Totem of freedom

65 5 9
                                    

Jméno: Lunar
Pohlaví: vlk
Věk: 4,5 roku
Postavení: Alpha
Smečka: Wolfgang
Něco o něm: Lunar je docela milý, spravedlivý, rozumný, ale občas přísný vlk. Vždy myslí více na smečku než sám na sebe a klade potřeby druhých před své vlastní. Snaží se být dobrým Alfou a smečku vede, jak nejlíp může. Je dobrý v lovu a také v boji, ale bojům a jiným sporům se snaží raději vyhnout. Záleží mu na ostatních a nikdy by nikoho nenechal v nesnázích. Je velmi ochotný a rád komukoli pomůže. Rád loví a proto někdy pomáhá s lovem. Nemá rád spory a snaží se s každým dobře vycházet. V těžkých situacích umí zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Bývá nedůvěřivý k cizincům a není snadné získat si jeho důvěru. Má jizvu na rameni z boje s Alphou druhé smečky. Chtěl by jednou provždy vyřešit spory mezi oběma smečkami a konečně uzavřít mír. Váží si svého postavení, ale nijak toho nezneužívá. Nemá rád, když někdo zneužívá vyššího postavení k ponižování ostatních. Umí skvěle plavat a lovit ryby. Díky své husté srsti je velice odolný vůči chladu. Je oddaný smečce a nikdy by ji nezradil.
Minulost: Narodil se v jiné smečce, ze které ho však vyhnali, protože si mysleli, že zabil jednoho člena smečky, ale to nebyla pravda. Udělal to jeden vlk, který neměl Lunara rád a přál si, aby byl ze smečky vyhnán, tak to narafičil tak, aby to vypadalo, že to udělal on. Lunar se snažil bránit, ale neměl jak. Ze smečky ho vyhnali a tak se stal samotářem. Poté narazil na tuto smečku, která ho mezi sebe přijala jako lovce. Později byl povýšen na Betu a nakonec se po smrti bývalého Alphy stal Alphou on.
Rodina:
Crystal - matka (zemřela na nemoc)
Tempest - otec (zemřel v boji)
Shadow - bratr (žije v jiné smečce)
Thunder - bratr (žije v jiné smečce)
Sulia - sestra (žije v jiné smečce)
Vzhled:

Rodina: Crystal - matka (zemřela na nemoc)Tempest - otec (zemřel v boji)Shadow - bratr (žije v jiné smečce)Thunder - bratr (žije v jiné smečce)Sulia - sestra (žije v jiné smečce)Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Polaris
Pohlaví: vlčice
Věk: 4 roky
Postavení: Beta samice
Smečka: Mindsum
Něco o ní: Je trochu namyšlená a sobecká. Myslí víc na sebe, než na ostatní a někdy se povyšuje nad níže postavenými členy smečky. Ráda rozkazuje ostatním. Je dost závistivá a žárlivá a snadno se urazí. Je přesvědčená, že má vždycky ve všem pravdu a snadno se s někým rozhádá. Myslí si, že je něco víc, než ostatní. Umí dobře lhát a skvěle se přetvařovat. Je velmi lstivá a mazaná, proto dokáže snadno někoho přelstít. Ke svým blízkým je však většinou milá. Dokáže se naštvat a potom být velmi nepříjemná. Je velmi společenská a je ráda středem pozornosti. Ráda provokuje vlky z druhé smečky a dovoluje si na ně. Kromě Alphy a Beta samce nikoho nerespektuje. Je ráda za své postavení a cení si toho, že je nejvýše postavenou vlčicí ve smečce, protože si vždy přála mít co nejvyšší postavení. Nemá ráda vlky z druhé smečky a často je pomlouvá nebo ponižuje. Má ráda, když jí někdo lichotí a když ji někdo obdivuje. Je jednou z nejkrásnějších vlčic ve smečce a díky svému vzhledu dokáže okouzlit kdejakého vlka. Dbá na svůj vzhled, proto vyloženě nesnáší, když jí někdo ušpiní srst. Má moc ráda vlčata a má pro ně slabost, proto by si moc přála mít jednou svá vlastní. Je oddaná smečce a nikdy by ji nezradila.
Minulost: Její rodiče pocházeli ze Smečky Mindsum, takže už od narození žije v této smečce. Její otec byl bývalým Alphou, proto často mívala různé výhody a tak podobně, což jí stouplo do hlavy. Už od mala měla vysoké postavení a vždy byla váženou členkou smečky.
Rodina:
Aurora - matka (utopila se)
Glacier - otec (byl zastřelen pytláky)
Gaze - bratr (zabil ho medvěd)
Alia - sestra (odešla ze smečky)
Vzhled:

 Rodina: Aurora - matka (utopila se)Glacier - otec (byl zastřelen pytláky)Gaze - bratr (zabil ho medvěd)Alia - sestra (odešla ze smečky)Vzhled:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: Im_Evie_

☆ Moje postavy ☆Kde žijí příběhy. Začni objevovat