Říční smečka

53 5 4
                                    

Jméno: Oceán
Pohlaví: vlk
Věk: 6,5 roku
Postavení: lovec
Povaha: Oceán je celkem přísný, ambiciózní, tvrdohlavý, odvážný a neustupný vlk, který působí chladným dojmem a vždy si stojí za svým. Je dost vznětlivý, proto je snadné ho naštvat. Ctí pravidla smečky a trvá na tom, že by je měl stejně jako on dodržovat každý člen smečky. Respektuje výše postavené vlky a nikdy by jim neodporoval. Když si něco usmyslí, jde si za tím a nic ho nezastaví. Je přesvědčený, že má vždycky ve všem pravdu a bývá těžké ho přesvědčit o opaku. Myslí si, že je ve všem nejlepší a že všechno zvládne nejlíp, i když to tak není a často nedokáže přiznat vlastní chybu. Skoro vždy si ví se vším rady a jen tak něco ho nerozhodí. Nemá rád členy druhé smečky a opovrhuje polovlky. K cizincům bývá nedůvěřivý a chová se vůči nim rezervovaně. Bývá těžké získat si jeho důvěru, avšak snadné o ni přijít. K cizincům bývá nedůvěřivý a často i nepřátelský. Smečce je oddaný a nikdy by ji nezradil.
Něco o něm: Umí dobře lovit a bojovat a je jedním z nejlepších lovců z celé smečky. Má rád vodu a umí dobře plavat. V porovnání s jinými vlky je až nezvykle velký a mohutný. Má jizvu na rameni a na krku, avšak ani jedna není vidět, jelikož jsou obě skryté pod jeho hustou srstí. Za své postavení je rád a lovit ho baví, ale přál by si v budoucnu získat nějaké vyšší postavení. Má zvláštní modré oči.
Minulost: Narodil se ve smečce. Jeho otec zemřel, když chránil jeho, jeho matku a sestru před medvědem. Oceán byl v tu dobu ještě vlče, takže si ho příliš nepamatuje. Jeho matka se utopila, když mu byly tři roky a jeho sestra poté zmizela. Oceán ji od té doby neviděl a nemá tušení, co se s ní stalo. Myslí si však, že se nedokázala smířit se smrtí matky a tak odešla ze smečky.
Rodina:
Námraza - matka (utopila se)
Stín - otec (zemřel, když chránil svou rodinu před medvědem)
Tundra - sestra (zmizela neznámo kam, není jisté, zda stále žije nebo ne)
Vzhled:

Rodina:Námraza - matka (utopila se)Stín - otec (zemřel, když chránil svou rodinu před medvědem)Tundra - sestra (zmizela neznámo kam, není jisté, zda stále žije nebo ne)Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Láva
Pohlaví: vlčice
Věk: 3 roky
Postavení: hlídkařka
Povaha: Láva je celkem drzá, energická, zbrklá, sebevědomá a tvrdohlavá vlčice, která často jedná bezhlavě. Je neústupná a vždy si stojí za svým. Myslí si, že má vždy pravdu a je těžké ji přesvědčit o opaku. Když si něco umane, bývá těžké jí to rozmluvit. Je celkem výbušná, takže se snadno naštve. Když ji někdo urazí, dokáže být pak pěkně nepříjemná. Bývá těžké s ní vycházet a snadno se s někým rozhádá. Přesto však respektuje nadřazené a obvykle si na nikoho z výše postavených členů smečky nedovoluje. Respektuje je a neodporuje jim. Pohrdá druhou smečkou a ze všechno nejvíc pak toulavými polovlky. Často je pomlouvá a vysmívá se jim. Nemá ráda cizince a chová se vůči nim nepřátelsky. Je těžké získat si její důvěru a nedává druhé šance. Je oddaná smečce a nikdy by ji nezradila.
Něco o ní: Je překvapivě dobrá bojovnice a lovkyně, i když je jen obyčejná hlídkařka. V boji využívá především svou mrštnost, než sílu, kterou sice také má, ale spíš průměrnou. Nemá ráda vodu, ale plavat umí. Ráda bojuje, ale do bojů se nehrne. Pokud už ale k nějakému boji dojde, vydá ze sebe vše a nepřítele nikdy nešetří. Nesnáší však zabíjení, tak se snaží nepřítele dostatečně vyděsit a vyhnat ho, namísto toho, aby ho zabila. Má roztržené levé ucho a jizvu na zadní tlapě, která však není příliš viditelná.
Minulost: Narodila se ve smečce. Její otec zemřel při lovu, když byla ještě vlče, takže si ho moc nepamatuje, a její matka zemřela krátce poté, co se stala hlídkařkou. Její bratr poté ze smečky odešel, jelikož mu to ve smečce připomínalo matku. Láva však stále doufá, že se jednoho dne ke smečce vrátí.
Rodina:
Záře - matka (zemřela na nemoc)
Plamen - otec (zemřel při lovu)
Javor - bratr (odešel ze smečky, neví se, zda stále žije nebo už zemřel)
Vzhled:

