cizince a chová se vůči nim nedůvěřivě. Obvykle bývá těžké získat si jeho důvěru a nedává druhé šance. Je oddaný smečce a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Je velmi silný a umí dobře bojovat. V boji bývá těžké ho porazit a potyčky s ním obvykle končí soupeřovou porážkou. Také vyniká v lovu, proto se stal lovcem. Je jedním z nejlepších lovců z celé smečky. Sice by to nepřiznal, ale má strach z ohně. Nemá rád zimu. Má velice rád svou družku a byl by pro ni schopný obětovat vlastní život. Chtěl by získat vyšší postavení a má v plánu vyzvat Betu na souboj o pozici.
Minulost: Původně byl hlídacím psem, ale když mu byly dva roky, rozhodl se utéct, protože se mu tam nelíbilo a ostatní ho moc nemuseli. Nějakou dobu žil jako tulák, dokud nenarazil na hlídku Smečky jihu, která ho dovedla do tábora. Arrow se rozhodl požádat o přijetí do smečky a nakonec byl přijat. Poté, když byl na lovu, narazil na Reyu, kterou zachránil před liškami a nabídl jí místo ve smečce. Ona to přijala, tak ji odvedl do tábora, kde se následně rozhodlo o jejím přijetím do smečky a ona se nedlouho poté stala jeho družkou.
Družka: Reya (lovkyně)
Potomci: zatím nemá, ale jeho družka je čeká
Vzhled:

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat