Jméno: Iceclaw
Pohlaví: kocour
Věk: 4 roky
Postavení: zástupce
Klan: Mlhavé propasti
Povaha: Iceclaw je docela milý kocour, který občas bývá přísný, ale vždy je ke všem spravedlivý. V těžkých situacích dokáže zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Není příliš trpělivý a poměrně rychle se naštve, ale svou výbušnost umí ovládat. Vždy myslí více na ostatní než sám na sebe a klade potřeby ostatních před své vlastní. Snaží se dělat vše pro dobro klanu a lpí na tom, aby každý člen klanu dodržoval pravidla. Obvykle nedává příliš najevo své emoce, jelikož to bere jako projev slabosti, proto si ve společnosti více koček udržuje přísný kamenný výraz, kvůli čemuž si o něm někteří členové klanu myslí, že je zlý a chladný, i když takový ve skutečnosti není. Je velmi odvážný a obětavý a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích, i kdyby to znamenalo, že by za to měl položit vlastní život. Není moc společenský, ale zároveň nemá rád samotu. Vždy nejdříve přemýšlí a až potom jedná. Je sice docela bojovný, ale i tak nemá rád spory a raději se jim vyhne. Vůči cizincům se většinou chová nedůvěřivě a rezervovaně, protože vždy počítá s tím, že by mohli klan zradit. Je oddaný svému klanu a nikdy by ho nezradil.
Něco o něm: Umí dobře plavat (díky tomu, že je napůl kočka z Klanu Žluté řeky, i když to neví) a lovit ryby, které jsou zároveň jeho oblíbenou kořistí, a také umí skvěle bojovat, i když se boji raději vyhne. Je velmi silný, rychlý a vytrvalý, takže se jen tak neunaví a v boji ho nebývá jednoduché porazit. Potyčky s ním často končí soupeřovou porážkou. Své jméno získal kvůli ledovému pohledu svých modrých očí a neobvykle dlouhým drápům. Má natržené pravé ucho od boje s liškou, která jednou vtrhla do tábora a on se snažil chránit školku. Rád tento příběh vypráví koťatům, která jsou tímto příběhem vždy zaujata a často mu i říkají, jak musel být silný a odvážný, když se vrhl do boje s liškou, což ho velmi těší.
Minulost: Už od narození žije v klanu. Jeho matka, nádherná sněhově bílá modrooká kočka jménem Snowstorm, také pocházela z tohoto klanu, zatímco jeho otec, temně černý zelenooký kocour jménem Ravenclaw, je z Klanu Žluté řeky. To on však neví, jelikož jeho matka o něm nikdy nechtěla mluvit. Měl tři mladší sourozence, bratra a dvě sestry. Jedna z jeho sester však zemřela krátce po narození. Jeho matka zemřela, když mu byly dva roky a jeho sestra, krásná černobílá modrooká kočka jménem Polarshine, poté z klanu odešla. Jeho bratr, temně černý modrooký jménem Nightshadow, který v klanu zůstal jako jeho jediný příbuzný, byl z klanu, rok po smrti jejich matky a odchodu Polarshine, vyhnán poté, co zabil jednoho člena klanu. Iceclaw mu jeho zradu nikdy neodpustil, ale přesto by se s ním chtěl někdy znovu setkat a stejně tak i se svou sestrou. Jednou měl potyčku s liškou, když chránil školku, a nakonec se mu lišku podařilo, s pomocí dalších dvou členů klanu, odehnat, avšak z boje nevyšel bez zranění a má od té doby roztržené ucho.
Družka: Ghosteye
Koťata: v budoucnu by chtěl
Vzhled:Jméno: Silvermist
Pohlaví: kočka
Věk: 3,5 roku
Postavení: léčitelka
Klan: Mlhavé propasti
Povaha: Silvermist je milá, přátelská, klidná, trpělivá, starostlivá, tichá, spolehlivá, pracovitá, nekonfliktní, rozumná, pozorná, chápavá a všímavá kočka, která ráda komukoliv pomůže a snaží se být užitečná a nápomocná. Umí rozpoznat, když někoho něco trápí a vždy si ho ráda vyslechne. Vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a klade potřeby ostatních před své vlastní. Snaží se s každým dobře vycházet a nemá ráda boje, jelikož je toho názoru, že se dá vše řešit bez zbytečných sporů. Nikdy by nikoho nenechala v nesnázích a snaží se neztrácet naději. Vždy se alespoň pokusí zachránit i smrtelně zraněnou kočku, přestože ví, že kočka stejně, během několika hodin nebo maximálně dní, zemře. Stále však doufá, že dokáže zachránit kočky ze spárů smrti, ale ne vždy se jí to, i přes veškerou snahu, podaří. Každého se snaží za každou cenou zachránit a dá do toho vše. Pokud však některý z jejích svěřenců zemře, a ačkoliv se to snaží nedávat příliš najevo, je ze ztráty kteréhokoliv člena klanu vždy zdrcená a nějakou dobu jí trvá, než se z toho vzpamatuje. Je oddaná svému klanu a nikdy by ho nezradila.
Něco o ní: Vyzná se v bylinkách a umí skvěle léčit. Není sice příliš silná, ale za to je docela rychlá, hbitá, mrštná a mazaná. Nemá ráda, když jí někdo lže a dokáže to poznat. V případě nouze se však dokáže bránit, i když není moc dobrá v boji, a také zvládne nepřítele snadno přelstít některým ze svých triků. Původně měla být válečnicí a proto byla až do svých deseti měsíců učena na válečnici. Když však dostala vzkaz od Hvězdného klanu, zjistilo se, že byla Hvězdným klanem předurčena k tomu, aby se stala léčitelkou a jelikož stejně nechtěla bojovat a vždy ráda pomáhala ostatním, bez váhání přijala nabídku bývalé léčitelky k tomu, aby se stala její učednicí a nakonec se po dokončení výcviku stala právoplatnou léčitelkou.
Minulost: V tomto klanu žije už od svého narození. Její matka, nádherná šedobílá modrooká kočka jménem Mistyheart, se utopila krátce potom, co se ona a její sourozenci stali učedníky, a jejich otec, šedý mourovatý žlutooký kocour jménem Stormcloud, zemřel o rok později kvůli zraněním, která utrpěl v boji s jiným klanem. Měla dva sourozence a to staršího bratra, šedobílého mourovatého kocoura se žlutýma očima, jménem Wolfclaw, a mladší sestru, krásnou šedou mourovatou modrookou kočku, jménem Riverheart, ale ti z klanu, po smrti jejich rodičů, odešli. Silvermist by se však s nimi chtěla někdy znovu setkat.
Druh: Mossheart (tajně)
Koťata: nemá a ani mít nesmí
Vzhled:Pro: __Revolver__