Jméno: PolárkaPohlaví: vlčiceVěk: 2,5 rokuPostavení: Omega samicePovaha: Polárka je celkem tichá, milá, přátelská, chápavá, citlivá, ochotná, trpělivá a pracovitá vlčice, která se snaží být nápomocná

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Polárka
Pohlaví: vlčice
Věk: 2,5 roku
Postavení: Omega samice
Povaha: Polárka je celkem tichá, milá, přátelská, chápavá, citlivá, ochotná, trpělivá a pracovitá vlčice, která se snaží být nápomocná. Ráda komukoli s čímkoliv pomůže a nikdy by nikoho nenechala v nesnázích nehledě na to, zda by byl ze smečky nebo ne. Má ráda společnost a je nerada sama. Má strach ze samoty a pokud zůstane sama někde mimo území smečky, kde to nezná, tak se bojí. Dalo by se říct, že je dost bojácná a ze strachu by se byla schopná podřídit i nepříteli, pokud by jí nebo smečce hrozilo nebezpečí. Respektuje výše postavené členy smečky a poslouchá je na slovo. Když něco pokazí, vždy se za to omluví a snaží se to napravit. Je na ni spolehnutí a své slovo vždy dodrží. Vždy myslí více na ostatní než sama na sebe a klade potřeby ostatních před své vlastní. K cizincům bývá často možná až příliš důvěřivá, což by se jí jednou mohlo vymstít. Je totiž poměrně naivní, tím pádem je snadné ji obelhat. Smečce je oddaná a nikdy by ji nezradila.
Něco o ní: Není příliš silná a lov ani boj jí nikdy nešel, proto se stala Omegou. Je o něco menší než je obvyklé. Je ráda za své postavení a povinnosti Omegy ji baví. Má ráda zimu a sníh. Nevadí jí, že má nízké postavení a vyšší postavení by vlastně ani nechtěla. Přestože jí boj nejde, dokáže se ubránit. Když na někdo zaútočí, tak se mu pokusí uhnout a pokud se jí to nepovede, tak od sebe nepřítele nějak odkopne nebo se mu vysmekne a pak uteče pro pomoc. Má neobvyklé světle modré oči.
Minulost: Narodila se ve smečce. Její matka zemřela krátce poté, co se ona a její sourozenci narodili, takže ji musela vychovávat náhradní matka. Její sestra však byla velmi slabá a nakonec brzy po narození zemřela i přes veškerou snahu Epsilona o její záchranu. Z rodiny jí tak zbyli jen bratr a otec, kterého však při lovu zastřelil pytlák krátce poté, co ona a její bratr dosáhli věku dvou let. Její bratr se poté rozhodl ze smečky odejít, jelikož mu to ve smečce připomínalo otce. Chtěl, aby Polárka odešla s ním, ale ta to odmítla, tak ze smečky odešel sám. Polárce její bratr velmi chybí a doufá, že se s ním někdy znovu setká.
Rodina:
Kometa - matka (zemřela krátce poté, co se jí narodila vlčata)
Měsíc - otec (zastřelil ho pytlák)
Úplněk - bratr (odešel ze smečky)
Vločka - sestra (zemřela krátce po narození)
Vzhled:

Rodina: Kometa - matka (zemřela krátce poté, co se jí narodila vlčata)Měsíc - otec (zastřelil ho pytlák)Úplněk - bratr (odešel ze smečky)Vločka - sestra (zemřela krátce po narození)Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: _G_A_B_R_I_E_L_A_

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat